Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Hewlett
Kort karma: 4
Likede indlæg: 101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hewlett » 31. maj 2016, 22:56

Folk bør holde fosterbilleder for dem selv og deres nærmeste - synes ærlig talt det er en lidt ulækker ting at smække i hovedet på andre folk gennem de sociale medier.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 31. maj 2016, 22:59

Hewlett skrev:Folk bør holde fosterbilleder for dem selv og deres nærmeste - synes ærlig talt det er en lidt ulækker ting at smække i hovedet på andre folk gennem de sociale medier.

Er det sådanne skanningsbilleder du mener eller hvordan :)?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Hewlett

Indlægaf Hewlett » 1. jun 2016, 05:20

ShuruQ skrev:
Hewlett skrev:Folk bør holde fosterbilleder for dem selv og deres nærmeste - synes ærlig talt det er en lidt ulækker ting at smække i hovedet på andre folk gennem de sociale medier.

Er det sådanne skanningsbilleder du mener eller hvordan :)?

Det var det de hed, ja :P
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 1. jun 2016, 05:22

Hvis du mener de scanningsbilleder folk i glæde over, at skulle have et barn, poster på Facebook, ja så synes jeg det er en smadderhyggelig måde, at gøre feks venner og familie opmærksom på, at man skal være forældre.
Jeg var i hvert fald glad for, at se mit barnebarn på scanningsbilledet på Facebook. :lun:
9
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2016, 05:22

Hewlett skrev:Det var det de hed, ja :P

Ja ok, det vil jeg give dig ret i, er lidt spooky at offentliggøre :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2016, 05:24

Lemonella skrev:Hvis du mener de scanningsbilleder folk i glæde over, at skulle have et barn, poster på Facebook, ja så synes jeg det er en smadderhyggelig måde, at gøre feks venner og familie opmærksom på, at man skal være forældre.
Jeg var i hvert fald glad for, at se mit barnebarn på scanningsbilledet på Facebook. :lun:

Hewlett skrev jo også offentliggøre det "til andre end de nærmeste".
1
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 1. jun 2016, 05:39

dgd2007 skrev:
Hewlett skrev:Det var det de hed, ja :P

Ja ok, det vil jeg give dig ret i, er lidt spooky at offentliggøre :gruble:

Altså nu bliver jeg nysgerrig, hvor ligger det spooky i, at smide den slags offentligt?
3
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 1. jun 2016, 05:42

dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:Hvis du mener de scanningsbilleder folk i glæde over, at skulle have et barn, poster på Facebook, ja så synes jeg det er en smadderhyggelig måde, at gøre feks venner og familie opmærksom på, at man skal være forældre.

Så du mener seriøst, at det kun er "de nærmeste" der får glæde af de billeder? Uanset, hvor meget du prøver, at privatisere din Facebook-profil, så ligger billederne i cyberspace og mange andre end "de nærmeste", kan få dem, at se. :)
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 1. jun 2016, 05:43

Jeg synes den kære Gustav Salinas skulle tage et godt og grundigt kig på sine før og nu billeder og overveje om ikke det var klogt, at stoppe nu, inden det går galt.
8
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2016, 06:26

Lemonella skrev:Altså nu bliver jeg nysgerrig, hvor ligger det spooky i, at smide den slags offentligt?

Nu var det jo ikke mig, der bragte det på bane.
Jeg har ikke selv set det eller tænkt over det før, men det var da min umiddelbare reaktion.
Jeg kan egentlg ikke forklare det :genert:
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2016, 06:30

Lemonella skrev:Så du mener seriøst, at det kun er "de nærmeste" der får glæde af de billeder? Uanset, hvor meget du prøver, at privatisere din Facebook-profil, så ligger billederne i cyberspace og mange andre end "de nærmeste", kan få dem, at se. :)

Nå jeg troede faktisk godt man kunne lægge ting, så kun nogle kunne se det. Men jeg er heller ikke den helt store FB-bruger :fløjt:
0
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 1. jun 2016, 06:30

dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:Altså nu bliver jeg nysgerrig, hvor ligger det spooky i, at smide den slags offentligt?

Nu var det jo ikke mig, der bragte det på bane.
Jeg har ikke selv set det eller tænkt over det før, men det var da min umiddelbare reaktion.
Jeg kan egentlg ikke forklare det :genert:

Du bragte ikke emnet på banen nej, men du brugte ordet "spooky" og det forstår jeg ikke rigtigt. Jeg kan ikke rigtigt se noget spooky i et scanningsbillede af en baby.
4
I'm supposed to be me.
Hewlett

Indlægaf Hewlett » 1. jun 2016, 06:30

Lemonella skrev:
dgd2007 skrev:

Så du mener seriøst, at det kun er "de nærmeste" der får glæde af de billeder? Uanset, hvor meget du prøver, at privatisere din Facebook-profil, så ligger billederne i cyberspace og mange andre end "de nærmeste", kan få dem, at se. :)

Jeg får ihvertfald ikke glæde af dem. Og så kunne man jo begrænse "offentlighedens" adgang til billederne, ved at poste dem i en lukket gruppe. Eventuelt. Men det er ikke noget jeg forventer folk gør, jeg holder bare op med at følge dem, når de smider billeder på Facebook som jeg ikke synes er særlig lækre.

Disclaimer: Jeg har intet imod babyer. Jeg foretrækker bare at at vente med at se billeder til de er helt færdigudviklede og ikke ligger sammenkrøllede inde i moren.
Senest rettet af Hewlett 1. jun 2016, 06:32, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 1. jun 2016, 06:31

Hewlett skrev:
Lemonella skrev:
dgd2007 skrev:

Jeg får ihvertfald ikke glæde af dem. Og så kunne man jo begrænse "offentlighedens" adgang til billederne, ved at poste dem i en lukket gruppe. Eventuelt. Men det er ikke noget jeg forventer folk gør, jeg holder bare op med at følge dem, når de smider billeder på Facebook som jeg ikke synes er særlig lækre.

Disclaimer: Jeg har intet imod fostre. Jeg foretrækker bare at at vente med at se billeder til de er helt færdigudviklede og ikke ligger sammenkrøllede inde i moren.

Helt okay. Jeg forstår det bare ikke.
5
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jun 2016, 06:39

3D-scanningsbilleder er grimme. Sådan en småmast, alienlike baby. Og jeg synes sjældent, det nyfødte barn ligner det, der lå i maven.
2

Tilbage til "Generelt"