Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 19. sep 2015, 16:42

Pernille skrev:
Karkluden skrev:Jeg gider ikke læse om andres bryllupper, og jeg har unfollowet MANGE blogs (deriblandt Acie, Rockpaperdresses og Sneglcille som jeg ellers elskede alle tre), fordi de bliver forlovet, og så handler deres blog ikke om andet. Og I get it, det er stort. Jeg vil også gerne selv giftes med min kæreste en dag. Jeg har bare slet ikke prinsessegenet på dén front, og jeg synes 99% af alle brudekjoler er grimme, jeg har endnu til gode at se en flot bryllupskage, og har kun smagt én der var værd at spise, jeg synes bryllupsfester er rædsomme, kedelige og opstyltede, og jeg synes som oftest, at taler og sange er dybt pinlige.
Og normalt undgår jeg jo bare div bryllupsfora, og jeg har ligesom klargjort for både vores forældre og min kæreste, at ingen skal forvente af mig, at jeg går med på 50-100 gæster i et festlokale, en stor hvid "rigtig" brudekjole og polterabend og hele lortet. Mit drømmebryllup ville seriøst være tirsdag efter job bare os to alene, og så bruge hele aftenen og natten i sengen og skiftevis spise, knalde, se gode serier osv. Det bliver jo så nok et kompromis engang med noget havefest eller en reception eller lignende.

Men nøj, jeg synes, det er træls, at blogs jeg er begyndt at følge, fordi de er skidesjove, eller har en fed tøjstil eller noget pludseligt kun handler om grimme brudekjoler, polterabends, der lyder virkelig usjove og halvkiksede fester (eller fester, der alt for "trying too hard").

Vi blev gift en tirsdag formiddag, uden nogen andre vidste det :lun: Det var fantastisk!

Den kommer ikke til at gå her. Kæresten vil gerne, at vores nærmeste som minimum er der, og min mor og svigermor ville blive oprigtigt kede af det. Også mine bedsteforældre hvis de lever. Så sådan bliver det jo nok, og så en reception eller havefest eller noget. Det kan jeg også godt gå med til :D
Men rædsomme fester med band, DJ eller en klavertamper, flere timers spisning, uhyggeligt kedelige eller dårlige taler og sange osv og en grim brudekjole - nej tak :lol: Det er nok det mest uromantiske og rædsomme, jeg kunne forestille mig :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 17:07

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:Der er ikke mange det vil sige det men jeg tilstår: En af mine guilty pleasures består af at se videoer på youtube med diverse pimple/cyst/abces/tonsil stones og andet i den genre :blush2:

Jeg er dybt fascineret af ear wax removals :blush:

Min veninde har lige været til speciallæge (den praktiserende kunne ikke klare det) med propper i ørerne, og vi er begge meget skuffede over, at lægen smed voksklumperne så hurtigt ud, at min veninde slet ikke nåede at se dem, og jeg dermed gik glip af referat :boo:
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10337

Indlægaf icelady » 19. sep 2015, 19:10

Hatet mod Inger Støjberg ifb fotoet af hende, der holder et skilt ang indsamling til flygtninge. Så et opslag, hvor folk faneme sad og kom med mere eller mindre klamme måder, hun skulle dø på!

Nej, jeg synes heller ikke hun står for integration med sine annoncer/færre flygtninge til DK-udmeldinger.
Men det kunne jo tænkes at kvinden reelt set mener, at der skal hjælpes i nærområderne.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 19. sep 2015, 19:14

icelady skrev:Hatet mod Inger Støjberg ifb fotoet af hende, der holder et skilt ang indsamling til flygtninge. Så et opslag, hvor folk faneme sad og kom med mere eller mindre klamme måder, hun skulle dø på!

Nej, jeg synes heller ikke hun står for integration med sine annoncer/færre flygtninge til DK-udmeldinger.
Men det kunne jo tænkes at kvinden reelt set mener, at der skal hjælpes i nærområderne.

Enig! Uanset hvad man ellers mener om hende (eller hendes holdninger) er det ærlig talt væmmeligt at skrive sådan nogle ting. Så ufattelig primitivt! :tie:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 19:28

icelady skrev:Hatet mod Inger Støjberg ifb fotoet af hende, der holder et skilt ang indsamling til flygtninge. Så et opslag, hvor folk faneme sad og kom med mere eller mindre klamme måder, hun skulle dø på!

