Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MissDitte » 23. feb 2016, 09:55

Aima skrev:
I udsendelsen blev der gravet lidt i hende Tulles fortid, altså med den hensigt at komme med eksempler på at hun tidligere har haft et ret løst forhold til sandheden. Bl.a. fortalte en ekskæreste, at Tulle, da de var kærester for år tilbage, havde fortalt at hun var italiener og at hendes mor boede i Italien. Hun havde også fortalt, at hun var syg af kræft, altså hende selv, og derfor måtte tage til Italien for at modtage behandling. I Italien blev hun dog mere og mere svag, og ekskæresten var under forløbet i sms-kontakt med Tulles italienske familie, som altså skrev de her sms'er på italiensk.

Senere stødte eksen så på Tulle i en eller anden avisartikel, her var hun flyttet til Mariager og var ikke syg. Hun erkendte selv at kræfthistorien var løgn.

Faktisk var det ikke senere. De gik fra hinanden fordi Tulle jo viste sig at være gift og bo i Mariager med sin kone.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 23. feb 2016, 09:55

Jeg ved ikke, hvem April Chris er :blush:
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1300

Indlægaf hotlips » 23. feb 2016, 09:57

FruDulle skrev:
hotlips skrev:Det var april Chris der stod bag den demonstration og så bør alarmklokkerne ringe, og jeg giver ikke så meget for noget som helst hun rører ved,hun ejer ikke skam i livet og hun burde sidde i fængsel,hun er totalt ligeglad med hvad der er rigtigt og forkert bare det kan få hende i medierne.
Så selve det at der var en demonstration har jeg egentlig set lidt adskilt fra resten og såvidt jeg umiddelbart husker var det lesbiske par heller ikke rigtig blandet ind i den.
Men det er nu ikke fordi jeg vil falde besvimet om af overraskelse hvis det skulle vise sig hun i højere grad har været med til at promovere det som en mediesag end det er kommet frem indtil videre.

Jeg har ikke set programmet endnu men udfra det jeg kan læse tror jeg ikke nødvendigvis tulle krøyer er syg men nogen mennesker har på en eller anden måde fået lært at løsninger som de fleste andre anser for utænkelige de er en mulighed og i stedet for at deale med ubehageligheder så kommer de med alle mulige krumspring og historier dér er så voldsomme at normalt fungerede slet ikke har det på radaren som noget man skal være på vagt overfor.

Jeg må få set det imorgen, jeg har ikke kunnet finde nogen forklaring på den mand har været sigtet så længe uden der er sket mere i sagen og uden at komme for en dommer, det er jo stærkt kritisabelt i så relativt simpel en sag.

Jeg var inde og se på Tulles fb i går og da jeg så at April Chris var i forsvar for hende gik jeg lidt kold på det. Den kvinder repræsenterer alt hvad det er råddent og alt bliver bare suspekt hvis hun er indblandet

Normalt ja men det er jo også svært hvis hun sådan hægter sig på især hvis man føler man er i en svær situation og at man må tage den hjælp man kan få,folk der er så ligeglade med de lyver fremstår jo tit netop troværdige.
Men når det er sagt så kan der ikke komme en situation hvor jeg ville associeres med hende, hendes ry er så blakket at det må være kalkuleret risiko hvis folk så tænker man nok heller ikke er fin i kanten.
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 23. feb 2016, 09:58

MissDitte skrev:
Aima skrev:
I udsendelsen blev der gravet lidt i hende Tulles fortid, altså med den hensigt at komme med eksempler på at hun tidligere har haft et ret løst forhold til sandheden. Bl.a. fortalte en ekskæreste, at Tulle, da de var kærester for år tilbage, havde fortalt at hun var italiener og at hendes mor boede i Italien. Hun havde også fortalt, at hun var syg af kræft, altså hende selv, og derfor måtte tage til Italien for at modtage behandling. I Italien blev hun dog mere og mere svag, og ekskæresten var under forløbet i sms-kontakt med Tulles italienske familie, som altså skrev de her sms'er på italiensk.

Senere stødte eksen så på Tulle i en eller anden avisartikel, her var hun flyttet til Mariager og var ikke syg. Hun erkendte selv at kræfthistorien var løgn.

