Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2016, 20:28

Kay Bojesen aben er det grimmeste og mest meningsløse stykke nips, der findes.
17
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11804

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2016, 23:52

Viskelæder skrev:Kay Bojesen aben er det grimmeste og mest meningsløse stykke nips, der findes.

Den har faktisk en evne til at sprede trist stemning, så noget kan den da finde ud af.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5781

Indlægaf Animi » 9. feb 2016, 07:18

Viskelæder skrev:Kay Bojesen aben er det grimmeste og mest meningsløse stykke nips, der findes.

Men tilgengæld er den sød i hæklet udgave :love2: og så er det også lidt mere personligt :D

Men ja, generelt er der bare mange modetendenser der er blevet kedelige og meningsløse - især fordi ethvert "moderigtigt" hjem nu bare alle sammen ligner hinanden.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3581

Indlægaf Lemonella » 9. feb 2016, 07:44

Jeg bliver nok ikke populær nu, men jeg undrer mig faktisk over, at så mange kvinder der får lavet kunstige negle, næsten alle får dem filet lige over eller spidse. Jamen, hvorfor? Det er ser jo ikke pænt ud.
Neglen har jo en fin bue nederst, hvor den vokser på fingeren og filer man så det øverste af neglen i samme facon, ser det da meget pænere ud.

Noget andet jeg også har lagt mærke til er, at mange af dem der lægger billeder ud af deres "fine nye negle", tit har grimme flossede neglebånd. Er det virkelig resultatet af en professionel manicure? Så burde de måske overveje, at finde et andet sted.
13
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5150

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. feb 2016, 09:05

Når man ser det med voksne øjne, er Bamse absurd egoistisk, dominerende og for det meste en mega dårlig ven, overfor Kylling.
19
Peace!
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 9. feb 2016, 09:11

Det er vidst noget med at de repræsenter forskellige aldre. bamse 5 år, kylling 3 år og Ælling er 1 år.
Men ja, bamse er super ego
4
Whatever
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3461

Indlægaf dgd2007 » 9. feb 2016, 09:17

Fyrst Eberhard skrev:Når man ser det med voksne øjne, er Bamse absurd egoistisk, dominerende og for det meste en mega dårlig ven, overfor Kylling.

Ja, det har min datter også sagt et par gange ... med tilføjelsen om, at det tænkte man jo slet ikke på som barn (så det beviser jo, at børn er egoister - eller i hvert fald sjældent tænker på andres behov end deres egne) :)
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 9. feb 2016, 09:45

Jeg så i en overskrift at Joakim B. Olsen var blevet slagtet.
Det var han så åbenbart ikke i virkeligheden, det var bare en figurativ vending. Øv, der blev jeg skuffet.
Jeg kan virkelig ikke snuppe den mini-trump. En af de værste politikere DK nogensinde har set, og når jeg bliver vidende om at folk har stemt på ham, så falder de straks i anseelse hos mig.

Jeg skriver det i denne tråd, fordi jeg synes generelt ikke at personangreb på politikere er ok. Jeg bliver lidt irriteret når jeg ser Johanne Schmidt-Nielsen, Inger Støjberg eller andre blive hængt ud. Selvom jeg godt kan se humoren i skinkevitser og andre tiltag, så er det lidt usagligt i mine øjne at bedrive politik på den måde, men mest af alt tænker jeg på hvordan det må være at sidde i den anden ende og tage imod al "humoren", det må være hårdt af og til.

Men jeg kan ikke dy mig når det kommer til Hr Olsen, jeg kan simpelthen ikke styre mig , for nuuuååårrhhhhhh arrghhhh, hvor jeg synes at han er topmålet af træls.

Nå, det var så lige dagens dobbeltmoral herfra. Hej hej.
20
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. feb 2016, 09:52

FruDulle skrev:Det er vidst noget med at de repræsenter forskellige aldre. bamse 5 år, kylling 3 år og Ælling er 1 år.

I så fald, er Kylling pænt meget bagud sprogligt, af en 3 årig.
1
Peace!
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 9. feb 2016, 10:17

Fyrst Eberhard skrev:
FruDulle skrev:Det er vidst noget med at de repræsenter forskellige aldre. bamse 5 år, kylling 3 år og Ælling er 1 år.

En kylling kan da ikke tale :rulle: :D
0
Whatever
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. feb 2016, 10:32

FruDulle skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Bubber kan.
2
Peace!
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 9. feb 2016, 10:34

Fyrst Eberhard skrev:
FruDulle skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Bubber kan.

Havde han ikke horn på kasketten og er egentlig en ko?
0
Whatever
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 9. feb 2016, 10:44

Fyrst Eberhard skrev:Når man ser det med voksne øjne, er Bamse absurd egoistisk, dominerende og for det meste en mega dårlig ven, overfor Kylling.

det tror jeg altså godt man må sige. Det er i hvert fald den gængse opfattelse i min omgangskreds at han er det
5
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2343

Indlægaf Studsgaard » 9. feb 2016, 11:11

Lemonella skrev:Jeg bliver nok ikke populær nu, men jeg undrer mig faktisk over, at så mange kvinder der får lavet kunstige negle, næsten alle får dem filet lige over eller spidse. Jamen, hvorfor? Det er ser jo ikke pænt ud.
Neglen har jo en fin bue nederst, hvor den vokser på fingeren og filer man så det øverste af neglen i samme facon, ser det da meget pænere ud.

Noget andet jeg også har lagt mærke til er, at mange af dem der lægger billeder ud af deres "fine nye negle", tit har grimme flossede neglebånd. Er det virkelig resultatet af en professionel manicure? Så burde de måske overveje, at finde et andet sted.

Hvis de går til en der er dygtig til sit arbejde. Så får de ikke ødelagt hverken negle eller neglebånd. Men der er mange dårlige og resultatet er jo også der efter.

Hilsen hende der syntes kunstige negle god kan være flotte (som man sikkert heller ikke må sige) :fløjt:
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3581

Indlægaf Lemonella » 9. feb 2016, 11:32

^Jeg synes på ingen måde, at kunstige negle er grimme og jeg forstår skam godt, at man får lidt hjælp til, at forskønne sine negle, hvis de fra naturens hånd ikke er udstyret med nogen pæne stærke negle.
Det jeg så ikke fatter er, at man i det mindste ikke ofre det mere og får dem lavet hos en der ved, hvad der skal gøres.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"