Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Rakel
Kort karma: 421
Likede indlæg: 3109

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rakel » 29. dec 2015, 13:38

Firebird skrev:Forstår dig godt. Bortset fra det, er du et meget mere tålmodigt menneske end jeg er. Jeg havde trukket stikket på dem anden gang.

De gør et godt stykke arbejde, men det er der også formentlig andre, der gør i Syriensproblematikken. Vi må lige se på, hvem der også agerer i det.
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Joe » 29. dec 2015, 14:01

Er der noget jeg har det svært med, så er det mennesker med tendens til dramatisk opførsel. Og her medregner jeg blandt andet seriøs jalousi.

Og jeg er lynhurtig til at dømme hvorvidt folk er nogle såkaldte dramaqueens.
Det er ikke særligt pænt af mig.
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 29. dec 2015, 16:25

Jahon skrev:Er der noget jeg har det svært med, så er det mennesker med tendens til dramatisk opførsel. Og her medregner jeg blandt andet seriøs jalousi.

Og jeg er lynhurtig til at dømme hvorvidt folk er nogle såkaldte dramaqueens.
Det er ikke særligt pænt af mig.

Det har jeg også. Men jeg er så endnu værre, for jeg har nok selv en snert af dramadronningtendensen i mig, og den kommer altså ud en gang imellem.
Det sidste år er det faktisk sket jævnt tit.

Og samtidig med det, så sidder jeg og ruller øjne, når nogen overdramatiserer deres egen situation.
Det er ret pinligt :blush:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 29. dec 2015, 21:18

ShuruQ skrev:Jeg gider fucking ikke bombarderes mere med Fie Laursen.

Jeg vil skide på om hun dater en millionær og jeg vil skide på om hun ryger en joint om dagen. For min skyld kunne hun gå på omgang mellem samtlige millionærer i Danmark og fyre 17 bonghoveder om dagen. Utroligt så lidt der skal til i dag for at skabe sig et navn :rulle:.

Og nej, jeg har ikke ondt i røven, jeg fatter det ganske enkelt bare ikke.

Nøj, det lettede.

Here we go again :rulle:.

Fie har fået kæreste. Halleluja! Praise the lord! Så er der stadig håb for verdensfreden også. Stor og vigtig info :pompom: .
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 29. dec 2015, 21:41

Rakel skrev:
Firebird skrev:Forstår dig godt. Bortset fra det, er du et meget mere tålmodigt menneske end jeg er. Jeg havde trukket stikket på dem anden gang.

De gør et godt stykke arbejde, men det er der også formentlig andre, der gør i Syriensproblematikken. Vi må lige se på, hvem der også agerer i det.

Jeg tænker, at man skal tage det med en ansvarlig i stedet for den phoner der ringer - det har jeg gjort selv.

Jeg har prøvet det med Læger uden grænser og Børnefonden - jeg sagde pænt farvel. Bagefter ringede jeg op og bad om at tale med en ansvarlig for kanvaskald. LUG fik besked på, at de får hver mdr. samt min julegave hver år og webshopkøb og så kun ekstra ved større katastrofer. BF fik af vide, at jeg igennem tiden havde støttet med mere end 50.000,- så de kunne kigge sig om efter ny sponsor hvis de ringede til mig igen om flere penge. Begge fik af vide, at jeg forventede at jeg ikke blev kontaktet mere om flere bidrag - ud over de informationsbreve jeg har sagt ja tak til. Begge bekræftede, at det nu var noteret på min "sag". Jeg har ikke hørt en lyd fra begge organisationer siden - og fortsætter så gerne min støtte.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. dec 2015, 21:47

Jeg glæder mig til nytårsaften, og vi skal nok få det hyggeligt og rart, men samtidig sidder jeg og overvejer, hvordan jeg en gang ude i fremtiden kan få det kringlet sådan, at jeg igen kommer til at have nogle nytårsaftener, hvor vi kun er to, eller hvor jeg i det mindste kun er sammen med mennesker, jeg kender virkelig godt.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9691

Indlægaf kidkomb » 29. dec 2015, 22:12

Jeg har min døde kanin liggende i fryseren. Den skal til garveren. Og ja, det var en kælekanin. Der skulle bruges som slagtekanin, indtil han blev syg og måtte have antibiotika. Og han selvdøde i øvrigt. Og ja, han havde et navn og vi holdt af ham.

