Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lemonella » 31. dec 2015, 06:29

Fru Sunshine skrev:Jeg elsker fyrværkeri.

Det gør jeg også... altså nytårsaften og jeg elsker duften af krudt. :D

Jeg har det dog en anelse stramt med, at nogen fyrer de der virkelig store og sikkert ulovlige knald-tingester af. Specielt, hvis de gør det flere uger før nytår lige nedenfor vores altan.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 31. dec 2015, 06:57

Fru Sunshine skrev:Jeg elsker fyrværkeri.

Jeg elsker at kigge på. Det er flot og se på. Her hvor jeg bor er der så åbent og frit udsyn til alle omkringliggende byer, himlen er ufattelig smuk aftenen igennem.

Hvis du er hjemme kan det være jeg ser en af dine raketter :-D.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 31. dec 2015, 10:02

Jeg kan ikke lide dem, der kun kan sige bang. De er ikke sjove.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 16:56

Jeg kan ikke lide mad fra McDonalds og Burger King og lignende. Det smager sindssygt ulækkert! Det ser også klamt ud. Og Donuts og cupcakes med frosting har da aldrig været spændende. Tør kage med alt for syntetisk smag. Popcorn er bare som at bide i flamingoplader med salt. Boller i karry er virkelig klamt - kogt fars og karrysovs. Jeg kunne forstå, hvis nogle få syntes, det var godt. Men jeg skal altid retfærdiggøre, hvorfor jeg ikke er ellevild, når der er boller i karry i vores kantine, fordi ALLE mine kolleger styrter derned.

Hvorfor påstår alle, at de her ting er super lækre? :gruble: :stoned:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 2. jan 2016, 17:20

ManicNinja skrev:Jeg kan ikke lide mad fra McDonalds og Burger King og lignende. Det smager sindssygt ulækkert! Det ser også klamt ud. Og Donuts og cupcakes med frosting har da aldrig været spændende. Tør kage med alt for syntetisk smag. Popcorn er bare som at bide i flamingoplader med salt. Boller i karry er virkelig klamt - kogt fars og karrysovs. Jeg kunne forstå, hvis nogle få syntes, det var godt. Men jeg skal altid retfærdiggøre, hvorfor jeg ikke er ellevild, når der er boller i karry i vores kantine, fordi ALLE mine kolleger styrter derned.

Det påstår vi/de, fordi smag og behag heldigvis er så forskellig. :)
13
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 2. jan 2016, 17:25

Jeg glæder mig til at det bliver hverdag igen. :genert:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 2. jan 2016, 17:26

Ado skrev:Jeg havde lyst til at cirkelsparke de første 50 kunder i Føtex i dag. For helvede hvor er folk nogle pisører uden pli. Folk parkerer deres lortevogne på kryds og tværs i gangene - stopper op uden varsel - står og skvadrer med hinanden og spærrer for mælkekøleren osv-osv-osv. Jeg hader dem!.....

Præcis.
Og jeg arbejder endda i supermarked.
Det er sgu et mirakel at vi kan komme til at fylde varer op.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 17:36

Lemonella skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan ikke lide mad fra McDonalds og Burger King og lignende. Det smager sindssygt ulækkert! Det ser også klamt ud. Og Donuts og cupcakes med frosting har da aldrig været spændende. Tør kage med alt for syntetisk smag. Popcorn er bare som at bide i flamingoplader med salt. Boller i karry er virkelig klamt - kogt fars og karrysovs. Jeg kunne forstå, hvis nogle få syntes, det var godt. Men jeg skal altid retfærdiggøre, hvorfor jeg ikke er ellevild, når der er boller i karry i vores kantine, fordi ALLE mine kolleger styrter derned.

But of course :) Hvis bare dem, der kan lide de her ting, så ville acceptere, at jeg synes, det er ret ulækkert/kedeligt (hvilket jeg selvfølgelig ikke står og siger direkte til dem). Jeg siger bare, jeg ikke kan lide det, og så får jeg normalt de der: "Pjat med dig"-reaktioner. "Det er bare, fordi det feder/du ikke har smagt det efter MIN opskrift/ikke har smagt det tit nok/bare har en fiks idé", eller hvad filen nu finder på, fordi de ikke kan få ind i deres knold, at man kan have en anden smag end dem. Suk.
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 2. jan 2016, 17:56

Jeg er glad for, jeg har ferie igen om seks uger. Så kan jeg forhåbentlig slappe af til den tid.
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2609

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 17:58

ManicNinja skrev:
Lemonella skrev:

But of course :) Hvis bare dem, der kan lide de her ting, så ville acceptere, at jeg synes, det er ret ulækkert/kedeligt (hvilket jeg selvfølgelig ikke står og siger direkte til dem). Jeg siger bare, jeg ikke kan lide det, og så får jeg normalt de der: "Pjat med dig"-reaktioner. "Det er bare, fordi det feder/du ikke har smagt det efter MIN opskrift/ikke har smagt det tit nok/bare har en fiks idé", eller hvad filen nu finder på, fordi de ikke kan få ind i deres knold, at man kan have en anden smag end dem. Suk.

Det minder mig om, da der var flere debattører, som for et par uger siden med alle mulige argumenter forsøgte at overbevise Sun om, at hun ville synes om det spanske sprog, "hvis nu bare...", og hun bare ikke ikke kunne få lov til ikke at kunne lide det i fred. :lol:

Det ER irriterende, når man ikke bare må sige, at man ikke bryder sig om noget, uden der straks står en hel hær klar til at modbevise ens smag. Det er jo ikke fordi, de nysgerrigt vil vide, hvorfor den falder uden for gennemsnittets - man skal bare rette ind, og det er træls. Jeg er konsekvent stoppet med at diskutere den slags i det virkelige liv; der er jeg bare en smiley, som kigger op og smiler, når det sker. :D
3
"All you need is love."

- The Beatles
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 2. jan 2016, 19:04

ManicNinja skrev:
Lemonella skrev:

Årh, den får jeg med julemad. Hold nu kæft. Jeg spiser af høflighed en almindelig portion juleaften, brunede kartofler undtaget, og lad mig så være. Jeg synes bare ikke, det smager særligt godt uanset hvem der laver det. Min svigerfar tager det som en personlig fornærmelse trods jeg aldrig har holdt jul med ham.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5772

Indlægaf Animi » 2. jan 2016, 19:15

Jeg kan ikke lide jordbær - dét skal jeg ofte høre for :lol:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11783

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 19:23

Animi skrev:Jeg kan ikke lide jordbær - dét skal jeg ofte høre for :lol:

SÅ STOPPER FESTEN!
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 19:37

Animi skrev:Jeg kan ikke lide jordbær - dét skal jeg ofte høre for :lol:

Tja. Jeg gider bare ikke spise dem. Kan ikke rigtig se nogen grund til det. Stort set alle andre bær er en større kulinarisk oplevelse end jordbær.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. jan 2016, 19:59

Knælang nederdel og knænaylonstrømper. NEJ! Bare nej. Så skal man i hvert fald slet ikke sidde ned.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"