Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5915

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Smiling_Goat » 1. apr 2016, 15:50

Karkluden skrev:
StripesAddict skrev:Jeg forstår ikke hvorfor folk er så vilde med aprilsnarer.

Enig.
jeg havde nattevagt i nat på en afdeling, og jeg syntes overhovedet ikke, det var sjovt, at de printede "fake" sedler ud med opdigtede patienter. Jovist, printede de også de rigtige ud og havde givet lidt "gave" også ved at måle på patienterne før morgenholdet mødte ind, men jeg forstod bare slet ikke det sjove i, at Næbdyret Perry og Anders And var indlagt...

Jeg tror også generelt, at dem, der laver aprilsnarrene, har det væsentligt sjovere, end dem, der præsenteres for dem.

Journalisterne ved samtlige medier sidder sikkert også og brækker sig af grin over egne komiske fortræffeligheder. Mig? Not so much. Jeg hader, at jeg ikke kan gennemskue nyhederne i dag. Vi kunne blive invaderet af russerne.. Jeg ville ikke opdage det.
4
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5760

Indlægaf Animi » 1. apr 2016, 20:11

Allmost_Famous skrev:Jeg synes, min aprilsnar var sjov. Den var harmløs, ingen blev forskrækkede/bange, og den var ny herhjemme.

Hvad gjorde du? :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 3. apr 2016, 00:17

Skumfidusen skrev:Når folk siger "jeg elsker at lave noget kreativt", så mener de som oftest, at de elsker at replikere noget andre har designet og som de laver efter. Hækle, strikke - alt sådan noget. Det er sjældent videre kreativt, men mere som at lave puslespil. Opskriften er givet og man følger den. Jeg synes det er en nobel beskæftigelse og sikkert vældig hyggeligt, men kreativt synes jeg ikke det er.

Jeg forstår godt hvad du mener, men er uenig. Jeg kender ikke mange hæklere der oftest replikerer noget en anden har lavet. Bevares, alle gør det, men det er kedeligt i længden.
At hækle/strikke er lige så meget (hvis ikke mere) selv at kreere noget, eller se en opskrift men ændre den og bygge videre.. hvilket ikke altid er så nemt, og ofte kræver visse kreative evner. Hvis man bare ændrer få ting, skal hele opskriften nogle gange skrives om.

Hvis reglen er man ikke er kreativ hvis man aber efter eller lader sig inspirere, så findes der jo ingen kreative mennesker? Næsten alt er jo en videreudvikling af noget nogle andre allerede har gjort eller vist hvordan man gør.

Kærlig hilsen Min Indre Ingeborg, 80 år.
12
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 3. apr 2016, 02:04

Fyrst Eberhard skrev:Lars Løkke må ikke bruge 2000 kr på sko, men han må heller ikke møde Obama i et par slidte.

Findes der noget mere dansk, end smålighed og rygeost.

Skoene til 2.000 kr. var en stikpille til Gucci-Helles dyre vaner vedr. tasker, sko og tøj
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 3. apr 2016, 07:15

Folk, der ikke kan se det sjove i aprilsnar, er sgu lidt nogle sure, kedelige løg. Ind i kampen - kom!

:P
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 3. apr 2016, 09:50

ManicNinja skrev:Folk, der ikke kan se det sjove i aprilsnar, er sgu lidt nogle sure, kedelige løg. Ind i kampen - kom!

:P

Jeg er ikke for fin til at værdsætte en aprilsnar, men den skal satme være gennemført. Den skal være realistisk nok til, at jeg i det mindste bliver i tvivl, hvilket rigtig mange (medierne inkl) er enorm dårlige til :genert:

OT: Jeg synes ikke der skal være nul tolerance mht stoffer i blodet og bilkørsel. Medmindre det er bevist, at jeg 3 uger efter jeg har røget en Johnny (hvilket jeg ikke gør) stadig har skarpt nedsat reaktionsevne. Der skal være en grænse, men at den er på .00000000001 er bare latterligt.
HVIS vi endelig skal have nul tolerance, så skal det også gælde alkohol.
Det giver generelt ingen mening at alkohol er fint, og ligefrem set som en acceptabel del af vores kultur, men fx hash er skrækkeligt. Der er sgu aldrig nogen der i en kæmpe koger er begyndt at slås eller opføre sig som en nar, medmindre de får en hashpsykose, hvilket ikke sker ret tit.
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9231

Indlægaf Fru Sunshine » 3. apr 2016, 09:58

Jeg syntes, det var vildt skægt at mine kolleger røg på souschefens aprilsnar.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 208
Likede indlæg: 2651

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. apr 2016, 11:13

Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.
4
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4558

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 11:19

POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.

