Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9216

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 25. jan 2016, 11:47

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:Jeg håber på kiksede mennesker hver gang jeg ser X-Factor.

Det havde bare været sjovere, hvis de ikke var blevet udvalgt som kiksede, men at der var fri entré ind til dommerne.
Det andet er lige lovlig ondskabsfuldt i min bog.

Ja, det er rigtigt. Men jeg håber alligevel. Og så må jeg indrømme - og ganske i trit med denne tråd - folk beder selv om det, hvis de stiller op med en gedestemme.

Ja da.
Men de vælger ikke selv, om de går videre og ender foran dommerne.
Hvis de så bare fik at vide, at de er blevet valgt som en komisk indslag, men det gør de ikke, og så tror de jo, at det er fordi de har talentet og er skidegode.
Og ærligt talt, så er det virkelig ikke alle, der kan høre, hvor rædsomme de er.

Men nu gider jeg jo slet ikke at se det. :lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8373
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. jan 2016, 11:51

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:

Det havde bare været sjovere, hvis de ikke var blevet udvalgt som kiksede, men at der var fri entré ind til dommerne.

Ja, det er rigtigt. Men jeg håber alligevel. Og så må jeg indrømme - og ganske i trit med denne tråd - folk beder selv om det, hvis de stiller op med en gedestemme.

Ja da.
Hvis de så bare fik at vide, at de er blevet valgt som en komisk indslag, men det gør de ikke, og så tror de jo, at det er fordi de har talentet og er skidegode.
Og ærligt talt, så er det virkelig ikke alle, der kan høre, hvor rædsomme de er.

Jamen, jeg kan sagtens forstå dine argumenter. :D Men jeg vil bare nødig undvære dem i programmet. Og med mindre der er tale om helt unge, så mener jeg jo, at hvis man er seriøs omkring sin drøm om at blive sanger, så har man også optaget sig selv og lyttet til realiteterne og hentet repons fra venner/familie, som kan sige ders ærlige mening.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9216

Indlægaf Fru Sunshine » 25. jan 2016, 12:20

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ja da.

Jamen, jeg kan sagtens forstå dine argumenter. :D Men jeg vil bare nødig undvære dem i programmet. Og med mindre der er tale om helt unge, så mener jeg jo, at hvis man er seriøs omkring sin drøm om at blive sanger, så har man også optaget sig selv og lyttet til realiteterne og hentet repons fra venner/familie, som kan sige ders ærlige mening.

De er jo også med til at skabe det.
Og så tror jeg altså, at nange har familie og venner, der er mere eller mindre tonedøve - eller er for høflige til at sige fra.

Jeg har en bekendt, der bliver ved med at poste sit bras, og jeg siger ingenting. Jeg vidste så heller ikke, at han har forsøgt at komme med i x-factor, og nu påstår "at de virkelige talenter bliver sorteret fra". Og jeg siger stadig ingenting.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3413

Indlægaf dgd2007 » 25. jan 2016, 12:47

Jeg tænder faktisk overhovedet ikke på at se andre blive gjort organiseret til grin ... heller ikke med undskyldningen "de stiller jo selv op til det".
4
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 13:40

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:

Me too - jeg gider faktisk kun se de indledende runder, og hver gang håber jeg at der dukker én eller anden tåbe op, det 'liiie skal taje tændern uj' før han synger. So shoot me :gisp:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11705

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jan 2016, 13:42

Jeg synes Naser Khader virker meget teatralsk og irriterende.
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 25. jan 2016, 13:46

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes Naser Khader virker meget teatralsk og irriterende.

Hvad har han nu gjort? :)
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 25. jan 2016, 13:57

Jeg synes Thomas Blachman virker som om han kompenserer for noget. Sikkert et skaldetheds-kompleks
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 25. jan 2016, 14:01

girl_beat skrev:Jeg er kvinde og jeg hader at købe sko :nerve: :genert:

Hep!
Jeg er kvinde og har aldrig haft en tøjkrise. Det handler nok om, at jeg har et ret begrænset udvalg af tøj. Jeg gider nemlig ikke shopping, med mindre mit tøj er slidt.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 25. jan 2016, 14:23

Jeg har det som om, jeg skriver det her ca. hvert halve år, men nu kommer den igen, i anledning af at jeg begik den fejl at læse en tråd på EB's Facebook:
Jeg dømmer folk der omtaler menstruation som "mit lort", som tilhørende socialklasse 37.
8
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 14:30

Dr_bp skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:

Me too - jeg gider faktisk kun se de indledende runder, og hver gang håber jeg at der dukker én eller anden tåbe op, det 'liiie skal taje tændern uj' før han synger. So shoot me :gisp:

Det her er jeg med på. Ikke lige at jeg ser X-Factor men jeg plejede at se de indledende runder af American Idol. Så hoppede jeg fra da de nåede til Hollywood.

Jeg tror lidt det er ligesom dem der sænker farten for at se på en trafikulykke. Man har ikke lyst til at se det men kan ikke lade være.

Der har dog ofte været nogle som har været så afsindigt ringe at jeg har følt mig pinligt berørt og ked af det på deres vegne og har været nødt til at zappe væk fordi det begyndte at gøre ondt at krumme tæerne så meget sammen :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Akehurst2
Kort karma: 272
Likede indlæg: 4528

Indlægaf Akehurst2 » 25. jan 2016, 15:08

Når folk dobbeltposter tråde her og på DD, og jeg ser det, så gider jeg ikke svare dem her :genert:

(Fandme latterligt at kræve debatmonogami af fremmede mennesker :tie:)
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 25. jan 2016, 15:18

Akehurst2 skrev:Når folk dobbeltposter tråde her og på DD, og jeg ser det, så gider jeg ikke svare dem her :genert:

(Fandme latterligt at kræve debatmonogami af fremmede mennesker :tie:)

Hvem kræver det :)?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 25. jan 2016, 15:34

ShuruQ skrev:Hvem kræver det :)?

Det var vist selvkritik :D
2
Akehurst2
Kort karma: 272
Likede indlæg: 4528

Indlægaf Akehurst2 » 25. jan 2016, 15:42

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Hvem kræver det :)?

Det var vist selvkritik :D

Bingo :-D
1

Tilbage til "Generelt"