Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1224
Likede indlæg: 18410

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 21:14

Jeg har med vilje holdt mig væk fra den tråd om menstruationskoppen, jeg bliver fysisk utilpas af at tænke på det og det irriterer mig voldsomt.

Edit: altså det irriterer mig at jeg bliver utilpas...ikke at tråden findes
0
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 914
Likede indlæg: 14804

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 21:20

Dirtylittledevil skrev:Jeg har med vilje holdt mig væk fra den tråd om menstruationskoppen, jeg bliver fysisk utilpas af at tænke på det og det irriterer mig voldsomt.

Hvad gør dig utilpas?
For mig er det tanken om at skulle have koppen på. Altså for mig personligt. Jeg tvivler ikke på, at det fungerer for andre.
0
Tingene er uden tvivl mere komplekse end jeg har nogen idé om.
Ukendt konspirationsteoretiker
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 21:29

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har med vilje holdt mig væk fra den tråd om menstruationskoppen, jeg bliver fysisk utilpas af at tænke på det og det irriterer mig voldsomt.

Hvad gør dig utilpas?
For mig er det tanken om at skulle have koppen på. Altså for mig personligt. Jeg tvivler ikke på, at det fungerer for andre.

Tanken om at skulle placere den deroppe, det er svært at forklare, men alt i mig skriger fingrene væk fra de ting du kan finde helt deroppe.
Jeg oplevede engang under sex at kondomet røg af og "forsvandt" derop... aij men for pokker hvor var det hæsligt, at skulle grave fingrene derind og rode og fiske det ud... fuckfuckfuck :ad!:
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 21:31

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Hvad gør dig utilpas?

Tanken om at skulle placere den deroppe, det er svært at forklare, men alt i mig skriger fingrene væk fra de ting du kan finde helt deroppe.
Jeg oplevede engang under sex at kondomet røg af og "forsvandt" derop... aij men for pokker hvor var det hæsligt, at skulle grave fingrene derind og rode og fiske det ud... fuckfuckfuck :ad!:

Ærgerligt at Freud ikke levede længe nok til at få den historie med :D
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 21:38

DetSorteCirkus skrev:
Ærgerligt at Freud ikke levede længe nok til at få den historie med :D

Ja :-D
Jeg har altid haft et anstrengt forhold til store mørke rum der lugter af fisk.
4
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 80
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 1138

Indlægaf ExCoastal » 20. sep 2015, 05:57

Jeg arbejder sammen med en gruppe småliderlige kinesiske kvinder. I går havde jeg taget lidt pænere tøj på, fordi vi havde kundebesøg, og så har jeg måttet høre på deres smålumre kommentarer hele dagen.

Men jeg må vel ikke sige, at jeg nyder det :devil:
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1049
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11707
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. sep 2015, 08:23

ExCoastal skrev:Jeg arbejder sammen med en gruppe småliderlige kinesiske kvinder. I går havde jeg taget lidt pænere tøj på, fordi vi havde kundebesøg, og så har jeg måttet høre på deres smålumre kommentarer hele dagen.

Jeg synes faktisk ikke man kan fortænke dem i det. :slem:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1049
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11707
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. sep 2015, 08:23

ExCoastal skrev:Jeg arbejder sammen med en gruppe småliderlige kinesiske kvinder. I går havde jeg taget lidt pænere tøj på, fordi vi havde kundebesøg, og så har jeg måttet høre på deres smålumre kommentarer hele dagen.

Jeg synes faktisk ikke man kan fortænke dem i det. :slem:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10979

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2015, 19:54

At jeg er dødtræt af at en bekendt på Facebook i tide og utide skal lave pr for hendes Tupperware halløj. Selv hendes profilbillede er af en eller anden plastik Tupperware madpakke dims! Gå dog væk med det der
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. sep 2015, 20:01

Jeg har ingen holdning til brunsviger.
6
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 156
Likede indlæg: 2008

