Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ShuruQ » 17. jan 2016, 14:46

Fru Sunshine skrev:Jeg elsker Ørkenens Sønner. Højt, inderligt og med al den indre skummelhed, jeg bærer i mig.
Især er jeg helt solgt, når jeg for gud ved hvilken gang MÅ høre sangen om Svend Jokumsen eller se isbjørnedansen.

:lun:

Jeg elsker dem også. Og jo mere simpelt perverse de er, jo bedre :lun:.

De mestrer nemlig den kunst til fulde i modsætning til fx Klovn-crewet :rulle:.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 18. jan 2016, 10:56

Jeg er så fucking simpel at det halve kunne være nok for er ved at brække mig af grin over den her joke som man nok bare burde ryste på hovedet ad :stoned:.

Datter: "Hey mor, jeg har tænkt mig at gå ind på mit værelse med kæresten."
Mor: "Okay gør ikke noget dumt."
*Pigen & drengen går ind i soveværelset*
Datter skriger: "Baby, baby, baby oh!"
Moderen løber ind på hendes værelse
...Mor: "Hvad laver i !?!?"
Datter: "Mor! Vi var lige ved at have sex, ud!"
Mor: "Åh Gudskelov, jeg troede i lyttede til Justin Bieber!"
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 11:01

Ado skrev:Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.

Men Niels Olsen er lidt smålækker.

Du er ikke alene, jeg ejer heller ikke ØSH*-genet

*Ørkenens Sønner Humor
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 18. jan 2016, 11:04

Ado skrev:Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.

Jeg er ikke overvild med Ørkenens Sønner, men skal jeg vælge imellem dem og Casper Christensen og Frank Hvam, så hellere Ørkenens Sønner. De andre to er simpelthen ikke sjove, men bare tåkrummende pinlige.
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3953

Indlægaf Angelina » 18. jan 2016, 11:05

Vi er i hvert fald to, jeg synes det er så u-sjovt som det overhovedet kan være.
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 18. jan 2016, 11:48

Uffe Holm og Thomas Wivel er mere end almindeligt belastende. Ørkenens Sønner er ganske underholdende. Har set et par shows. Men behøver omvendt ikke mere af det. Nu har jeg ligesom set dét. Klovn går jeg bare langt udenom! Det er bare grænsesøgende og grænseoverskridende på en ubehagelig måde, jeg ikke finder morsom.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 18. jan 2016, 11:59

Jep. Til det sidste. Jeg synes Ørkenens sønner er dårlig humor på laveste plan...

Jeg har set "Den eneste ene" omkring 100 gange, fordi Niller er så skøn :dåne:
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 18. jan 2016, 12:03

I samme genre...

Zirkus Nemo, ikke? Jeg har været inviteret ind og se det 2 gange. Jeg hader det. Hader. Søren Østergård, der danser med wienerbrød...?! Det er sgu da ikke sjovt. Det er bare dumt.

Og Anden. Jeg har været inde og se 1 show og har siden takket nej, når min kæreste skal ind og se det. Jeg skal virkelig tage mig sammen for at komme op med et lille grin eller et smil.
4
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 18. jan 2016, 12:07

Annione skrev:I samme genre...

Zirkus Nemo, ikke? Jeg har været inviteret ind og se det 2 gange. Jeg hader det. Hader. Søren Østergård, der danser med wienerbrød...?! Det er sgu da ikke sjovt. Det er bare dumt.

Og Anden. Jeg har været inde og se 1 show og har siden takket nej, når min kæreste skal ind og se det. Jeg skal virkelig tage mig sammen for at komme op med et lille grin eller et smil.

Zirkus Nemo er nærmest ubetinget der værste bræk. Når det har været vist på TV og de har kørt i stuen som lørdagsunderholdning ( :stoned: ) priser bec mkg lykkeæig for at have mit eget. Tror hvos jeg blev inviterer at jeg ville tilskynde at vedkommende med billetterne inviterede en anden, jeg ville ikke gide.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 12:10

Zirkus Nemo, Cirkusrevyen, Ørkenens Sønner, NEJ tak.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9237

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jan 2016, 12:10

Jeg er forresten også pænt ligeglad med, hvad andre mener om mine Ørkenens Sønner.
Bare ingen tvinger mig til at at overvære noget så elendigt som Mandrillen.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Indlægaf FruDulle » 18. jan 2016, 12:16

Mandrillen :love:
8
Whatever
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 18. jan 2016, 12:17

FruDulle skrev:Mandrillen :love:

Harly Løvstik. :lun:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Indlægaf FruDulle » 18. jan 2016, 12:20

Ado skrev:
FruDulle skrev:Mandrillen :love:

Harly Løvstik. :lun:

Jeg forstår det Marianne :*
0
Whatever
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 18. jan 2016, 12:23

Skumfidusen skrev:Jeg synes det er komplet åndet at ham gutten bliver udsat for en mindre shitstorm fordi han har brugt udtrykket "vores kvinder", for kvinderne er ikke hans ejendom. Jeg kan ligefrem se femi-hønserøvene over den farlige sprogbrug, som giver sådan en dejlig mulighed for at være forarget uden at forholde sig til det rigtigt farlige. Lur mig om ikke feministerne også har brugt udtrykket "mine" eller "vores" uden der er tale om at give udtryk for ejendomsret men for tilhørsforhold. Såsom at sige "mine forældre" ikke betyder at man ejer dem og har råderet over dem.

Jeg er lost, men det sker jo ofte :P.

Har du et link til den historie du taler om?
1

Tilbage til "Generelt"