Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Whoosh » 25. sep 2015, 07:30

ExCoastal skrev:
Jeg tror ikke, at du har smagt rigtig mexicansk mad.

Det har jeg uden tvivl ikke.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9658

Indlægaf kidkomb » 25. sep 2015, 09:11

ExCoastal skrev:
Whoosh skrev:Jeg er i øvrigt ikke så begejstret for mexicansk mad.
I mine øjne består det hele af de samme ingredienser og krydderier, måske er brødet foldet lidt forskelligt. :-D

Jeg tror ikke, at du har smagt rigtig mexicansk mad.

I see what you did there :-D
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 25. sep 2015, 11:39

Jeg kan bedre lide texmex end ægte mexicansk mad. Det bliver folk også lidt stødte over, oplever jeg.
Senest rettet af Karkluden 25. sep 2015, 12:17, rettet i alt 1 gang.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 25. sep 2015, 11:59

Selvfølgelig er mexicansk i USA noget helt andet end i DK.
Men det jeg har fået her gider jeg ikke.
Og slet ikke sådan noget halvfabrikata

Jeg tror der kun var 3-4 spisesteder i min by med den slags mad, da det var på sit højeste.
Jeg kan sagtens få det ned, men det er uden større fornøjelse.

Minus guacamole og salsa.
2
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1436

Indlægaf Dime » 25. sep 2015, 12:32

Jeg var ude at handle for en times tid siden, og fordi jeg er en nærig, gammel mand har jeg masser af bæreposer i bilen, og jeg pakker varerne i poser direkte i bagagerummet.
Det faldt en yngre mand for brystet, at jeg fyldte for meget på parkeringspladsen, og han gav sig til at fortælle mig om hvor latterlig og irriterende jeg var og en hel masse grimme ord.
Jeg smilede (pænt falsk) og nikkede, og da han stoppede ordstrømmen for at trække vejret smilede jeg stort og spurgte roligt om hvad det helt præcist var i min udstråling der fik ham til at tro at jeg på nogen mulig måde havde interesse i hans mening...
Han gjorde det ret tydeligt, at man ikke må sige den slags.
:D
14
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8370
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. sep 2015, 12:39

Jeg er så sygt træt af at "inderkredsen" igen skal være et emne. Det er mig en gåde, hvordan fanden det kan blive et problem, at denne debat er opstået og hvorfor det netop skal resultere i "dem og os". "Nu er inderkredsen skredet, nu er her rart at være". Jamen, bu-fucking-hu, går vi i 9. klasse?

Hov, jo, det må jeg jo egentlig gerne sige.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5884

Indlægaf Dikus » 25. sep 2015, 12:42

Ado skrev:Jeg er så sygt træt af at "inderkredsen" igen skal være et emne. Det er mig en gåde, hvordan fanden det kan blive et problem, at denne debat er opstået og hvorfor det netop skal resultere i "dem og os". "Nu er inderkredsen skredet, nu er her rart at være". Jamen, bu-fucking-hu, går vi i 9. klasse?

Så... Inderkredsen bestod af over 400 mennesker? Super. Så tror pokker, den var så svær at få defineret :afro:

Mon vi skal slå en streg i sandet nu? Og så give alle nuværende medlemmer status af inderkreds? Så vi kan adskille os fra dem, der kommer til senere - og således ikke er en del af inderkredsen? :gruble: Så mange muligheder....
6
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8370
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. sep 2015, 12:45

Dikus skrev:
Ado skrev:Jeg er så sygt træt af at "inderkredsen" igen skal være et emne. Det er mig en gåde, hvordan fanden det kan blive et problem, at denne debat er opstået og hvorfor det netop skal resultere i "dem og os". "Nu er inderkredsen skredet, nu er her rart at være". Jamen, bu-fucking-hu, går vi i 9. klasse?

Så... Inderkredsen bestod af over 400 mennesker? Super. Så tror pokker, den var så svær at få defineret :afro:

Mon vi skal slå en streg i sandet nu? Og så give alle nuværende medlemmer status af inderkreds? Så vi kan adskille os fra dem, der kommer til senere - og således ikke er en del af inderkredsen? :gruble: Så mange muligheder....

Jo, det synes jeg da. Vi kan vel lige så godt gøre det folk forventer. :D

Jeg troede oprigtigt, at Jubii var vokset fra den gang barnlige ævl. Det er jo ikke ligefrem fordi vi leger Thulesen herinde og har sat bomme op, så andre ikke kan komme ind.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 25. sep 2015, 12:53

Inderkredsen fandtes før jeg startede på den anden debat, alligevel blev jeg hurtigt beskyldt for at være en del af den. Jeg ved ikke hvad jeg gjorde for at blive optaget, men jeg elsker konceptet
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 25. sep 2015, 12:54

Dikus skrev:

Jeg synes det er fedt. Så kan jeg endelig en gang få fastslået præcis hvem inderkredsen var/er, det lykkes mig nemlig aldrig helt at finde ud af det :genert: .
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3849

Indlægaf Delfin » 25. sep 2015, 13:02

Jeg tror altså ikke, jeg var med i inderkredsen på den anden, trods nogen åbenbart mener, at det er inderkredsen, der er hoppet herover :gruble:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 25. sep 2015, 13:04

Delfin skrev:Jeg tror altså ikke, jeg var med i inderkredsen på den anden, trods nogen åbenbart mener, at det er inderkredsen, der er hoppet herover :gruble:

Jeg var bestemt heller ikke og hvis nogle mente jeg i sin tid var, var det alligevel en saga blot.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9210

Indlægaf Fru Sunshine » 25. sep 2015, 13:06

Inderkredsen? Det var mig :banan:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2141

Indlægaf sigge » 25. sep 2015, 13:37

Årh, jeg vil gerne være med i inderkredsen. :love: På trods af 13 år på den anden debat, opnåede jeg aldrig helt følelsen af at være inderkreds.
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1626

Indlægaf dykkersild » 25. sep 2015, 13:59

Jeg har set det samme og lige kommenteret på det. Det er jo for pjattet - der er jo f.... ikke tale om enten-eller. Det kan være både-og og hvis ikke, så kan man være ligeglad. Jamen altså - nu må det være weekend. :wave:
2

Tilbage til "Generelt"