Indlægaf dykkersild » 20. sep 2015, 20:06

Familienmedlemmer på facebook som kæfter op om, hvorfor at flygningene ikke skal hjælpes, glemmer vist at min mand og jeg har hjulpet dem flere gange, fordi de selv er nogle kæmpe narrøve hvad angår økonomi. Nøj hvor er jeg friste til at skrive på deres vægge om, at de skal lukke røven om hvad jeg og andre skal støtte, så længe de også tager imod vores hjælp gang på gang. Alternativt skrives, at de kan fucking have sig selv.
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. sep 2015, 04:29

dykkersild skrev:Familienmedlemmer på facebook som kæfter op om, hvorfor at flygningene ikke skal hjælpes, glemmer vist at min mand og jeg har hjulpet dem flere gange, fordi de selv er nogle kæmpe narrøve hvad angår økonomi. Nøj hvor er jeg friste til at skrive på deres vægge om, at de skal lukke røven om hvad jeg og andre skal støtte, så længe de også tager imod vores hjælp gang på gang. Alternativt skrives, at de kan fucking have sig selv.

Det omvendte er næsten lige så slemt.
Folk, der partout og i store opslag på samtlige sociale medier skal dele, at de fakkertalt har doneret 150 kr :træt:
Forskellen består i, at de dog bidrager, og pengene er jo lige gode, selvom personen bag i mine øjne opfører sig tvivlsomt.
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 21. sep 2015, 05:21

DetSorteCirkus skrev:
dykkersild skrev:Familienmedlemmer på facebook som kæfter op om, hvorfor at flygningene ikke skal hjælpes, glemmer vist at min mand og jeg har hjulpet dem flere gange, fordi de selv er nogle kæmpe narrøve hvad angår økonomi. Nøj hvor er jeg friste til at skrive på deres vægge om, at de skal lukke røven om hvad jeg og andre skal støtte, så længe de også tager imod vores hjælp gang på gang. Alternativt skrives, at de kan fucking have sig selv.

Folk, der partout og i store opslag på samtlige sociale medier skal dele, at de fakkertalt har doneret 150 kr :træt:
Forskellen består i, at de dog bidrager, og pengene er jo lige gode, selvom personen bag i mine øjne opfører sig tvivlsomt.

I forlængelse af det så ved jeg ikke altid hvor meget bedre folk er når de har travlt med at svine og påpege hvor frygteligt er menneske man er hvis man har sat sit kryds ved Venstre eller DF og at man med 99 % sikkerhed er racist og egoist. Det sker nemlig også tit mens glorien pudses med at man har sat krydset "det rigtige sted" og hvor meget tøj/mad/vand/legetøj/penge de har samlet ind
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 21. sep 2015, 05:41

Yvooonne skrev:
2SHY skrev:
DetSorteCirkus skrev:

I forlængelse af det så ved jeg ikke altid hvor meget bedre folk er når de har travlt med at svine og påpege hvor frygteligt er menneske man er hvis man har sat sit kryds ved Venstre eller DF og at man med 99 % sikkerhed er racist og egoist. Det sker nemlig også tit mens glorien pudses med at man har sat krydset "det rigtige sted" og hvor meget tøj/mad/vand/legetøj/penge de har samlet ind

Hvad tænker du om at man bekriver DF vælgere generelt som ubegavede, hvis forskningen understøtter dette? Så er det jo ikke længere en holdning, men fakta.

Det er for mig ligegyldigt i denne sammenhæng. Min pointe er at den ene fløj har travlt med at svine den anden fløj og omvendt mens de selv ønsker at fremstå som fordomsfrie og åbne og alt det der. Jeg tænker mere at man en gang i mellem skal kigge lidt indad på sig selv før man trasher andre

I min verden er jeg næsten ligeglad med hvor folk sætter sit kryds. Selvfølgelig er der nogle hvor jeg tænker "nå det vidste jeg ikke om dig" men jeg ville aldrig drømme om at sige det til vedkommende eller skrive om det online
4

Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. sep 2015, 06:04

Yvooonne skrev:Hvad tænker du om at man bekriver DF vælgere generelt som ubegavede, hvis forskningen understøtter dette? Så er det jo ikke længere en holdning, men fakta.

Forskning er ikke nødvendigvis fakta. Humanistisk og samfundsvidenskabelig forskning er det så godt som aldrig, Det er i bedste fald højt kvalificerede formodninger. Jeg ville ikke uden videre acceptere et sådant argument, blot fordi det blev indledt med "forskning viser, at...". Jeg ville bede om henvisninger til de pågældende undersøgelser, da jeg meget gerne vil se den anvendte metode og ikke mindst definitionen på "ubegavet".
5

Tilbage til "Generelt"