Må man ikke sige det? Det gad jeg da også godt - ville især gerne bytte krop med hende i det sekund, det blev muligt :genert:
3
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 216
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1990

Indlægaf Lurende Peber » 4. apr 2016, 11:52

Really? Nu er det længe siden, at jeg så billeder af dig på DD, men husker dig da som mindst lige så køn som NK. Selv om hun indrømmet er ganske flot skåret.
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11752

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. apr 2016, 12:06

Lurende Peber skrev:

Really? Nu er det længe siden, at jeg så billeder af dig på DD, men husker dig da som mindst lige så køn som NK. Selv om hun indrømmet er ganske flot skåret.

Ja vores Pocketkitten er da meget smukkere end Frk Klæstrup :P
10
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 4. apr 2016, 12:34

Pixie88 skrev:
Skumfidusen skrev:Når folk siger "jeg elsker at lave noget kreativt", så mener de som oftest, at de elsker at replikere noget andre har designet og som de laver efter. Hækle, strikke - alt sådan noget. Det er sjældent videre kreativt, men mere som at lave puslespil. Opskriften er givet og man følger den. Jeg synes det er en nobel beskæftigelse og sikkert vældig hyggeligt, men kreativt synes jeg ikke det er.

Jeg forstår godt hvad du mener, men er uenig. Jeg kender ikke mange hæklere der oftest replikerer noget en anden har lavet. Bevares, alle gør det, men det er kedeligt i længden.
At hækle/strikke er lige så meget (hvis ikke mere) selv at kreere noget, eller se en opskrift men ændre den og bygge videre.. hvilket ikke altid er så nemt, og ofte kræver visse kreative evner. Hvis man bare ændrer få ting, skal hele opskriften nogle gange skrives om.

Hvis reglen er man ikke er kreativ hvis man aber efter eller lader sig inspirere, så findes der jo ingen kreative mennesker? Næsten alt er jo en videreudvikling af noget nogle andre allerede har gjort eller vist hvordan man gør.

Kærlig hilsen Min Indre Ingeborg, 80 år.

Det er jeg heller ikke enig i. :lol: Jeg bruger så ikke mønstre og instruktioner. Jeg har lært grundlæggende teknikker, ligesom jeg ville have gjort hvis jeg var maler eller træskærer, men derfra laver jeg mine egne ting. Jeg lader mig mest inspirere af farvesammensætninger eller snit jeg ikke lige havde fundet på selv, men min fremgangsmåde er altid at finde på og rette til hen ad vejen. Det kræver en del færdigheder, udover selvfølgelig de kreative evner.

Der er enkelte ting man ikke rigtig kan freestyle så meget med, en granny square ser fx bare ud som den nu engang gør, men slutresultatet - om det så er et tæppe, en taske eller en hat - er vel ikke mindre kreativt af den grund.
2
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 4. apr 2016, 13:15

Hendes krop er da flot, men jeg synes ikke hun er særlig køn...
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 4. apr 2016, 14:02

En kollegas barn vil flytte hjemmefra i en alder af 19 år - det er åbenbart meget mere kompliceret end når andre skal flytte hjemmefra. Faktisk har vi været ude i flere samtaler for lukket dør og telefonen er kodet om således at den nu ringer højt med en anden tone - for når han ringer så springer min kollega. For barnet er jo følsomt og det er meget, meget svært- nå jeg tænkte faktisk at det var et større problem at han vil flytte uden at have et sted at bo og uden at have et job, men det fixer mor og far måske? Og så tænker jeg, at det umiddelbart virker mere svært for min kollega - men det må man absolut ikke sige, så jeg klapper i og blander mig uden om.
3
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 4. apr 2016, 14:16

Jeg synes, at unge der stadig bor hjemme, når de når over de 19-20 år bør se at få kappet navlestrengen (og ja, ofte er det forældrene der bør kappe den).
3

Tilbage til "Generelt"