Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3527

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lemonella » 10. maj 2016, 07:43

Jeg vil ikke ligefrem påstå, at jeg savner tråden. Jeg brugte den ikke meget på den anden debat. Nok mest til de forholdsvis nye der ind imellem dukkede op og havde nogen temmelig rabiate holdninger/meninger.

Jeg har ikke noget i mod, at sende folk en PB og tage diskussionen der. Det har jeg gjort før og som regel er vi blevet enige om, at vi ikke er enige og har været lige gode venner bagefter. :)
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3392

Indlægaf FruDulle » 10. maj 2016, 08:15

Lemonella skrev:Jeg vil ikke ligefrem påstå, at jeg savner tråden. Jeg brugte den ikke meget på den anden debat. Nok mest til de forholdsvis nye der ind imellem dukkede op og havde nogen temmelig rabiate holdninger/meninger.

Jeg har ikke noget i mod, at sende folk en PB og tage diskussionen der. Det har jeg gjort før og som regel er vi blevet enige om, at vi ikke er enige og har været lige gode venner bagefter. :)

Og det er en rigtig rigtig fin ting at gøre :gogo:
2
Whatever
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 14
Likede indlæg: 297

Indlægaf Pølsemix » 10. maj 2016, 15:17

Så....nu har det været sommer, nu må tempertaturen gerne falde en 8-10 grader og bliver der indtil september. Tak!
En par dejlige byger vil også været rart :klap:
8
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 15:22

Pølsemix skrev:Så....nu har det været sommer, nu må tempertaturen gerne falde en 8-10 grader og bliver der indtil september. Tak!

Det skulle vidst nærmest komme helt ned på frostgrader i næste uge, så du får din vilje :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9654

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2016, 10:58

Men... "Kære...."-tråden ER da "Hvad vil du sige til en unavngiven debattør?"-tråden?
Den omfavner bare andre end debattører også.
Jeg har da læst minimum et par stykker indlæg, som var fint indpakkede svinere til andre debattører (mig selv indberegnet faktisk)
De er bare endnu mere skjult, fordi man kan påstå at det overhoooovedet ikke er nogen fra debatten *smileyderkiggeropogsmiler"
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 15. maj 2016, 11:16

kidkomb skrev:Men... "Kære...."-tråden ER da "Hvad vil du sige til en unavngiven debattør?"-tråden?
Jeg har da læst minimum et par stykker indlæg, som var fint indpakkede svinere til andre debattører (mig selv indberegnet faktisk)
De er bare endnu mere skjult, fordi man kan påstå at det overhoooovedet ikke er nogen fra debatten *smileyderkiggeropogsmiler"

Hmm, det er sjovt at man kan opleve tingene så forskelligt :) Jeg sad lige den anden dag og tænkte at det var så fint at vi kunne have sådan en tråd uden der gik debat-intriger i den. Ok, et par indlæg hist og her kan jeg godt blive i tvivl om, men generelt set så oplever jeg ikke tråden som værende en ny "unavngiven debattør" tråd.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9654

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2016, 11:19

Kommodedyret skrev:
kidkomb skrev:Men... "Kære...."-tråden ER da "Hvad vil du sige til en unavngiven debattør?"-tråden?

Hmm, det er sjovt at man kan opleve tingene så forskelligt :) Jeg sad lige den anden dag og tænkte at det var så fint at vi kunne have sådan en tråd uden der gik debat-intriger i den. Ok, et par indlæg hist og her kan jeg godt blive i tvivl om, men generelt set så oplever jeg ikke tråden som værende en ny "unavngiven debattør" tråd.

Den er ikke kun "unavngiven debattør" den er unavngiven debattør OG unavngiven person tråden. Både med positive og negative udmeldinger. Ligesom de gamle tråde også var.
Synes jeg.
Og det er ikke fordi jeg synes den skal fjernes. Overhovedet ikke.
Det undrer mig bare, at ingen nævnte det.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 15. maj 2016, 11:28

kidkomb skrev:
Kommodedyret skrev:

Den er ikke kun "unavngiven debattør" den er unavngiven debattør OG unavngiven person tråden. Både med positive og negative udmeldinger. Ligesom de gamle tråde også var.
Synes jeg.
Og det er ikke fordi jeg synes den skal fjernes. Overhovedet ikke.
Det undrer mig bare, at ingen nævnte det.

