Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 908
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9534
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. maj 2016, 16:25

Folk, der kalder venligboerne for "væmmeligboere" er sådan lidt lowlife i mine øjne.
12
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 385
Likede indlæg: 4446

Indlægaf Novella » 18. maj 2016, 16:43

Jeg synes ikke, at Dirch Passer er sjov. Nej heller ikke Charles' Tante. Nej heller ikke der hvor han galer op. Nej., heller ikke et andet forslag.
17
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 72
Likede indlæg: 868

Indlægaf Bimmerdyret » 18. maj 2016, 16:45

dgd2007 skrev:
icelady skrev:Min datter er træls!

Nogle gange ville jeg ønske, jeg kunne lægge moder-følelserne på hylden og lade hende sejle sin egen sø.

:naughty: Det kan man ikke :)

Jo, når man ved de kan bunde og har delfinprøven :lol2:
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 367
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3056

Indlægaf Rikke » 18. maj 2016, 16:59

Guldlok skrev:
Novella skrev:Jeg synes ikke, at Dirch Passer er sjov. Nej heller ikke Charles' Tante. Nej heller ikke der hvor han galer op. Nej., heller ikke et andet forslag.

Jeg forstår det heller ikke, så det er vi så to om ;)

Tre...
0
:whip:
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1042

Indlægaf Lull » 18. maj 2016, 17:04

4...
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 123
Likede indlæg: 562

Indlægaf Avino » 18. maj 2016, 17:05

Rikke skrev:
Guldlok skrev:
Novella skrev:Jeg synes ikke, at Dirch Passer er sjov. Nej heller ikke Charles' Tante. Nej heller ikke der hvor han galer op. Nej., heller ikke et andet forslag.

Tre...

Tør næsten ikke skrive det, men jeg synes faktisk, at han havde et stort potentiale.
Den arme mand blev jo sat i bås.
Prøvede med mere "saglige" roller, men fik jo ikke lov.
Afsluttende.. Jo jeg synes han var sjov- i mange af sine roller.
Undskyld :lun:
8
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 301
Likede indlæg: 4145

Indlægaf Lemonella » 18. maj 2016, 17:07

Avino skrev:
Rikke skrev:
Guldlok skrev:

Tre...

Tør næsten ikke skrive det, men jeg synes faktisk, at han havde et stort potentiale.

Så er vi to :blomst: :)
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 606
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11551

Indlægaf icelady » 18. maj 2016, 17:30

Så er vi 3. :dance:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 868
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8251

Indlægaf Daine » 18. maj 2016, 17:37

Fire :D
4
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 813
Likede indlæg: 11282

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. maj 2016, 17:48

Det er rigtig, at Dirch Passer gerne ville det mere seriøse og var frustreret over, at publikum grinede af ham uanset hvad, men egentlig tror jeg, at kvantiteten og ensporetheden i hans arbejde lige så meget skyldtes, at han ikke selv evnede at være kritisk i sit valg af humoristiske roller. Eller ikke kunne/turde sig nej til noget.

Jeg synes, at han er genial sammen med Keld Petersen i de sketches, jeg har hørt/set med de to, men (det store flertal af) folkekomedierne og den slags siger mig ingenting. Det lugter bare af kassetænkning. Ikke nødvendigvis kun Dirch Passers kassetænkning, men i hvert fald noget, der primært blev lavet for at malke succesen, og så er det lidt svært at komme bagefter og ville være karakterskuespiller.
3
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
computermus
Kort karma: 50
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1044

Indlægaf computermus » 18. maj 2016, 18:09

Lemonella skrev:
Avino skrev:
Rikke skrev:
Guldlok skrev:

Tre...

Så er vi to :blomst: :)

så er vi 3 , for mange af hans roller synes jeg var sjove. Specielt "I kongens klæ`r ". For jeg synes at den har noget lidt andet over sig end mange af de senere. Måske fordi det var en af de første (?). Og dermed var han ikke så promoveret på det tidspunkt. Eller også er det fordi han spiller sammen med Ove Sprogøe.
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 385
Likede indlæg: 4256

Indlægaf dgd2007 » 18. maj 2016, 18:28

DetSorteCirkus skrev:Det er rigtig, at Dirch Passer gerne ville det mere seriøse og var frustreret over, at publikum grinede af ham uanset hvad, men egentlig tror jeg, at kvantiteten og ensporetheden i hans arbejde lige så meget skyldtes, at han ikke selv evnede at være kritisk i sit valg af humoristiske roller. Eller ikke kunne/turde sig nej til noget.

Jeg synes, at han er genial sammen med Keld Petersen i de sketches, jeg har hørt/set med de to, men (det store flertal af) folkekomedierne og den slags siger mig ingenting. Det lugter bare af kassetænkning. Ikke nødvendigvis kun Dirch Passers kassetænkning, men i hvert fald noget, der primært blev lavet for at malke succesen, og så er det lidt svært at komme bagefter og ville være karakterskuespiller.

Min kone sidder og ser mindeudsendelser. Der var også en, der nærmest antydede, at han ikke rigtig havde haft modet til at kaste sig ud i de store karakterroller.

Men det bidder selvfølgelig sig selv i halen. Efter hånden som man næsten automatisk tænkte "mmmmøøøøøøøhhhhf!" eller lignende bare ved synet fa ham, så blev det vel også praktisk umuligt pludselig at forestille sig ham som Hamlet :)
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7817

Indlægaf ShuruQ » 18. maj 2016, 21:41

:devil:.

al.jpg

Minder mig for år tilbage på Bilka Aalborgs parkeringsplads, indkøbsvognene flyder altid over hele parkeringspladsen og en gang jeg var derude var der så en ret kraftig dame der bare lossede hendes vogn tværs over parkeringspladsen helt uden at tage hensyn til alle bilerne og så fløj det ud af mig at det også ville være frygteligt hvis hun tabte sig et par gram på vej til vognskuret. Måske lidt flabet, men ja :genert:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7817

Indlægaf ShuruQ » 18. maj 2016, 22:02

Jeg var frygtelig utryg ved katte engang. Min nabos kat hjalp lidt på det, men den var til tider aggressiv og en dag blev den mig så jeg havde to "fine" huller i halsen, det lignede et vampyrbid, så havde fortsat paraderene oppe. Så kom Charlie ind i mit liv og nu drømmer jeg om en dag at blive katteejer, gerne en Russian Blue :lun:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 227

Indlægaf Sjg » 19. maj 2016, 12:10

Jeg har aldrig set en film med Dirch Passer.
0

Tilbage til "Generelt"