Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 24. sep 2015, 14:49

Jeg bryder mig faktisk ikke om bandet TV2. Bare fordi et band er dansk så behøver jeg jo altså ikke falde i svime over det
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 24. sep 2015, 17:57

Jeg kan ikke fordrage svensk pølseret. Jeg synes det er absolut rædselsfuldt og efter at have kigget i madforummet føler jeg mig som Palle alene i verden hvad det angår :genert:.

Det er meget sjældent jeg takker nej eller ikke er villig til at prøve og smage et eller andet igen, men lige her, der er jeg stået helt af.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 24. sep 2015, 18:03

ShuruQ skrev:Jeg kan ikke fordrage svensk pølseret. Jeg synes det er absolut rædselsfuldt og efter at have kigget i madforummet føler jeg mig som Palle alene i verden hvad det angår :genert:.

Det er meget sjældent jeg takker nej eller ikke er villig til at prøve og smage et eller andet igen, men lige her, der er jeg stået helt af.

Sådan har jeg det med chili con carne. Synes det ligner en gang dårlig mave. :tie:

Men hvorfor må du ikke sige det - at du ikke kan lide det?
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5028

Indlægaf Aima » 24. sep 2015, 18:06

icelady skrev:
Aima skrev:
Alle de sære PB'er du får fra analfabetiske idioter, du burde gemme dem og udgive en bog engang. Jeg tænker faktisk, man kunne bruge dem i undervisning om netadfærd for fremtidige generationer. "100 måder du ikke skal henvende dig til mennesker på nettet på"

Det er da ikke ligefrem fordrende for en konstruktiv debatudveksling, den måde mange af mine PBer lyder på :gruble:

Men sådan helt nede på jorden; jeg undrer mig stadig over, hvad der får folk til at skrive så (i nogle tilfælde) svinsk til folk, de ikke kender.

Det værste er næsten, at størstedelen af dem, skulle forestille at være voksne mennesker på 30 år og opefter.

Det ville jo netop være fordrende, når det var eksempler på, hvad man ikke burde gøre. :)

Ej, jamen jeg fatter det heller ikke, altså de ting, du får respons på, er jo aldrig noget dybt kontroversielt eller bombastisk, hvor det lissom ville give lidt mening at folk someway blev påvirket følelsesmæssigt. Du er jo altid helt stille og rolig i det, du lægger op, og så får du alligevel den ene sure klagebesked efter den anden, det er virkelig skørt. Folk må sgu have for meget fritid i de grupper dér.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 24. sep 2015, 18:07

decibell skrev:
ShuruQ skrev:Jeg kan ikke fordrage svensk pølseret. Jeg synes det er absolut rædselsfuldt og efter at have kigget i madforummet føler jeg mig som Palle alene i verden hvad det angår :genert:.

Sådan har jeg det med chili con carne. Synes det ligner en gang dårlig mave. :tie:

Må jeg nok også.

Men efter den forherligelse i madforummet lige pt er det vist ikke den gængse holdning :fløjt: .
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 24. sep 2015, 18:12

ShuruQ skrev:
decibell skrev:

Må jeg nok også.

Men efter den forherligelse i madforummet lige pt er det vist ikke den gængse holdning :fløjt: .

Nej, det er nok ikke så konstruktivt - eller nødvendigt - at melde ud blandt flere svensk pølseret-elskere. :D Du må vente, til nogen spørger dig, om du kan lide det. :P
0

Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 24. sep 2015, 18:17

decibell skrev:Nej, det er nok ikke så konstruktivt - eller nødvendigt - at melde ud blandt flere svensk pølseret-elskere. :D Du må vente, til nogen spørger dig, om du kan lide det. :P

Derfor jeg dragede den konklusion at den passede ind her i tråden hvor det konstrultive ikke nødvendigvis er i højsæde :cool2:.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 24. sep 2015, 18:17

Altså....jeg er til dels på dit hold.

