Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. apr 2016, 11:30

HappyPaww skrev:Haha, ja jeg var virkelig målløs i første afsnit om, hvor mange penge den familie bruge på f***ing CASHEWNØDDER! Ved at købe dem i stor mængde hos grønthandleren ville de spare noget i omegnen af 300 kr. om måneden, vist nok. Det er jo fuldstændig sindssygt at bruge så mange penge hver måned på en enkelt lille snack (som de åbenbart voldåd i den familie :stoned:)!

Jeg forstår slet ikke, at man kan være så prisblind. Da jeg skulle købe peanuts i Rema i går, havde jeg bogstaveligt talt skulle lukke det ene øje for ikke at kunne se, at Kims kostede 22 kr. og Remas eget mærke det halve. Sværere er det ikke.
Hvis man vil. Og gider. Men så kommer man jo ikke i fjernsynet.
5
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3455

Indlægaf dgd2007 » 6. apr 2016, 11:43

KinderBueno skrev:Der kan man bare se, jeg følte mig ellers helt modig, da jeg skrev det i tråden! :lol: Oh, well.

Det var søreme også ren "audacity"!
Mage til heksejægerisk og antirygerfascistisk indlæg skal man lede længe efter! :evil: :D
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 6. apr 2016, 17:44

dgd2007 skrev:
KinderBueno skrev:Der kan man bare se, jeg følte mig ellers helt modig, da jeg skrev det i tråden! :lol: Oh, well.

Det var søreme også ren "audacity"!
Mage til heksejægerisk og antirygerfascistisk indlæg skal man lede længe efter! :evil: :D

:genert:
Men der HAR altså været seriøst dårlig stemning over lignende udmeldinger herinde før... Sværger! Hvem skulle have troet, det var en saga blot. Nå, jeg må jo vende tilbage når jeg har noget mere bombastisk at bidrage med.
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2690

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. apr 2016, 18:14

Min kæreste foreslog, at vi meldte os til programmet, dengang de søgte deltagere, der kunne tænkte sig at få sparetips.

Pokker tage mig om jeg skulle stå der og ligne den uansvarlige og idiotiske prototype på en luksusfældedeltager, fordi de lige slog ned på, at jeg ikke har en optimal indkøbstaktik til mit pinjekerneforbrug.

Konceptet er ellers meget sjovt. Så længe det er andre, det går ud over.
2
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 6. apr 2016, 18:48

Jeg tror ikke rigtigt på, at man kan dumpe fag i folkeskolen, hvis man virkeligt prøver.

Altså jeg ved godt, at det åbenbart sker, og nogen har bare virkeligt svært ved det.
Men jeg fatter det stadig ikke - du skal kunne læse og forstå simple tekster, kunne plus, minus og gange, og sige ca. tre sætninger på tysk. Og du har haft årevis til at lære det. Hvordan kan det ikke lykkes? Hvis man altså ikke har en diagnose eller der er sket noget helt ekstraordinært, der har forstyrret ens læringsevner.
2
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 6. apr 2016, 19:12

Jeg fatter ikke madplansprincippet. Jeg forstår ikke, at man søndag eftermiddag kan bestemme sig for at onsdag skal vi have boller i karry. Bevares indkøbsmæssigt er det sikkert smart, men madglædesmæssigt er det i mine øjne en dødssejler.
20
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 6. apr 2016, 19:25

Jeg er overhovedet ikke struktureret nok til at følge en madplan og jeg gider heller ikke bryde mit hoved med det, når jeg kan blive inspireret i madspildsdisken.
3
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4452

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. apr 2016, 21:12

Hvis man skal spare penge på madvarer, så er det da heller ikke Kvickly som man skal handle i.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 6. apr 2016, 21:59

Sjo skrev:Jeg fatter ikke madplansprincippet. Jeg forstår ikke, at man søndag eftermiddag kan bestemme sig for at onsdag skal vi have boller i karry. Bevares indkøbsmæssigt er det sikkert smart, men madglædesmæssigt er det i mine øjne en dødssejler.

Hvis jeg hver dag skulle vælge efter, hvad jeg havde lyst til, ville jeg være sindssygt tyk. Seriøst. Og have et stort madbudget.
Vi rykker rundt internt i madplanen, hvis vi lige får lyst til tortillapizza mandag fremfor onsdag eller hvis vi har til at lave boller i karry fremfor frikadeller, og lysten er mere til dét. Men madplan for en måned ad gangen sikrer, at vi får lækker, varieret mad vi godt kan lide, men som er sundt, og støtter os i vores nye livsstil. Jeg gad sgu godt æde risotto og cheeseburgere hver dag, men den går næppe :D
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5928

Indlægaf Smiling_Goat » 7. apr 2016, 06:31

Jeg er så heldig, at jeg, blandt 200 ansøgere, er blevet inviteret til jobsamtale i dag, og, det her må man ikke sige, jeg vil virkelig ikke have jobbet.

Det er inden for et område, jeg bare ville have det okay med at arbejde, og det er et ikke synderligt interessant sted for CV'et, som jeg også frygter vil få mig på afveje rent professionelt ift. til de stillinger, jeg vil kunne få efterfølgende. Jeg gider simpelthen ikke, og jeg bliver helt ked af det ved tanken om at være der.

Men det er jo selvfølgelig meningen, at jeg skal være dybt taknemmelig, for det er jo en indtægt osv.

Det slår så også ekstra hårdt, fordi jeg var til samtale det perfekte sted sidste uge, hvor jeg nærmest fik udleveret kontrakten ved samtalen, men stedet skiftede mening (virker det til) efter en snak med min tidligere leder. Det her sted står bare i så skærende kontrast til det andet lige nu, og jeg bliver så ked af det ved tanken om, hvad jeg kunne have fået, og nu måske ender med i stedet - hvilket naturligvis er dybt forkælet af mig.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 7. apr 2016, 07:31

"PMS much?" Når ens søster skriver en facebook-status om en dårlig oplevelse med kunde"service" ved sit (nu forhenværende) teleselskab og sin egen reaktion på det. Så jeg nøjedes med at tænke det og skrive det her.
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 7. apr 2016, 07:47

Allmost_Famous skrev:Jeg fatter simpelthen ikke hvordan så mange mennesker herinde ville overveje at få børn med personer, der ikke ser de allerede eksisterende børn. No-brainer, tænkte jeg, men ja....

Jeg fatter så til gengæld ikke dem herinde, der ikke kan se, at sådan en situation på ingen måde er sort/hvid.
22
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 398

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 18:50

Nogle babyer er decideret uhyggelige :genert:

Nogle mødre er decideret uhyggelige :genert:

....Og mennesker, der kalder deres barn for Storm og lignende, er frelste spelt-typer.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 7. apr 2016, 19:08

Jeg er glad for, at min mand ikke har børn.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 7. apr 2016, 19:31

OberstNasig skrev:Nogle babyer er decideret uhyggelige :genert:

Nogle mødre er decideret uhyggelige :genert:

....Og mennesker, der kalder deres barn for Storm og lignende, er frelste spelt-typer.

Hvad er "... og lignende"? Jeg skal bare lige vide om jeg har bevæget mig ind i speltsegmentet :-D
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."

Tilbage til "Generelt"