Jeg tror at det er fordi de fleste skelner mellem at sende budskaber til debattører og ikke-debattører.
Man kan jo ikke forhindre folk her på debatten i at have meninger om folk i deres liv og at udtrykke disse meninger på debatten.
Men meninger om andre debattører er der fra starten blevet lagt en rimelig tydelig politik omkring, nemlig at man ikke sviner andre debattører til.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. maj 2016, 12:45

ShuruQ skrev:Jeg er helt med på at niqab er kontroversielt og folk har nogle stærk e holdninger til det.

Men undskyld, kan ikke lade være med at tænke at alle dem der mener ikke at kunne fungerer uden at kunne læse et andet menneskes ansigt hvad fanden de ville gøre hvis de blev blinde? Skyde sig?

Altså hvor ofte er det lige folk overhovedet støder ind i/ er tvunget til at forholde sig aktivt til en niqaabi?

Dagligt, hvis man har en kollega eller studiekammerat, som bruger det.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 780

Indlægaf Bimmerdyret » 15. maj 2016, 18:19

Advocatus-Diaboli skrev:
ShuruQ skrev:Jeg er helt med på at niqab er kontroversielt og folk har nogle stærk e holdninger til det.

Men undskyld, kan ikke lade være med at tænke at alle dem der mener ikke at kunne fungerer uden at kunne læse et andet menneskes ansigt hvad fanden de ville gøre hvis de blev blinde? Skyde sig?

Altså hvor ofte er det lige folk overhovedet støder ind i/ er tvunget til at forholde sig aktivt til en niqaabi?

Dagligt, hvis man har en kollega eller studiekammerat, som bruger det.

Nu er jeg ikke kollega eller studiekammerat til en, der bruger niqaabi, men jeg er skam kollega til flere der bruger hijab.
Selvom der er forskel på de to, så har det ærlig talt ikke nogen som helst påvirkning af mig personligt eller arbejdsmæssigt, og da det fra et religiøst synspunkt er mig fløjtende ligemeget så er jeg ret sikker på at en Niqaabi ikke vil have nogen betydning

Jeg har også en ret synshandicappet kollega, 2 i kørestol og en stammer over de 60 år.

Vi kan altså stadig fnise, more os og have et arbejdsliv med respekt for hinanden. For mig er et notat ikke anderledes afhængig af den person der sender det.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3846

Indlægaf Delfin » 15. maj 2016, 18:29

Animi skrev:
Pølsemix skrev:Så....nu har det været sommer, nu må tempertaturen gerne falde en 8-10 grader og bliver der indtil september. Tak!

Det skulle vidst nærmest komme helt ned på frostgrader i næste uge, så du får din vilje :lol:

Det har pisset ned hele dagen, har du så fået nok nu?

Fandeme godt man skal rejse i sommerferien, men med mit held regner det garanteret præcis i den uge.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. maj 2016, 18:33

Delfin skrev:
Animi skrev:

Fandeme godt man skal rejse i sommerferien, men med mit held regner det garanteret præcis i den uge.

Samtidig med at der er høj solskin herhjemme hele den uge :devil:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Pølsemix

Indlægaf Pølsemix » 15. maj 2016, 18:42

Delfin skrev:
Animi skrev:

Nej :cool2:
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3846

Indlægaf Delfin » 15. maj 2016, 18:56

Pølsemix skrev:
Delfin skrev:
Animi skrev:

Vi to skal i hvert fald ikke giftes :lol:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Pølsemix

Indlægaf Pølsemix » 15. maj 2016, 19:09

Delfin skrev:
Pølsemix skrev:
Delfin skrev:
Animi skrev:

Vi to skal i hvert fald ikke giftes :lol:

:ad!: :trist: :whine:
1

Tilbage til "Generelt"