Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8390
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 10. jan 2016, 18:36

Jeg tror det er seriøst ment.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8390
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jan 2016, 18:44

Ado skrev:Billedet ligner noget et fordrukkent børnehavebarn har lavet. Altså kopien.

Sælger skriver: "Hej alle har dette fantastiske billede jeg gerne vil sælge,.
Det er malet af kunstneren anneli,
Der er kun lavet dette ene billede,
Bestilte det ved hende i 2011,"

Har kommenteret med at Poul Pava også har malet det, så der altså er lavet flere af den slags.

Jeg vedhæftede også billedet af Poul Pavas udgave. Nu er opslaget væk. Enten er jeg blokeret eller også er opslaget slettet. :D
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 10. jan 2016, 18:46

Indtil lige før havde jeg kun hørt navnet Poul Pava (der er helt sikkert nogle kredse, hvor man ikke må sige dét). Nu har jeg lige siddet og googlet for at se lidt mere - og der er mange fine billeder imellem (det må man så ikke sige i nogle andre kredse).

Så skulle jeg ligesom være dækket ind, tror jeg.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 19:02

Ado skrev:
Ado skrev:Billedet ligner noget et fordrukkent børnehavebarn har lavet. Altså kopien.

Har kommenteret med at Poul Pava også har malet det, så der altså er lavet flere af den slags.

Jeg vedhæftede også billedet af Poul Pavas udgave. Nu er opslaget væk. Enten er jeg blokeret eller også er opslaget slettet. :D

Øv! Så finder jeg jo aldrig ud af hvad billedet koster :o Jeg kan dog informerer om at jeg fandt Pava's billede til 450 på dba, så forhåbentlig en god del under det.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Dikus » 10. jan 2016, 19:23

LadyFox skrev:
Ado skrev:

Øv! Så finder jeg jo aldrig ud af hvad billedet koster :o Jeg kan dog informerer om at jeg fandt Pava's billede til 450 på dba, så forhåbentlig en god del under det.

Men det er jo ikke et maleri - men sådan en masseproduktionsting. Eller?

Sådan en har jeg i hvert fald hængende på et lærred hjemme i soveværelset :cool:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 461
Likede indlæg: 4105

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 19:26

"Jeg bliver ikke som de andre, når jeg bliver mor. Jeg bliver ved med at gå i byen, og jeg vil bestemt ikke kun tale om bleer og flyverdragter"

Jo, du gør.
8
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 19:26

Dikus skrev:
LadyFox skrev:
Ado skrev:

Men det er jo ikke et maleri - men sådan en masseproduktionsting. Eller?

Sådan en har jeg i hvert fald hængende på et lærred hjemme i soveværelset :cool:

Jeg vil stadig mene det Poul Pava's billede må være mere værd en en eller anden kopi lavet af en-eller-anden.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 19:27

Viskelæder skrev:"Jeg bliver ikke som de andre, når jeg bliver mor. Jeg bliver ved med at gå i byen, og jeg vil bestemt ikke kun tale om bleer og flyverdragter"

Jo, du gør.

Jeg kender ellers adskillige tilfælde af ovenstående... Ikke at det er bedre.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 10. jan 2016, 19:50

Pixie88 skrev:Folk der elsker sushi burde ikke
1) Sige til andre, at sushi er the shit.
2) fortælle andre, at de skal købe sushi på en rigtig sushi restaurant "ellers er det ligesom ikke fair og det er bedre end det fra bilka."
Man må ikke lyve!

Jeg har lyst til at give adskillige mennesker i min omgangskreds en dummeflad, for nej, sushi fra en sushi restaurant smager overhovedet ikke anderledes end det man køber i fx bilka. Det smager al sammen ualmindeligt klamt og ulækkert.
For fanden.. har lige brugt 300 kr på det lort, som jeg kan smide direkte i skralderen.
Min kæreste der spiser alt (især fisk) synes det var som at slikke satans røvhul.

Der går meget lang tid før jeg kan spise fisk igen..

Jeg kan kun give dig ret.

Jeg får tit stukket i næsen, at "sushi jo er så sundt". Nej det er ikke sundt. I hvert fald ikke det, hvor det meste består af 2 tredjedele hvide ris og 1 del fisk. Det er nogen dyre ris og så er de bare tomme kalorier.

