Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mani » 27. mar 2016, 10:00

Jeg fatter ikke de mennesker, som ikke kan begrænse deres forbrug men køber langt mere end de har brug for af stort set hvad som helst - fx. værktøj, tøj, garn etc.

Så længe det er for penge man har (altså så vi ikke er ude i kviklån/luksusfælde problematikker) er det jo helt ok og et spørgsmål om prioriteter - men jeg forstår det virkelig ikke :genert:
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 27. mar 2016, 14:13

Hvis man demonstrerer imod terrorisme ved at ødelægge tilfældige menneskers butikker, skabe rod, kaos og ødelæggelse så er man sgu for dum og ikke ret meget bedre end terroristerne. Det er muligt de ikke slår ihjel, men tankegang bag. Hvorfor skal det gå ud over andre tilfældige. Så er man da nærmest ikke bedre selv. Vi har mistet uskyldige så lader vi det lige gå ud over andre uskyldige det lige så nemt som en selv kunne være blevet sprunget i luften ved de frygtelige angreb i Bruxelles den anden dag. Jeg forstår sådan set godt folk kan blive utrygge og frustrerede men det hjælper sgu ikke situationen at skabe yderligere kaos. To alen ud af et stykke.

Spænd nu for helvede lige hjelmen.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2248

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. mar 2016, 14:21

Voldemort.
26
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 154
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2062

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2016, 14:31

Det er lige gået op for mig at den tråd jeg har flest indlæg i er denne her :lol:
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 63
Likede indlæg: 676

Indlægaf Sevii » 27. mar 2016, 16:19

Jeg synes mit bachelorprojekt er pissesvært, eller rettelse... jeg er pisse svær at arbejde med. Men det må man ikke sige, da man helst skal have styr på det hele, virke selvsikker og være klog oveni. Jeg svæver imellem kaotiske tilstande hvor jeg møder konstant tvivl til mig selv og hvad jeg kan, jeg opgiver, jeg tvivler, vender tilbage, tvivler, og så begynder en ny dag og jeg prøver igen. Jeg er nok ikke så god til ikke at have kontrol. Jeg bliver sgu bange. Det er egentlig mærkeligt, men det her er hvert fald hvor jeg indser mine egne svagheder. Er der en knap så man lige kan slukke for tankerne?
Den gode nyhed er, at opgaven nok skal blive færdig. Jeg har bare en tendens til at gå lidt i panik, hvis jeg bare ikke har 100 % styr på det. :panik:
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 786
Likede indlæg: 10643

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. mar 2016, 16:32

ShuruQ skrev:Hvis man demonstrerer imod terrorisme ved at ødelægge tilfældige menneskers butikker, skabe rod, kaos og ødelæggelse så er man sgu for dum og ikke ret meget bedre end terroristerne. Det er muligt de ikke slår ihjel, men tankegang bag. Hvorfor skal det gå ud over andre tilfældige. Så er man da nærmest ikke bedre selv. Vi har mistet uskyldige så lader vi det lige gå ud over andre uskyldige det lige så nemt som en selv kunne være blevet sprunget i luften ved de frygtelige angreb i Bruxelles den anden dag. Jeg forstår sådan set godt folk kan blive utrygge og frustrerede men det hjælper sgu ikke situationen at skabe yderligere kaos. To alen ud af et stykke.

Spænd nu for helvede lige hjelmen.

Det må virkelig være dybt formørkede steder, hvor man ikke må sige det.
6
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Sorenspige
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1044

Indlægaf Sorenspige » 27. mar 2016, 20:54

Jeg har termin på min mands fødselsdag, tæt på min egen og i det hele taget i en måned fyldt med andre familiemedlemmers fødselsdage. Vi har fået MANGE kommentarer om, at det godt nok ikke er særligt godt planlagt.

Hvilket de har fuldstændigt ret i, for vi har været i fertilitetsbehandling, og så er man pænt ligeglad med, hvilken dato barnet kommer.
8
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1229
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10472

Indlægaf kidkomb » 27. mar 2016, 21:22

Mange af de indlæg der er i denne tråd passer overhovedet ikke i denne tråd.
11
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 27. mar 2016, 21:27

kidkomb skrev:Mange af de indlæg der er i denne tråd passer overhovedet ikke i denne tråd.

Nej. Det er lidt blevet debattens losseplads. Og jeg skal være den første til at indrømme jeg hurtigt ender i denne tråd med ting der sikkert nok burde postes andre steder :genert:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 786
Likede indlæg: 10643

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 09:03

Jeg synes, at min ene studiegruppe er fuldstændig over the top, når det gælder opgaveskrivning.
Mange Skypemøder, kæmpe bibliografi og det ene (alt for) lange udkast til diverse kapitler efter det andet - altsammen for en opgave på 5-7 sider, der bare skal godkendes, og som man ved, at underviseren pga. nedskæringer kun har tid til at vurdere efter helt standardiserede kriterier.

Jeg elsker faglig fordybelse. Jeg vil bare hellere bruge den på noget andet end små, random afleveringer.
4
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 178
Likede indlæg: 1953

Indlægaf Anilara » 28. mar 2016, 09:26

Jeg synes familie er forholdsvis tvungne venner. Det er et tilfælde om man kan li dem.
Hvis min mor ikke var min mor, var hun ikke er person jeg havde gidet holde kontakt med.
7
No1
Kort karma: 59
Likede indlæg: 500

Indlægaf No1 » 28. mar 2016, 10:31

At det er helt okay at være overvægtig og intet gøre ved det.
15
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 28. mar 2016, 11:00

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:Mange af de indlæg der er i denne tråd passer overhovedet ikke i denne tråd.

Nej. Det er lidt blevet debattens losseplads. Og jeg skal være den første til at indrømme jeg hurtigt ender i denne tråd med ting der sikkert nok burde postes andre steder :genert:.

Der burde totalt være en tråd der hed "debattens losseplads" :love: Stedet hvor man kan skrive ligegyldige ting man lige tænker på, mener eller noget helt tredje, men som man nødvendigvis ikke lige gider belemre venner eller partner med.

ETA: og ting der ikke passer ind i andre tråde :-D
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7377

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 11:04

Pixie88 skrev:
ShuruQ skrev:

Der burde totalt være en tråd der hed "debattens losseplads" :love: Stedet hvor man kan skrive ligegyldige ting man lige tænker på, mener eller noget helt tredje, men som man nødvendigvis ikke lige gider belemre venner eller partner med.

ETA: og ting der ikke passer ind i andre tråde :-D

:D Done!

viewtopic.php?p=149600#p149600
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2248

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 28. mar 2016, 11:12

Anilara skrev:Jeg synes familie er forholdsvis tvungne venner. Det er et tilfælde om man kan li dem.
Hvis min mor ikke var min mor, var hun ikke er person jeg havde gidet holde kontakt med.

Jeg føler mig ikke tvunget på den måde, bare fordi det er familie. Det er mit liv for kort og mit velvære for vigtigt til. Hvis jeg synes de er nogle røvhatte, så slår jeg hånden af dem. Det har jeg gjort med min far og 2 onkler, indtil videre. Deres slægtskab køber dem ingen rettigheder eller fordele.
7
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Generelt"