Jeg er sådan set ligeglad med det sidste i denne sammenhæng.
Hun skal under ingen omstændigheder udsættes for indlæg som dem, du beskriver.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. sep 2015, 19:32

Hvor har du set det henne?

Jeg indrømmer gerne jeg har delt billedet, i og med det på mig virker iscenesat på den dårlige måde, men derfra og så at blive primitiv, der er fandme langt i min lille naive verden. Det er i det hele taget en virkelig kedelig tendens vi se med virkelig primitive udtalelser om alt mellem himmel og jord, Støjberg, brandattentatforsøg, flygtninge osv. Jeg ved ikke hvorfor, folk lader til at tro at det er okay at vise mennesket fra den mere dyriske side blot fordi de sidder på den anden side af en skærm, jeg synes det er en dyster udvikling. Men på den anden side, der sker jo intet, uanset nærmest hvor grove udtalelser er, så folk bliver måske ligeglade, fordi der er frit slag. Kynisk set kan man sige, det måske er nødvendigt for at ruste folk til at overleve, i et samfund hvor flertallet hele tiden bliver mere og egocentriske og ikke har øje for at vi alle skal være her og kunne holde ud og være her.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 20:28

Jeg bakker virkelig op om konceptet menstruationskop, men jeg får ondt bare af at læse tråden herinde om den :genert:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11776

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 21:14

Jeg har med vilje holdt mig væk fra den tråd om menstruationskoppen, jeg bliver fysisk utilpas af at tænke på det og det irriterer mig voldsomt.

Edit: altså det irriterer mig at jeg bliver utilpas...ikke at tråden findes
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 21:20

Dirtylittledevil skrev:Jeg har med vilje holdt mig væk fra den tråd om menstruationskoppen, jeg bliver fysisk utilpas af at tænke på det og det irriterer mig voldsomt.

Hvad gør dig utilpas?
For mig er det tanken om at skulle have koppen på. Altså for mig personligt. Jeg tvivler ikke på, at det fungerer for andre.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 21:29

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har med vilje holdt mig væk fra den tråd om menstruationskoppen, jeg bliver fysisk utilpas af at tænke på det og det irriterer mig voldsomt.

Hvad gør dig utilpas?
For mig er det tanken om at skulle have koppen på. Altså for mig personligt. Jeg tvivler ikke på, at det fungerer for andre.

Tanken om at skulle placere den deroppe, det er svært at forklare, men alt i mig skriger fingrene væk fra de ting du kan finde helt deroppe.
Jeg oplevede engang under sex at kondomet røg af og "forsvandt" derop... aij men for pokker hvor var det hæsligt, at skulle grave fingrene derind og rode og fiske det ud... fuckfuckfuck :ad!:
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 21:31

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Hvad gør dig utilpas?

Tanken om at skulle placere den deroppe, det er svært at forklare, men alt i mig skriger fingrene væk fra de ting du kan finde helt deroppe.
Jeg oplevede engang under sex at kondomet røg af og "forsvandt" derop... aij men for pokker hvor var det hæsligt, at skulle grave fingrene derind og rode og fiske det ud... fuckfuckfuck :ad!:

Ærgerligt at Freud ikke levede længe nok til at få den historie med :D
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 21:38

DetSorteCirkus skrev:
Ærgerligt at Freud ikke levede længe nok til at få den historie med :D

Ja :-D
Jeg har altid haft et anstrengt forhold til store mørke rum der lugter af fisk.
4
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 348

Indlægaf ExCoastal » 20. sep 2015, 05:57

Jeg arbejder sammen med en gruppe småliderlige kinesiske kvinder. I går havde jeg taget lidt pænere tøj på, fordi vi havde kundebesøg, og så har jeg måttet høre på deres smålumre kommentarer hele dagen.

Men jeg må vel ikke sige, at jeg nyder det :devil:
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. sep 2015, 08:23

ExCoastal skrev:Jeg arbejder sammen med en gruppe småliderlige kinesiske kvinder. I går havde jeg taget lidt pænere tøj på, fordi vi havde kundebesøg, og så har jeg måttet høre på deres smålumre kommentarer hele dagen.

Jeg synes faktisk ikke man kan fortænke dem i det. :slem:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. sep 2015, 08:23

ExCoastal skrev:Jeg arbejder sammen med en gruppe småliderlige kinesiske kvinder. I går havde jeg taget lidt pænere tøj på, fordi vi havde kundebesøg, og så har jeg måttet høre på deres smålumre kommentarer hele dagen.

Jeg synes faktisk ikke man kan fortænke dem i det. :slem:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"