Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 655
Likede indlæg: 5439

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 11. apr 2016, 09:01

Thestral skrev:
Rapfisk skrev:
Thestral skrev:Jeg aner ikke hvem Chris McDonald er :genert:

Omtale for et par år siden: http://politiken.dk/navne/foedselsdage/ ... dens-navn/

Jeg må ikke læse uden abbonnement :lol:

Hans eget website:
www.chrismacdonald.dk
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Sjo » 12. apr 2016, 11:26

Jeg synes ikke, at Joakim B. Olsen er en idiot - det synes jeg til gengæld, at Zenia Stampe er.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 381
Likede indlæg: 4229

Indlægaf dgd2007 » 12. apr 2016, 12:10

Sjo skrev:Jeg synes ikke, at Joakim B. Olsen er en idiot - det synes jeg til gengæld, at Zenia Stampe er.

Jeg tilbyder et kompromis: De er begge to nogle løsgående missiler(?) ;)
4
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Sjo » 12. apr 2016, 14:36

Acaibowl er jo bare en smoothie i en skål? Big deal?
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 300
Likede indlæg: 4104

Indlægaf Lemonella » 12. apr 2016, 14:55

Sjo skrev:Jeg synes ikke, at Joakim B. Olsen er en idiot - det synes jeg til gengæld, at Zenia Stampe er.

Jeg indrømmer blankt, at jeg synes hans nyeste udtalelse er temmelig idiotisk.
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 162

Indlægaf Fynbo » 12. apr 2016, 19:32

Lemonella skrev:

Jeg indrømmer blankt, at jeg synes hans nyeste udtalelse er temmelig idiotisk.

Jeg synes, alle hans udtalelser er idiotiske :rulle:
10
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 165
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2209

Indlægaf Purple Haze » 12. apr 2016, 19:41

Synes det er mega træls når folk bliver f**** nærtagende og liiiiiige skal kommentere på hvordan en eller anden stereotyp beskrivelse der er givet som eksempel på et eller andet, selvfølgelig ikke passer på dem....
:rulle:
Det er sådan set uinteressant for debatten.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 13. apr 2016, 00:28

CNN er begeyndt at gøre det i at have mange kvindelige politiske kommentatorer i deres panel.
Det er sådan set fint nok, men det ender uheldigvis tit med, at alle 3-4 stykker snakker på en gang! :D :genert: :fløjt:

Billede
1
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 380
Likede indlæg: 2871

Indlægaf Urtekussen » 13. apr 2016, 07:32

Jeg glæder mig til den dag min svigerinde skal prøve at stå på egne ben.
Pt. bor hun til leje i et af mine svigerforældres huse, bruger deres bil (og betaler kun benzin), får betalt telefonregningen og er i det hele taget meget uselvstændig.

Hun har en forvrænget opfattelse af hvad man kan og har råd til med to småbørn, og bliver ofte fornærmet, hvis vi er nødt til at takke nej pga økonomi/planlægning.

Åh GUD, hvor jeg håber hun snart skal prøve at tage ansvar for sig selv. Så kunne det være der var en lille smule forståelse for andre.
6
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1966

Indlægaf Mani » 13. apr 2016, 07:51

dgd2007 skrev:CNN er begeyndt at gøre det i at have mange kvindelige politiske kommentatorer i deres panel.
Det er sådan set fint nok, men det ender uheldigvis tit med, at alle 3-4 stykker snakker på en gang! :D :genert: :fløjt:

Billede

Ja, politiske kommentatorer snakker meget :cool:
5
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 813
Likede indlæg: 11250

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. apr 2016, 10:30

DetSorteCirkus skrev:DRs program "Spis og spar" kan forarge mig på samme måde, som "Luksusfælden" kan, og det helt uden at værten giver skideballer, eller der i øvrigt gøres noget for at sætte deltagerne i et dårligt lys. Faktisk bliver jeg endnu mere harm over at se tilsyneladende ressourcestærke mennesker svine rundt med deres penge og ikke have for fem ørers begreb om, hvad de bruger på mad og drikke. Og det værste er næsten, at de endda som udgangspunkt ikke regner med, at de kan leve billigere.

