Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ballademager » 28. jan 2016, 14:44

Buller skrev:
Ballademager skrev:Det er fint nok med nye trosretninger og alt det der... Men jeg kan ikke tage det seriøst, når folk insisterer på at tale om tro med en si på hovedet :stoned: Sorry.

Du har godt set hvordan de etablerede religioner klæder sig ikke??? :fløjt:

Jo. Men for mig er det lidt noget andet.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 643

Indlægaf Buller » 28. jan 2016, 14:52

Ballademager skrev:
Buller skrev:
Ballademager skrev:Det er fint nok med nye trosretninger og alt det der... Men jeg kan ikke tage det seriøst, når folk insisterer på at tale om tro med en si på hovedet :stoned: Sorry.

Fordi du er vant til at se på det.... hvis der bare kom en nu og insisterede på at gå klædt som de gør, så ville du også rynke på næsen af det.
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1639

Indlægaf dykkersild » 28. jan 2016, 14:57

dgd2007 skrev:Jeg orker ikke at høre om de mange nye køn og variationer af køn, der er kommet her på det seneste. :gruble:

Hvis vi tale om mennesker - er der vel reelt kun hankøn og hunkøn - og så meget få hermafroditter.
Alt det der høn osv... jamen altså - så stop dog jer selv.
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 28. jan 2016, 15:00

Buller skrev:
Ballademager skrev:
Buller skrev:

Fordi du er vant til at se på det.... hvis der bare kom en nu og insisterede på at gå klædt som de gør, så ville du også rynke på næsen af det.

Hvem ville jeg rynke på næsen af? Forstår ikke, hvad du mener.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 14
Likede indlæg: 297

Indlægaf Pølsemix » 28. jan 2016, 20:29

Inspireret af anden tråd, så kan jeg ikke blive enig med mig selv om hvorvidt "John danser grøntsag" ville passe bedst ind i drengene fra angora eller mandrilaftalen? :gruble:
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Indlægaf FruDulle » 28. jan 2016, 20:42

Klart Mandrilen!
1
Whatever
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 28. jan 2016, 20:54

Jeg kan på ingen måde selvom jeg anstrenger mig se det lækre ved Mads Mikkelsen
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 28. jan 2016, 21:23

2SHY skrev:Jeg kan på ingen måde selvom jeg anstrenger mig se det lækre ved Mads Mikkelsen

Jeg kunne, da han var med i Rejseholdet. Men derudover synes jeg også det skorter lidt på lækkerheden.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 227

Indlægaf Sjg » 28. jan 2016, 21:23

Foie gras smager fantastisk, når det er af god kvalitet og korrekt tilberedt.
1
bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 28. jan 2016, 22:05

Jeg var til julefrokost i sidste weekend og indrømmede ganske åbent at hvis jeg havde vidst hvor hårdt det ville blive at få to syge børn, så ville jeg have overvejet alvorligt at gøre brug af den tid jeg havde til en abort.
Det må man ikke sige for hende jeg sagde det til kender en, der har fire dybt autistiske børn og hun har aldrig brokket sig. Nå, men så er hun en freakin' rumhelt. Jeg kan ikke lide rugbrød, men der er børn, der sulter i Afrika. Er jeg så et dårligt menneske?! Go fuck yourself, biatch :sur:

Og hvorfor i hede hule helvede bliver man ved med at få børn når man kan konstatere at de to første er dybt handicappede :forvirret: Det måtte man heller ikke sige (og jeg spurgte endda pænt fordi jeg undrede mig over at man turde).
9
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jan 2016, 22:09

Wuhuuu, jeg tror, at jeg har fundet vinderen i konkurrencen om at lave den mest tåbelige, nyttesløse, uvidende og selviscenesættende politiske happening :banan:

Billede
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 28. jan 2016, 22:31

^ Men kan det ikke tænkes at det mere er en symbolsk, demonstrativ handling, mere end det er med et oprigtigt incitament om at påvirke dronningen. Altså, så dumme er der vel ingen der er?
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 28. jan 2016, 22:42

En god ven har følgende statusopdatering på FB, og deeet må man ikke sige kan jeg se. Og må jeg have lov at informere om, at han er højt uddannet og absolut ikke DF-vælger på nogen måde. -gud hvor er det åndssvagt at skulle lave den disclaimer alle steder efterhånden...

Let's stop all this emotional nonsense and look at the facts.
The following link is from the official homepage belonging to the Danish Embassy in USA, who want to share a few facts. Please also take note That when they write that Denmark spent 2nd most among all of Europe Union states on refugees as a percentage of GDP, Sweden is the only country to top this. I'm proud that we at least spend what is needed to take proper care of our new guests!
And with regards to the highly debated initiative to reduce values of immigrants to 10.000 DKK (1.350 EUR) before they can expect economical support from the society. This is news in Denmark, but has been practice in many countries for a long time. In Switzerland the possessed values are restricted to 1.000 CHF (900 EUR), in Germany 750 EUR and Norway 5.000 NKK (530 EUR). Just to mention a few.
Even Danish citizens are not allowed to posses valuables worth more than 10.000 DKK (1.350 EUR) before receiving support (Kontanthjælp) from the society, why should that be any different for refugees and immigrants? If you can pay for your own food, do so. If you can't, we help you. Fair deal!
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jan 2016, 22:50

Aima skrev:^ Men kan det ikke tænkes at det mere er en symbolsk, demonstrativ handling, mere end det er med et oprigtigt incitament om at påvirke dronningen. Altså, så dumme er der vel ingen der er?

Med mit kendskab til det miljø, hvor den slags plejer at udspringe fra, er jeg desværre ret sikker på, at der blandt såvel initiativtagere som deltagere vil være en del, som oprigtigt tror, at de måske kunne påvirke dronningen, og det gør de sandsynligvis, fordi de simpelthen ikke er klar over, hvad konsekvensen af en manglende underskrift ville være.

Andre dukker op for at føle, at de gør noget eller for at blive set på det rigtige sted.

Normalt har jeg ikke noget imod symbolske happenings, men her synes jeg bare, at situationen er for alvorlig til at - ja, lege, såfremt man virkelig har det skidt med den pågældende lov og ønsker at gøre en positiv forskel.
Og budskabet bryder jeg mig egentlig heller ikke om. Som demokrat kan jeg ikke støtte, at man, om det så bare er symbolsk, opfordrer en monark til at trodse en beslutning truffet af folkevalgte politikere.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 29. jan 2016, 02:49

Godmorgen. Klokken er 03.49 og det er på tide at stå op!
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!

Tilbage til "Generelt"