Advocatus-Diaboli skrev:ShuruQ skrev:Jeg er helt med på at niqab er kontroversielt og folk har nogle stærk e holdninger til det.
Men undskyld, kan ikke lade være med at tænke at alle dem der mener ikke at kunne fungerer uden at kunne læse et andet menneskes ansigt hvad fanden de ville gøre hvis de blev blinde? Skyde sig?
Altså hvor ofte er det lige folk overhovedet støder ind i/ er tvunget til at forholde sig aktivt til en niqaabi?
Dagligt, hvis man har en kollega eller studiekammerat, som bruger det.
Nu er jeg ikke kollega eller studiekammerat til en, der bruger niqaabi, men jeg er skam kollega til flere der bruger hijab.
Selvom der er forskel på de to, så har det ærlig talt ikke nogen som helst påvirkning af mig personligt eller arbejdsmæssigt, og da det fra et religiøst synspunkt er mig fløjtende ligemeget så er jeg ret sikker på at en Niqaabi ikke vil have nogen betydning
Jeg har også en ret synshandicappet kollega, 2 i kørestol og en stammer over de 60 år.
Vi kan altså stadig fnise, more os og have et arbejdsliv med respekt for hinanden. For mig er et notat ikke anderledes afhængig af den person der sender det.