Jojo, pengene er nok ikke lånte, og de mangler næppe heller et andet sted, men når nu familierne selv ønsker at stramme op, forstår jeg ikke, at de ikke på egen hånd har været i stand til at indføre så meget som en indkøbsseddel eller en madplan. Eller blot lade være med ikke at handle næsten dagligt.

Og nu skal jeg hygge mig med endnu et afsnit. Bare for at blive forarget :klap:
4
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1233

Indlægaf girl_beat » 13. apr 2016, 11:05

DetSorteCirkus skrev:
DetSorteCirkus skrev:DRs program "Spis og spar" kan forarge mig på samme måde, som "Luksusfælden" kan, og det helt uden at værten giver skideballer, eller der i øvrigt gøres noget for at sætte deltagerne i et dårligt lys. Faktisk bliver jeg endnu mere harm over at se tilsyneladende ressourcestærke mennesker svine rundt med deres penge og ikke have for fem ørers begreb om, hvad de bruger på mad og drikke. Og det værste er næsten, at de endda som udgangspunkt ikke regner med, at de kan leve billigere.

Jojo, pengene er nok ikke lånte, og de mangler næppe heller et andet sted, men når nu familierne selv ønsker at stramme op, forstår jeg ikke, at de ikke på egen hånd har været i stand til at indføre så meget som en indkøbsseddel eller en madplan. Eller blot lade være med ikke at handle næsten dagligt.

Og nu skal jeg hygge mig med endnu et afsnit. Bare for at blive forarget :klap:

Jeg undrede mig også over, hvad pointen med programmet egentlig var. Bevares, det er da nogle lækre nye retter, de laver, men hvad er 'godt TV' i at rydde op i velstillede danskeres køkkenskabe og lære dem at lave mad på nye måder?

On topic: Forældre, der har brug for professionel hjælp for at agere som forældre, burde aldrig have fået børn.
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 13. apr 2016, 11:11

girl_beat skrev:[...]
On topic: Forældre, der har brug for professionel hjælp for at agere som forældre, burde aldrig have fået børn.

Man skal i hvert fald have en kritisk tilgang til de professionelle råd.
Vi havde en bog, hvor der stod, at man efter x-antal måneder kunne begynde at give dem mos.
Jeg læste det først med forkert udtale, så det blev sådan noget, der vokser i skovbunden ... men mit indbyggede forældregen sagde mig heldigvis, at det ikke kunne passe :D
8
Smiling_Goat
Kort karma: 512
Likede indlæg: 6979

Indlægaf Smiling_Goat » 13. apr 2016, 14:03

Når jeg hører en historie om en virksomhed/instans, der har gjort noget pænt for nogen, tænker jeg automatisk, at det bare er PR.

Fx politifolk der bruger en dag på at gøre en syg 10-årig glad. Det er ret god PR for politiet.. En virksomhed, der donerer en del af overskuddet til velgørenhed, PR. De virksomheder, der ville ansætte 16-årige Muhammed, efter han blev fyret fra Bilka, PR.

Alt sammen PR

Jeg ved ikke, om man ikke må sige det.. Jeg forestiller mig bare, at man bliver opfattet som kynisk.
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1054
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9342

Indlægaf 2SHY » 13. apr 2016, 14:08

Smiling_Goat skrev:Når jeg hører en historie om en virksomhed/instans, der har gjort noget pænt for nogen, tænker jeg automatisk, at det bare er PR.

Fx politifolk der bruger en dag på at gøre en syg 10-årig glad. Det er ret god PR for politiet.. En virksomhed, der donerer en del af overskuddet til velgørenhed, PR. De virksomheder, der ville ansætte 16-årige Muhammed, efter han blev fyret fra Bilka, PR.

Alt sammen PR

Jeg ved ikke, om man ikke må sige det.. Jeg forestiller mig bare, at man bliver opfattet som kynisk.

I visse tilfælde tænker jeg det samme :genert: Det gør mig i virkeligheden ret trist, for jeg tror ellers som udgangspunkt på at de fleste oprigtigt gerne vil deres medmennesker det bedste uden at der nødvendigvis er skjulte bagtanker med det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"