OG
Jeg lavede is igår til nytårsaften og sådan en kaninfætter, som var en slagtestørrelse, han fylder pænt meget i vores fryser. Så isen står ovenpå den døde kanin.

Det bør jeg nok lade være med at nævne, når desserten bliver serveret nytårsaften.
Eller på noget tidspunkt overhovedet :devil:
7
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 29. dec 2015, 22:26

kidkomb skrev:Jeg har min døde kanin liggende i fryseren. Den skal til garveren. Og ja, det var en kælekanin. Der skulle bruges som slagtekanin, indtil han blev syg og måtte have antibiotika. Og han selvdøde i øvrigt. Og ja, han havde et navn og vi holdt af ham.

OG
Jeg lavede is igår til nytårsaften og sådan en kaninfætter, som var en slagtestørrelse, han fylder pænt meget i vores fryser. Så isen står ovenpå den døde kanin.

Det bør jeg nok lade være med at nævne, når desserten bliver serveret nytårsaften.

Se Bambi, vandet er stift....... :gisp: :D :fløjt:
6
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 29. dec 2015, 22:36

Elvispop skrev:
kidkomb skrev:Jeg har min døde kanin liggende i fryseren. Den skal til garveren. Og ja, det var en kælekanin. Der skulle bruges som slagtekanin, indtil han blev syg og måtte have antibiotika. Og han selvdøde i øvrigt. Og ja, han havde et navn og vi holdt af ham.

OG

Se Bambi, vandet er stift....... :gisp: :D :fløjt:

Ah, haha, for at det ikke skal være løgn, så er han nøjagtig aftegnet som Stampe. Helt grå og med hvid mave og poter :lol:
Han bliver den flotteste pelskrave :lun:
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5915

Indlægaf Smiling_Goat » 30. dec 2015, 00:06

Jeg synes, brunede kartofler smager bedre med margarine end smør :genert:

Be gentle
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 30. dec 2015, 00:46

Jeg synes at brunede kartofler er noget af det mest skrækkelige man kan forestille sig.
Karamelovertrukne kartofler? Og oven i købet smattet, lunken karamel?
Ej, vel?
7
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 30. dec 2015, 06:29

Smiling_Goat skrev:Jeg synes, brunede kartofler smager bedre med margarine end smør :genert:

Be gentle

Så kan vi tage hinanden i hånden, men jeg er heller ikke en af dem der bruger smør til ret meget. Jeg kan ikke lide smagen af smør og slet ikke varmt smør. Koldt kan det lige glide ned i små mængder, men varmt, nej tak.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5915

Indlægaf Smiling_Goat » 30. dec 2015, 07:53

Lemonella skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg synes, brunede kartofler smager bedre med margarine end smør :genert:

Be gentle

Så kan vi tage hinanden i hånden, men jeg er heller ikke en af dem der bruger smør til ret meget. Jeg kan ikke lide smagen af smør og slet ikke varmt smør. Koldt kan det lige glide ned i små mængder, men varmt, nej tak.

Jeg kan egentligt godt lide smør normalt. Jeg synes bare ikke, det gør noget godt for brunede kartofler.
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3443

Indlægaf dgd2007 » 30. dec 2015, 07:59

:gammel: :gammel: :gammel:

"Rigeligt smør!"
7
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 30. dec 2015, 08:58

En enkelt brun kartoffel eller to. Smør og sukker tak. Men hsr aldrig været min hofret.

Hvad der dog er endnu værre er almindelige kogte kartofler. Min brækrefleks stimuleres kraftigt af dem, bortset fra de helt nye om sommeren. Ellers smagløse og en klam konsistens. Ellers kartofler på alle andre måder, mos, bagte, flødekartofler, hasselback, rösti. Men kogte. AD!

Er ellers modstander af at sige ad om mad og i det vkrkelige liv gør jeg det i lukkede kredse.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"