Faktisk var det ikke senere. De gik fra hinanden fordi Tulle jo viste sig at være gift og bo i Mariager med sin kone.

Ah. Ikke godt.

Men hvordan egentlig med den kone? Hvilken del har hun i alt det her? Er det udelukkende Tulle, der har oplevet de der påståede chikanerier? Da de anmeldte sagen i 2014, var konen da involveret? Jeg undrede mig lidt over, hun slet ikke var med i programmet.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 23. feb 2016, 10:01

Og ja, hvem er April Chris?
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 23. feb 2016, 10:14

Aima skrev:
Men hvordan egentlig med den kone? Hvilken del har hun i alt det her? Er det udelukkende Tulle, der har oplevet de der påståede chikanerier? Da de anmeldte sagen i 2014, var konen da involveret? Jeg undrede mig lidt over, hun slet ikke var med i programmet.

Jeg ved ikke rigtigt hvem konen er. Jo altså hendes navn, men jeg kender ikke til hende. Men jeg tror ikke de er sammen mere. I hvert fald kender jeg en, som dater Tulle nu (eller måske ikke mere, efter flere opfordrede hende til at se udsendelsen i går). Og hvis de ikke længere er sammen, har "konen" sikkert ikke lyst til at involvere sig i det.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3426

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 10:16

April Chris er en fusker, bum!

Hun har haft noget herberg og svindlet med midlerne og idømt fængsle. Hun indynder sig hos fallerede reality Stars, Anni, Michael monetz osv og laver noget la la med dem som aldrig rigtig er godt. Hun er skinger og hysterisk og meget vedholdende når hun involverer sig og uden realtitwts sans. Hun mener at kæmpe de svages kamp, men i virkeligheden er hun bare en fidusmager
2
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 10:17

MissDitte skrev:
Aima skrev:

Jeg ved ikke rigtigt hvem konen er. Jo altså hendes navn, men jeg kender ikke til hende. Men jeg tror ikke de er sammen mere. I hvert fald kender jeg en, som dater Tulle nu (eller måske ikke mere, efter flere opfordrede hende til at se udsendelsen i går). Og hvis de ikke længere er sammen, har "konen" sikkert ikke lyst til at involvere sig i det.

Tænker at hende du kender som dater Tulle har rimelig dårlig smag :D
1
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 10:18

Aima skrev:Og ja, hvem er April Chris?

.
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 10:19

Til emnet- har lige set TV2 nyhederne. Gad vide hvornår de ændrer deres reklame for Alternativet i deres studie?
0
Whatever
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1300

Indlægaf hotlips » 23. feb 2016, 10:25

April Chris startede et herberg, brugte mange af pengene selv og slap for fængsel fordi regnskabet var så mangelfuldt at det ikke engang kunne bruges som bevis på snyd.
Og var sporløst forsvundet da det nåede til at herberget måtte lukke grundet manglende betalinger og folk røg ud på gaden.

Søg på april Chris og en varm seng så er der masser af artikler.

Derudover er hun smuttet fra et hus hun havde smadret uden at betale leje,hun har været blandet ind i noget med trusler et par model firmaer kørte mod hinanden og hun er såkaldt pr-ansvarlig for champagne drengen som hun hyler op om bare er urimeligt behandlet.

Iøvrigt er hun nær veninde med hende lottoblondinen der også blev dømt for at rage til sig.

Og så er hun ven med Per Ulrich karpf der har siddet flere år i fængsel for bedrageri, hun hedder selv april Chris Ulrich men jeg ved ikke om det er familie.
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 10:28

Ja hun er virkelig charmerende :rulle:
0
Whatever
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 23. feb 2016, 10:28

FruDulle skrev:Til emnet- har lige set TV2 nyhederne. Gad vide hvornår de ændrer deres reklame for Alternativet i deres studie?

Hvad mener du? :genert:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 10:29

Hun tog/tager sig også af presse for Mads Dinesen..
0
Whatever
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4553

Indlægaf Akehurst2 » 23. feb 2016, 10:29

FruDulle skrev:Ja hun er virkelig charmerende :rulle:

Og støtter stadig Tulle: http://politiken.dk/indland/ECE3079875/ ... aktermord/
0

Tilbage til "Generelt"