Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 662
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 19:27

Viskelæder skrev:"Jeg bliver ikke som de andre, når jeg bliver mor. Jeg bliver ved med at gå i byen, og jeg vil bestemt ikke kun tale om bleer og flyverdragter"

Jo, du gør.

Jeg kender ellers adskillige tilfælde af ovenstående... Ikke at det er bedre.
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 333
Likede indlæg: 4770

Indlægaf Lemonella » 10. jan 2016, 19:50

Pixie88 skrev:Folk der elsker sushi burde ikke
1) Sige til andre, at sushi er the shit.
2) fortælle andre, at de skal købe sushi på en rigtig sushi restaurant "ellers er det ligesom ikke fair og det er bedre end det fra bilka."
Man må ikke lyve!

Jeg har lyst til at give adskillige mennesker i min omgangskreds en dummeflad, for nej, sushi fra en sushi restaurant smager overhovedet ikke anderledes end det man køber i fx bilka. Det smager al sammen ualmindeligt klamt og ulækkert.
For fanden.. har lige brugt 300 kr på det lort, som jeg kan smide direkte i skralderen.
Min kæreste der spiser alt (især fisk) synes det var som at slikke satans røvhul.

Der går meget lang tid før jeg kan spise fisk igen..

Jeg kan kun give dig ret.

Jeg får tit stukket i næsen, at "sushi jo er så sundt". Nej det er ikke sundt. I hvert fald ikke det, hvor det meste består af 2 tredjedele hvide ris og 1 del fisk. Det er nogen dyre ris og så er de bare tomme kalorier.

Jeg har kun smagt sushi en gang og det gør jeg aldrig mere. :puke:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10493

Indlægaf Fru Sunshine » 10. jan 2016, 19:54

Jeg kan godt lide sushi, men ikke Føtex-versionen. Der er ret stor forskel.

Men det siger man også, der er på rejer, og de smager lige rædsomme allesammen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 260
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2395

Indlægaf Lurende Peber » 10. jan 2016, 19:57

ManicNinja skrev:Indtil lige før havde jeg kun hørt navnet Poul Pava (der er helt sikkert nogle kredse, hvor man ikke må sige dét). Nu har jeg lige siddet og googlet for at se lidt mere - og der er mange fine billeder imellem (det må man så ikke sige i nogle andre kredse).

Så skulle jeg ligesom være dækket ind, tror jeg.

Dækket ind mht at genere i begge retninger :lol:
Det er passende upassende :gogo:

I øvrigt er Upassende-tråden på DD gået helt i stå. Alle de upassende er åbenbart rykket herover :-D
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 680
Likede indlæg: 5635

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 20:09

Delfin skrev:Man burde virkelig bure sådan en inde i zoo

De uheldige sager klæber til Justin Bieber.

Den tidligere så nuttede teenage-knægt har i den grad udviklet sig til noget af en lømmel. Skandalehistorier dukker nemlig altid op i kølvandet på Bieber, når han færdes rundt omkring i verden.

Nu er den helt gal efter et besøg i Mexico, hvor Justin er på turné for tiden.

Torsdag var popsangeren på besøg i Maya-landsbyen Tulum på den caribiske kyst.

Her valgte han sammen med sit følge at klatre fuld rundt på en skrøbelig ruin fra det 13. århundrede. Det skriver Daily Mail.

Folk på stedet oplyser, at Bieber først var blevet afvist entré, da han var dukket op på stedet med en dåsebajer i hånden.

Heldigvis var vagterne vågne, og Bieber og hans kumpaner blev prompte smidt ud af området efter deres ubetænksomme manøvre. Efterfølgende brød tumult ud, da sangerens bodyguards ikke var færdige med at klatre.

Kilder fortæller desuden til Daily Mail, at Bieber ‘trak underbukserne ned for at tage en selfie’ ved den betydningsfulde ruin.

Justin Bieber har tidligere dummet sig i taco-landet. I 2013 kom han til at fornærme præsidenten før en koncert.

Hvis ikke Justin Bieber er blevet sendt på opdragelsesanstalt inden, kan danske fans se ham optræde, når han kommer til København i oktober. Her indtager han Parken og kan forhåbentligt holde sig fra at kravle i tribunerne.

Taco-landet? Er journalisten og hans/hendes redaktør også fulde?
11
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 528
Likede indlæg: 5481

Indlægaf Ballademager » 10. jan 2016, 20:35

Har været til børnefødselsdag i weekenden. Hold nu op en larm...! Jeg fatter ikke, hvordan der kan være så meget lyd i de unger :tie: Begyndende skrukhed er nu erstattet af "nej tak, ikke i mit hjem"-følelsen :blush2:
6
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 8292

Indlægaf ShuruQ » 10. jan 2016, 20:53

Viskelæder skrev:"Jeg bliver ikke som de andre, når jeg bliver mor. Jeg bliver ved med at gå i byen, og jeg vil bestemt ikke kun tale om bleer og flyverdragter"

Jo, du gør.

