Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ShuruQ » 24. mar 2016, 19:00

Yossarian skrev:Jeg kan ikke se det modige og kontroversielle i de holdninger, der gives udtryk for her i tråden.

Mange af tingene nej. Der er dog enkelte gange hvor man skriver noget, som man måske egentligt ikke selv tænker kan skabe problemer, hvor man virkelig tages så eftertrykkeligt med bukserne nede at man bare sidder tilbage med åben mund og polypper og tænker "wtf skete der lige der".
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 24. mar 2016, 19:07

Der er vel heller ikke nogen herinde som giver den fuld gas med de "forbudte" holdninger og tanker? Man er trods alt på facebook med folk herfra. Det vil sige de kender ens navn og udseende. Så vil man ikke virke som et modbydeligt svin :genert:
6
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 24. mar 2016, 19:14

Øf øf!
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 24. mar 2016, 19:19

Rosa Espinosa skrev:Der er vel heller ikke nogen herinde som giver den fuld gas med de "forbudte" holdninger og tanker? Man er trods alt på facebook med folk herfra. Det vil sige de kender ens navn og udseende. Så vil man ikke virke som et modbydeligt svin :genert:

Præcis. Der er masser af ting jeg aldrig ville indrømme at synes på skrift :fløjt:
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. mar 2016, 14:48

Min næsten-nabo ser tåbeligt ud i sin nærmest selvlysende orange-lyseblå motorcykeldragt, kridhvidt hår, og lidt krumryggende gammelmands-gang (han er vel 65-70 år) og solbriller der ligner nogen breakdancere gik med i 1985.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3396

Indlægaf dgd2007 » 25. mar 2016, 15:03

Dirtylittledevil skrev:Min næsten-nabo ser tåbeligt ud i sin nærmest selvlysende orange-lyseblå motorcykeldragt, kridhvidt hår, og lidt krumryggende gammelmands-gang (han er vel 65-70 år) og solbriller der ligner nogen breakdancere gik med i 1985.

Så kan du da ikke forlange, at han skal være helt up to date med moden! :gammel:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1970

Indlægaf Lurende Peber » 25. mar 2016, 15:38

Dirtylittledevil skrev:Min næsten-nabo ser tåbeligt ud i sin nærmest selvlysende orange-lyseblå motorcykeldragt, kridhvidt hår, og lidt krumryggende gammelmands-gang (han er vel 65-70 år) og solbriller der ligner nogen breakdancere gik med i 1985.
Årh....det er jo farverne fra klassisk Gulf style i 60erne . GT 40 . Porsche 917. Ren Le Mans nostalgi. Han er bare tro mod sin tid :gogo:
5
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. mar 2016, 08:32

Lurende Peber skrev:
Årh....det er jo farverne fra klassisk Gulf style i 60erne . GT 40 . Porsche 917. Ren Le Mans nostalgi. Han er bare tro mod sin tid :gogo:

Ingen har siden vovet at kombinere de to farver :lol2:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 26. mar 2016, 18:17

Dirtylittledevil skrev:
Lurende Peber skrev:

Ingen har siden vovet at kombinere de to farver :lol2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 26. mar 2016, 19:05

Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.
4
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2363

Indlægaf achillaxedprune » 26. mar 2016, 19:20

Lykke skrev:Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.

Måske jeg ikke forstår dit indlæg, men at få fastlagt termin er normalt... Ved faktisk ikke om det kan undgås. :gruble:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
POCKETKITTEN
Kort karma: 203
Likede indlæg: 2568

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. mar 2016, 19:25

Guldlok skrev:
achillaxedprune skrev:
Lykke skrev:Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.

Måske jeg ikke forstår dit indlæg, men at få fastlagt termin er normalt... Ved faktisk ikke om det kan undgås. :gruble:

Jeg tror hun mener dem, der bevidst regner på, hvornår baby får fødselsdag og så ellers planlægger baby-making ud fra det ;) :slem:

Altså; "hvis vi knalder i xx måned, får baby fødselsdag i yy måned" og modsat undgår at blive gravid i bestemte måneder, fordi det vil betyde, at baby får fødselsdag i en dum måned (mange synes f.eks. december er upraktisk måned at have fødselsdag i).

Det har jeg hørt om flere der planlagde ud fra.

Sådan læser jeg det også. Jeg har i øvrigt fødselsdag ni måneder efter min far. Så kan de påstå nok så meget, at det var planlagt. :stoned:
5
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 26. mar 2016, 19:28

Ja præcis. Sådan for at undgå decemberbaby synes jeg ofte det er.
Nej, jeg synes det er meget dejligt med fastlagt termin når man er gravid ;)
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 26. mar 2016, 19:29

POCKETKITTEN skrev:
Guldlok skrev:
achillaxedprune skrev:

Jeg tror hun mener dem, der bevidst regner på, hvornår baby får fødselsdag og så ellers planlægger baby-making ud fra det ;) :slem:

Altså; "hvis vi knalder i xx måned, får baby fødselsdag i yy måned" og modsat undgår at blive gravid i bestemte måneder, fordi det vil betyde, at baby får fødselsdag i en dum måned (mange synes f.eks. december er upraktisk måned at have fødselsdag i).

Det har jeg hørt om flere der planlagde ud fra.

Sådan læser jeg det også. Jeg har i øvrigt fødselsdag ni måneder efter min far. Så kan de påstå nok så meget, at det var planlagt. :stoned:

Jeg kan stikke den. Min far påstår det må være de eneste 4 gange gennem 32 års ægteskab. Min mor er født den 3/3, jeg og to af mine brødre er født henholdsvis 8/12, 20/12 og 29/11. Min fars fødselsdag er den 21/12 og min yngste lillebror er født den 20/9 :-D.
8
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
POCKETKITTEN
Kort karma: 203
Likede indlæg: 2568

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. mar 2016, 19:30

Guldlok skrev:
Nu du siger det, har jeg da egentlig også fødselsdag ca 9 mdr efter min far. :lol: :gruble:

Det er der altid nogen der har, når jeg fortæller det. Haha!

ShuruQ skrev:
Jeg kan stikke den. Min far påstår det må være de eneste 4 gange gennem 32 års ægteskab. Min mor er født den 3/3, jeg og to af mine brødre er født henholdsvis 8/12, 20/12 og 29/11. Min fars fødselsdag er den 21/12 og min yngste lillebror er født den 20/9 :-D.

Åh, den årlige smutter. :D
3
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt

Tilbage til "Generelt"