Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 462
Likede indlæg: 3454

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 00:38

Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.

Jeg synes at memes for det meste er sjove, selv om man nogen gange støder på en brain fart. Noget af det fede ved memes er at det er en speciel form for kommunikation, en ny måde at lave meningsbærende symboler på. Og genkendeligheden af symboler fordrer jo netop en gentagende praksis. Jeg synes dog ikke at Bill-menet sigter specifikt mod at kritisere flokmentalitet, men kan godt se en pointe i refleksionsløs lemmingaktivitet.

Jeg er også stor fan af memes, når de har til formål at lave sjov med noget, hvor man griner af sig selv, fordi det er spot on. Det der med Bill er sådan lidt "I andre er idioter, men det er jeg ikke". Men det er du! (ikke dig, Kommode :D )

Jeg opfattede det bare sådan at du kritiserede selve genkendeligheds-faktoren. Det andet er jeg enig i, jeg skriver også at han mestendels er en nedladende smagsdommer. :D
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 500
Likede indlæg: 4378

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 01:06

Kommodedyret skrev:Jeg opfattede det bare sådan at du kritiserede selve genkendeligheds-faktoren. Det andet er jeg enig i, jeg skriver også at han mestendels er en nedladende smagsdommer. :D

Jeg var ikke sikker på, at det var den Bill, du skrev om :D
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 226
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2044

Indlægaf Lurende Peber » 24. jan 2016, 02:51

:forvirret: who the f*ck is Bill? :gruble:
Og er det nu cool ikke at være et får, som ved det?
Eller er jeg bare helt væk fra vinduet? :mellow:
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6389

Indlægaf Animi » 24. jan 2016, 03:50

Lurende Peber skrev::forvirret: who the f*ck is Bill? :gruble:
Og er det nu cool ikke at være et får, som ved det?
Eller er jeg bare helt væk fra vinduet? :mellow:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 385
Likede indlæg: 3939

Indlægaf Ballademager » 24. jan 2016, 09:04

Er glad for, at januar i fitness snart bliver til februar i fitness. Så bliver der måske snart plads til os, der træner hele året. Det kræver alt for meget planlægning, når man skal melde sig på mere end en uge i forvejen for at kunne få plads.
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 12:37

Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.

Jeg sidder bare og venter på, at én eller anden laver en meta Be like Bill: Sådan lidt "Bill synes ikke, at tændstiksmænd er sjove, når alle laver dem på Facebook, og Bill synes grundlæggende, det er tåbeligt at forsøge at diktere andre voksne mennesker, hvad de bør og ikke bør på sociale medier. Be like Bill ..." Og så bare et tomt, hvidt felt hvor tændstikmanden skulle have været ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 12:38

GnueN skrev:Jeg har også set de dér poppe op i mit newsfeed hele dagen. Så jeg har selv siddet og leget lidt med paint - og nu sidder jeg bare og venter på mit sagesløse offer... :slem:

test.png

Hahaha! Af sted med den så vi andre kan SKYNDE OS at dele ...!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 500
Likede indlæg: 4378

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 12:39

ManicNinja skrev:

Jeg sidder bare og venter på, at én eller anden laver en meta Be like Bill: Sådan lidt "Bill synes ikke, at tændstiksmænd er sjove, når alle laver dem på Facebook, og Bill synes grundlæggende, det er tåbeligt at forsøge at diktere andre voksne mennesker, hvad de bør og ikke bør på sociale medier. Be like Bill ..." Og så bare et tomt, hvidt felt hvor tændstikmanden skulle have været ...

Lige netop!! :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1065
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9744

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 12:55

Jeg vil skide på tændstikmænd og ditto damer.
Jeg vil ha' noget meget stærkt smertestillende.
Oxynorm burde kunne fås i håndkøb.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 13:02

Fru Sunshine skrev:Jeg vil skide på tændstikmænd og ditto damer.

Nådada - dér er nok én, der skal til tandlægen, kan jeg høre ... Siger alt, når man ligefrem er parat til at skide på sagesløse tændstikmænd. :P

Håber, du får en akuttid! God bedring!

P.s. Hvis du har brug for kraftig receptpligtig medicin, er der så ikke en mulighed, hvis du skriger i smerte ad Vagtlægen på akuttelefonen?
Senest rettet af ManicNinja 24. jan 2016, 13:08, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 13:07

GnueN skrev:
ManicNinja skrev:
GnueN skrev:Jeg har også set de dér poppe op i mit newsfeed hele dagen. Så jeg har selv siddet og leget lidt med paint - og nu sidder jeg bare og venter på mit sagesløse offer... :slem:

test.png

Ikke en eneste endnu! :(

Den er til fri afbenyttelse, hvis nogen skulle komme mig i forkøbet! :p

Er det ikke bare at poste den på sin væg? :) Jeg mener - den behøver vel ikke at falde som svar på en anden tændstikmand ...
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1065
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9744

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 13:36

ManicNinja skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg vil skide på tændstikmænd og ditto damer.

Nådada - dér er nok én, der skal til tandlægen, kan jeg høre ... Siger alt, når man ligefrem er parat til at skide på sagesløse tændstikmænd. :P

Håber, du får en akuttid! God bedring!

P.s. Hvis du har brug for kraftig receptpligtig medicin, er der så ikke en mulighed, hvis du skriger i smerte ad Vagtlægen på akuttelefonen?

Jo. Og jeg har bud efter dolol as we speak. Der skal bare køres efter det, for vi har ikke døgnapotek.
Tandlægen bliver i morgen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 13:55

GnueN skrev:
ManicNinja skrev:
GnueN skrev:
ManicNinja skrev:

test.png

Ikke en eneste endnu! :(

Den er til fri afbenyttelse, hvis nogen skulle komme mig i forkøbet! :p

Er det ikke bare at poste den på sin væg? :) Jeg mener - den behøver vel ikke at falde som svar på en anden tændstikmand ...

Jo! Ellers er det jo mig, som at der er ham dér Bill, 'ing? :D

:) Tja. Jeg ser de to muligheder, jeg var inde på før ... Hvis man ikke selv vil ende med at være Bill ...
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 677
Likede indlæg: 3837

Indlægaf FruDulle » 24. jan 2016, 19:55

Folk som prøver at handle en pris ned som står som fast pris er idioter. Og især når undskyldningen er at de skal køre et stykke for at hente. Og dernæst siger "det er jo kun 50kr"

Det er derfor at jeg hader at sælge på dba/fb/reshopper
1
Whatever
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1184

Indlægaf girl_beat » 24. jan 2016, 20:03

Jeg er kvinde og jeg hader at købe sko :nerve: :genert:
5
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Generelt"