Jeg har kun smagt sushi en gang og det gør jeg aldrig mere. :puke:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9225

Indlægaf Fru Sunshine » 10. jan 2016, 19:54

Jeg kan godt lide sushi, men ikke Føtex-versionen. Der er ret stor forskel.

Men det siger man også, der er på rejer, og de smager lige rædsomme allesammen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1983

Indlægaf Lurende Peber » 10. jan 2016, 19:57

ManicNinja skrev:Indtil lige før havde jeg kun hørt navnet Poul Pava (der er helt sikkert nogle kredse, hvor man ikke må sige dét). Nu har jeg lige siddet og googlet for at se lidt mere - og der er mange fine billeder imellem (det må man så ikke sige i nogle andre kredse).

Så skulle jeg ligesom være dækket ind, tror jeg.

Dækket ind mht at genere i begge retninger :lol:
Det er passende upassende :gogo:

I øvrigt er Upassende-tråden på DD gået helt i stå. Alle de upassende er åbenbart rykket herover :-D
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4289

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 20:09

Delfin skrev:Man burde virkelig bure sådan en inde i zoo

De uheldige sager klæber til Justin Bieber.

Den tidligere så nuttede teenage-knægt har i den grad udviklet sig til noget af en lømmel. Skandalehistorier dukker nemlig altid op i kølvandet på Bieber, når han færdes rundt omkring i verden.

Nu er den helt gal efter et besøg i Mexico, hvor Justin er på turné for tiden.

Torsdag var popsangeren på besøg i Maya-landsbyen Tulum på den caribiske kyst.

Her valgte han sammen med sit følge at klatre fuld rundt på en skrøbelig ruin fra det 13. århundrede. Det skriver Daily Mail.

Folk på stedet oplyser, at Bieber først var blevet afvist entré, da han var dukket op på stedet med en dåsebajer i hånden.

Heldigvis var vagterne vågne, og Bieber og hans kumpaner blev prompte smidt ud af området efter deres ubetænksomme manøvre. Efterfølgende brød tumult ud, da sangerens bodyguards ikke var færdige med at klatre.

Kilder fortæller desuden til Daily Mail, at Bieber ‘trak underbukserne ned for at tage en selfie’ ved den betydningsfulde ruin.

Justin Bieber har tidligere dummet sig i taco-landet. I 2013 kom han til at fornærme præsidenten før en koncert.

Hvis ikke Justin Bieber er blevet sendt på opdragelsesanstalt inden, kan danske fans se ham optræde, når han kommer til København i oktober. Her indtager han Parken og kan forhåbentligt holde sig fra at kravle i tribunerne.

Taco-landet? Er journalisten og hans/hendes redaktør også fulde?
11
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3493

Indlægaf Ballademager » 10. jan 2016, 20:35

Har været til børnefødselsdag i weekenden. Hold nu op en larm...! Jeg fatter ikke, hvordan der kan være så meget lyd i de unger :tie: Begyndende skrukhed er nu erstattet af "nej tak, ikke i mit hjem"-følelsen :blush2:
6
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 10. jan 2016, 20:53

Viskelæder skrev:"Jeg bliver ikke som de andre, når jeg bliver mor. Jeg bliver ved med at gå i byen, og jeg vil bestemt ikke kun tale om bleer og flyverdragter"

Jo, du gør.

Jeg kan hånden på hjertet frasige mig det og du vil ikke kunne finde nogen i min omgangskreds der modsiger mig, det er i hvert fald flertallet

Men elsker at høre om andres børn til en hvis grænse. Min kammerat, jeg elsker ham, men nogle gange ville jeg gerne kunne tale med ham en gang uden størstedelen af samtalen handler om hans søn.

Men ok, så får han sine ører tudet fulde af mine familieproblemer :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 461
Likede indlæg: 4105

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 21:15

ShuruQ skrev:

Jo, du gør.

Jeg kan hånden på hjertet frasige mig det og du vil ikke kunne finde nogen i min omgangskreds der modsiger mig, det er i hvert fald flertallet

Men elsker at høre om andres børn til en hvis grænse. Min kammerat, jeg elsker ham, men nogle gange ville jeg gerne kunne tale med ham en gang uden størstedelen af samtalen handler om hans søn.

Men ok, så får han sine ører tudet fulde af mine familieproblemer :genert:.

Frasige dig hvad? Skal lige forstå dig rigtigt :)
0

Tilbage til "Generelt"