Jeg kan hånden på hjertet frasige mig det og du vil ikke kunne finde nogen i min omgangskreds der modsiger mig, det er i hvert fald flertallet

Men elsker at høre om andres børn til en hvis grænse. Min kammerat, jeg elsker ham, men nogle gange ville jeg gerne kunne tale med ham en gang uden størstedelen af samtalen handler om hans søn.

Men ok, så får han sine ører tudet fulde af mine familieproblemer :genert:.
0
رمضان مبارك
تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال!
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5017

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 21:15

ShuruQ skrev:

Jo, du gør.

Jeg kan hånden på hjertet frasige mig det og du vil ikke kunne finde nogen i min omgangskreds der modsiger mig, det er i hvert fald flertallet

Men elsker at høre om andres børn til en hvis grænse. Min kammerat, jeg elsker ham, men nogle gange ville jeg gerne kunne tale med ham en gang uden størstedelen af samtalen handler om hans søn.

Men ok, så får han sine ører tudet fulde af mine familieproblemer :genert:.

Frasige dig hvad? Skal lige forstå dig rigtigt :)
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 356
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1868

Indlægaf Æske » 10. jan 2016, 21:20

Poul Pava er en opblæst nar. Og hans agent er endnu værre :genert:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 333
Likede indlæg: 4770

Indlægaf Lemonella » 11. jan 2016, 06:42

Jeg kan ikke fordrage Inger Støjberg! Så er det sagt.

"Saksede" det her fra min Facebook-side: Billede
6
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 498
Likede indlæg: 5543

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2016, 07:05

Lemonella skrev:Jeg kan ikke fordrage Inger Støjberg! Så er det sagt.[...]

Hun er ikke så minister-agtig :fløjt:
Det er en god pointe i FB-indlægget, at det er underligt at Venstre farer ud med sådan nogle halve vinde.
Løkke gjorde det jo også under valgkampen med ham, der havde sagt op, fordi han kunne få mere i kontanthjælp ... og så viste det sig efterfølgende lidt tvivlsomt, om den pågældende overhovedet eksisterede.
Venstre har jo en tyrkertro på værdien af anekdoter, der skal få folk til at tænke: "Ej det er søreme også for galt ... vi må hellere stemme på Venstre". Men det er højst besynderligt, at de så tit glemmer, at mange ting faktisk kan tjekkes :gruble:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 403
Likede indlæg: 3744

Indlægaf Pandesteg » 11. jan 2016, 07:21

95% af det hjemmebag der bliver serveret på arbejde eller hos familie/venner er ikke værd at spilde kalorierne på. Tørt, kedeligt, smagløst og billige/dårlige ingredienser. Jeg gider ikke spilde kalorierne på det. Sig konsekvent nej tak undtagen hos de par familiemedlemmer jeg har, der rent faktisk laver lækkert hjemmebag.

Og det rører mig faktisk ikke, hvis folk bliver snotfornærmede over, at jeg ikke vil spise deres kage/brød. JEG styrer hvad JEG spiser og det rager virkelig ikke nogen andre. Så lad være med at tage det som en personlig fornærmelse, når det overhovedet ikke har noget med dig at gøre!
4
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 355
Likede indlæg: 5711

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. jan 2016, 18:18

Jeg sætter altid bevidst slikskålen/kagen osv. i den modsatte ende af hvor min svigerfar sidder, for ellers er der ikke noget tilbage til mig, når han er taget hjem igen :genert:
7
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 355
Likede indlæg: 5711

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. jan 2016, 18:56

Pandesteg skrev:95% af det hjemmebag der bliver serveret på arbejde eller hos familie/venner er ikke værd at spilde kalorierne på. Tørt, kedeligt, smagløst og billige/dårlige ingredienser. Jeg gider ikke spilde kalorierne på det. Sig konsekvent nej tak undtagen hos de par familiemedlemmer jeg har, der rent faktisk laver lækkert hjemmebag.

Og det rører mig faktisk ikke, hvis folk bliver snotfornærmede over, at jeg ikke vil spise deres kage/brød. JEG styrer hvad JEG spiser og det rager virkelig ikke nogen andre. Så lad være med at tage det som en personlig fornærmelse, når det overhovedet ikke har noget med dig at gøre!

Hvordan skal det ikke forstås som en personlig fornærmelse, hvis det man servere bliver betragtet som tørt, kedelig, smagløst og lavet af billige/dårlige ingredienser?
0
Jeg trænger til et slumretæppe
D.itsen
Kort karma: 215
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1768

Indlægaf D.itsen » 11. jan 2016, 19:02

Lemonella skrev:Jeg kan ikke fordrage Inger Støjberg! Så er det sagt.

"Saksede" det her fra min Facebook-side: Billede

Og hun har, ikke så overraskende, været ude at beklage i dag, at hun ikke tjekkede fakta.
Pisse skide flot

Når det så er sagt er det også pisse skide flot, hvis myndighederne i flere lande skjuler gruppe-overgreb fordi de er begået af indvandrere/flygtningen. Det hjælper virkelig ingenting på den der vi og dem gruppering der meget præger Europa lige nu (og det var helt sikkert den forkerte tråd til det)
3
UH UH UH UH KORT :love:

Tilbage til "Generelt"