Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 11. mar 2016, 20:09

Studsgaard skrev:Jeg er enig med de forældre der har brokket sig over skolernes Rynkeby løb næste fredag.
for den måde insamlingen foregår på, så vil et barn der evt ikke har sponsore til sit løb ret hurtigt stå udenfor.
Nok er det frivilligt at sponsorere så ingen tvinges til noget økonomisk - Men jeg ved fra tidligere år at der hurtigt kan gå sport i at få flest sponsorer og flest penge ind. Så syntes jeg, at det gode i at børn gør noget for andre børn, går af fløjten, når det istedet giver anledning til anden ulighed

Synes det er fint de brokker sig, og går naturligvis udfra at deres børn ikke deltager.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. mar 2016, 20:52

Bimmerdyret skrev:
Rosa Espinosa skrev:
ShuruQ skrev:Jeg har lige siddet og hørt en der bare talte så nedladende om dværge det end ikke kan beskrives. Slutteligt siger hun fandeme "jeg kan godt lide dværge, jeg siddestiller dem bare ikke med mennesker", sådan helt i ramme alvor.

Jeg burde have sagt noget, men jeg var så provoketet at jeg sad og knyttede hænder så mine knoer er helt hvide, så jeg holdt min kæft fordi jeg ved jeg ville have været alt andet end konstruktiv.

Havde det ikke været fordi det ville være synd for barnet ville jeg ønske den snottøs fik et barn med dværgvækst.

Hvor underligt at have den holdning. Vi er trods alt i 2016!?

Ganske kynisk kunne man jo svare tøsen med : ja, it takes one human to know a human..og så bare lade den stå lidt.

Det værste er dog næsten at det ikke bare er hvem som helst, men en jeg har anset som en af få veninder, en jeg har delt meget med, støttet mig opad og hun af mig og faktisk har holdt rigtig meget af, virkelig meget. Men her på det sidste er der dukket flere og flere af den slags ting op, der får mig til at se hende i et helt andet lys. Jeg har en indre konflikt med mig selv om hvad jeg skal gøre.

Og fordi hun faktisk har betydet noget for mig ville jeg være ked af ikke at sige fra på en ordentlig måde.

(og nej, at kalde sin veninde for snottøs er ikke så pænt, men det var og er den følelse der får i sådanne situationer).
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 12. mar 2016, 19:34

Jeg tror nok, det hører til det, man ikke må sige, skal man dømme efter delingerne på FB.
Bevares det er da synd for knægten, og familien kunne måske god have fået en advarsel, om at det kunne være en konsekvens, men helt ærligt 4 rykkere?
Så betal dog jeres regninger og hold op med at tude http://www.tv2fyn.dk/artikel/gravsten-er-paa-plads
9
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. mar 2016, 09:47

Kvinder der omtaler sig selv som "bitches" har ikke for mange brikker at rokere rundt med.
7
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3447

Indlægaf HappyPaww » 16. mar 2016, 10:23

Skumfidusen skrev:Ud fra hvad folk skriver i en anden tråd, tror jeg ikke man må skrive det her...Ghita Nørby er pisse irriterende og dum i nakken at høre på. Jeg kan slet ikke have hendes diva-manerer. Hun er absolut en stor skuespiller, men i interviews vil jeg hellere høre på en baby, der skriger uafbrudt i halvanden time end hendes henførte, florumvundne vrøvl om hendes rosenhave og hvordan kunst er liv.

Er lidt enig. Og hvad fanden er det her for et antræk at møde op i til hofbal?! :lol: Så er jeg ligeglad med hvor avantgarde design den er :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3447

Indlægaf HappyPaww » 16. mar 2016, 10:28

For øvrigt er der en del andre der falder ind i den kategori. Bl.a. Vibskov-parret, Mø. Come on :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2016, 11:25

Hvis Mø får et barn

Billede
14
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2016, 11:38

Ghitas moderkagelignende kjole vil nok blive nævnt på fredag i "Det vi taler om"
3
The more I eat the butter I feel
bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 16. mar 2016, 20:27

HappyPaww skrev:
Skumfidusen skrev:Ud fra hvad folk skriver i en anden tråd, tror jeg ikke man må skrive det her...Ghita Nørby er pisse irriterende og dum i nakken at høre på. Jeg kan slet ikke have hendes diva-manerer. Hun er absolut en stor skuespiller, men i interviews vil jeg hellere høre på en baby, der skriger uafbrudt i halvanden time end hendes henførte, florumvundne vrøvl om hendes rosenhave og hvordan kunst er liv.

Er lidt enig. Og hvad fanden er det her for et antræk at møde op i til hofbal?! :lol: Så er jeg ligeglad med hvor avantgarde design den er :tie:

Min ældste søn havde på et tidspunkt sådan en heliumballon. Den mistede pusten mere og mere og lige før jeg smed den ud kunne den godt have dubleret som Ghitas kjole.
5
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1303

Indlægaf hotlips » 17. mar 2016, 09:55

Jeg har aldrig fattet den der ophøjelse af hende,jeg synes hun er en fin skuespiller men slet ikke i den der større end størst og så langt fra alle andre at det er helt ude af solsystemet -agtigt.
Og jeg synes hun fremstår dum som en dør når hun bliver spurgt om noget.

Vi så hende holde talen til kagens dag da jeg var gravid, hvor hun bla læste jeg ved en lærkerede op,læste, ikke sang. Det virkede fjollet at hun overhovedet havde sagt ja til det og det er jo ikke en tekst der er så indholdsrig at den vinder ved at droppe musikken, jeg vil vædde med det kun har været pga benovelse over at få hende derind at man har syntes det var helt fint, det må trods alt være til at få fat i et kor eller en skuespiller der havde kunnet synge den rigtigt og lade den komme til sin ret,det kunne have været super godt.

Selvom kunst ikke kan måles og bla bla så er det sq for åndet at hyre en skuespiller der ikke synger til at fremføre en sang.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9240

Indlægaf Fru Sunshine » 17. mar 2016, 13:30

Jeg synes, Ghita Nørby er skøn. Og det er sejt, at hun er så ligeglad med, hvad folk har at sige om den kjole.

Og så synes jeg, at min mor ligner hende af udseende - og min mor er stadig smuk.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4448

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. mar 2016, 13:38

Det var jo også kulturpersoner som var inviteret. I kraft af deres personlighed så ville jeg ikke forvente at de troppede op, som andre end dem de nu en gang er.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 17. mar 2016, 13:44

Men man kunne godt dress to the occasion.
Uanset hvor kulturel man er.
4
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4448

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. mar 2016, 13:55

Sophies-mor skrev:Men man kunne godt dress to the occasion.

Gør de jo også. Kjole og habit.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 17. mar 2016, 13:59

Rosa Espinosa skrev:
Sophies-mor skrev:Men man kunne godt dress to the occasion.

Gør de jo også. Kjole og habit.

Jeg vil sige hverdags-agtigt udtryk.
Beklager. Enig bliver vi nok ikke.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D

Tilbage til "Generelt"