Jeg elsker svensk pølseret..bare der ikke er pølser i.. :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 24. sep 2015, 18:20

icelady skrev:

Jeg elsker svensk pølseret..men når jeg laver det, laver jeg 2 slags. En med pølser og en uden. Jeg kan ikke med pølserne i det :D

Er det ikke bare varm kartoffelsalat? :D
2
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 24. sep 2015, 18:20

icelady skrev:

Jeg elsker svensk pølseret..men når jeg laver det, laver jeg 2 slags. En med pølser og en uden. Jeg kan ikke med pølserne i det :D

Svensk pølseret - uden pølser. :gruble: Det er en ny version. :devil:
0

Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 24. sep 2015, 18:21

Whoosh skrev:Er det ikke bare varm kartoffelsalat? :D

Det tror jeg næppe, med det paprika, tomatpure og persille jeg bruger :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 24. sep 2015, 18:22

Jeg er i øvrigt ikke så begejstret for mexicansk mad.
I mine øjne består det hele af de samme ingredienser og krydderier, måske er brødet foldet lidt forskelligt. :-D
1
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1105

Indlægaf englishchannel » 24. sep 2015, 18:37

Jeg har svært ved at forstå mennesker, der er ligeglade med penge. Penge kan købe så meget komfort og frihed, at jeg slet ikke forstår, at man kan være ligeglad.

Og i forlængelse deraf: Jeg har lyst til at sige, at min personlige integritet er så høj, at jeg aldrig ville prostituere mig uanset beløbet. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg nok ikke overveje det længe, hvis der stod en eller anden stor, tyk oliesheik og tilbød mig et par millioner eller en lækker lejlighed :slem: :genert:
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10159

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. sep 2015, 04:54

englishchannel skrev:Jeg har svært ved at forstå mennesker, der er ligeglade med penge. Penge kan købe så meget komfort og frihed, at jeg slet ikke forstår, at man kan være ligeglad.

Og i forlængelse deraf: Jeg har lyst til at sige, at min personlige integritet er så høj, at jeg aldrig ville prostituere mig uanset beløbet. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg nok ikke overveje det længe, hvis der stod en eller anden stor, tyk oliesheik og tilbød mig et par millioner eller en lækker lejlighed :slem: :genert:

Jeg vil forhøje med, at jeg ikke tror på, at nogen for alvor er ligeglade med penge.
Jeg fornemmer, at jeg anskuer penge anderledes, end du gør, og komfort forstået som høj materiel levestandard i hverdagen er mig vitterlig ligegyldig (det er ikke bare idealisme, det er sådan, jeg har det), men jeg er fuldstændig bevidst om, at jeg bl.a. har det sådan, fordi jeg er så priviligeret at have prøvet begge dele og har kunne træffe et valg. Jeg tror bestemt ikke, at det er en tilfældighed, at det meget ofte er folk fra højere middelklasse, der fifler med simple living, minimalisme, osv.

Jeg er fornyligt gået tæt på 50% ned i indtægt, og det rører mig egentlig ikke, men hvis det betød, at jeg ikke havde til mad og husleje, eller at der, uanset hvor opfindsom jeg end var, aldrig var til den mindste smule livsnyderi, heller ikke af den gratis slags, fordi jeg gik og var bekymret og trist, så kan jeg love dig for, at jeg ikke ville være ligeglad med penge.
4
Je suis un tableau noir.
ExCoastal
Kort karma: 39
Likede indlæg: 333

Indlægaf ExCoastal » 25. sep 2015, 06:42

Whoosh skrev:Jeg er i øvrigt ikke så begejstret for mexicansk mad.
I mine øjne består det hele af de samme ingredienser og krydderier, måske er brødet foldet lidt forskelligt. :-D

Jeg tror ikke, at du har smagt rigtig mexicansk mad.
2

Tilbage til "Generelt"