Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 1. jun 2016, 16:02

Min veninde er et år yngre end mig, gravid for anden gang og selvom jeg holder af hende og synes hun er fantastisk, så tænker jeg tit, når hun snakker om graviditeten og det at være mor.... Godt det ikke er mig! :panik:
Senest rettet af Sevii 2. jun 2016, 21:38, rettet i alt 1 gang.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10190

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. jun 2016, 18:23

Sådan noget med antikviteter og genbrugsmøbler er omtrent så spændende som et ben, der sover.
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9203

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jun 2016, 06:09

Jeg elsker, at jeg har fået opdraget mine børn så godt, at de begge er musikere og ikke er til sport.
Sport er røvkedeligt.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 2. jun 2016, 19:31

Jeg forstår vitterlig ikke, at hvorfor folk roser Sarah Grünewald, fordi hun lægger et billed op med sin søn, der har læbespalte.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 2. jun 2016, 19:56

icelady skrev:Jeg forstår vitterlig ikke, at hvorfor folk roser Sarah Grünewald, fordi hun lægger et billed op med sin søn, der har læbespalte.

Bare den der desperate måde, hvor hun prøver lidt for hårdt at tale barnets defekt op:

"Hej søde venner.... Jeg hedder Luis og jeg er lidt af en lækker karl. Mine forældre har i hvert fald ubeskrivelig stor optur over mig! Min læbe, den skal opereres i august, og det er cool, for dem, der skal gøre det, er de bedste i hele Norden! Mor og far vidste godt fra scanningen at den var der, de vidste bare ikke hvor lækker jeg ville se ud med den! Anyways- ville lige ønske jer der skal ud at danse idag, en glædelig Distortion. Jeg orker det ikke rigtig. Har en fed sway jeg skal hjem at ligge i... helst i ble for det er virkelig varmt! Sender min mor afsted et par timer. Spalte kys her fra. #lækreluis #smelter #optursbaby #renestekærlighed #lillechamp #Luis "

Nej, vel... :badr:
10
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3296

Indlægaf Hunkat » 2. jun 2016, 20:24

Advocatus-Diaboli skrev:
icelady skrev:Jeg forstår vitterlig ikke, at hvorfor folk roser Sarah Grünewald, fordi hun lægger et billed op med sin søn, der har læbespalte.

Bare den der desperate måde, hvor hun prøver lidt for hårdt at tale barnets defekt op:

"Hej søde venner.... Jeg hedder Luis og jeg er lidt af en lækker karl. Mine forældre har i hvert fald ubeskrivelig stor optur over mig! Min læbe, den skal opereres i august, og det er cool, for dem, der skal gøre det, er de bedste i hele Norden! Mor og far vidste godt fra scanningen at den var der, de vidste bare ikke hvor lækker jeg ville se ud med den! Anyways- ville lige ønske jer der skal ud at danse idag, en glædelig Distortion. Jeg orker det ikke rigtig. Har en fed sway jeg skal hjem at ligge i... helst i ble for det er virkelig varmt! Sender min mor afsted et par timer. Spalte kys her fra. #lækreluis #smelter #optursbaby #renestekærlighed #lillechamp #Luis "

Nej, vel... :badr:

Man må gerne sige det her men folk som kaster om sig med hjemmelavede hashtags skal bankes i hovedet med en våd, oprullet avis indtil de holder op.
13
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Kirstenkp
Kort karma: 4
Likede indlæg: 62

Indlægaf Kirstenkp » 2. jun 2016, 21:31

Karkluden skrev:
Sorenspige skrev:Jeg venter vores 2. barn, og jeg har desværre oplevet, at rigtig mange har haft brug for at fortælle, hvor hårdt det bliver med 2 børn - og hvor stor og svær en omvæltning det bliver for vores søn.

Især det sidste gør mig ked af det, fordi jeg i forvejen er bange for, at han kommer til at føle sig svigtet.

Dernæst synes jeg, det var svært at blive mor første gang (mest følelsesmæssigt), og derfor har jeg ikke brug for at høre, at det bliver dobbelt så hårdt.

Jeg har ikke engang nr 1 endnu. vi går sandsynligvis først i gang om 1,5-2 år. Tidligst. Og både min mor og hendes veninder samt nogle jævnalderende veninder med børn er allerede nu i gang med hvor hååååårdt det bliver, og hvor meget vi må ofre. Vi kan ikke helt selv se alle de ting vi skal ofre..
Men altså min mor mener jo også, at vi ikke kan lære vores børn om at købe ind, fordi vi køber en del dagligvarer på nettet samt køber meget tøj på nettet. Igen; flere år før vi overhovedet er i gang med at prøve. Og gu' gider jeg da røv rende nede i netto og H&M, når jeg kan slippe for det. Det kan jeg så gøre, når jeg vil vise et barn hvordan sådan noget fungerer.
I dag bad jeg hende om at holde sin mening for sig selv. På en mindre pæn måde. Jeg gider simpelthen ikke høre hvor hååååårdt det er, og hvilke ting der er "forkerte" (men jeg er jo bare sart fordi jeg tager det som en kritik) flere ÅR før vi overhovedet har undfanget den der unge.
Jeg er i øvrigt 24 år og min mors eneste barn. Burde hun ikke ligesom snart være kommet sig over hvor hårdt det var :stoned:

Har vi samme mor?
Ej, det er virkelig for sjovt. Jeg kan afsløre at min 4 årige fint kan gennemskue hvordan både dagligvarer og tøjbutikker fungere selv om vi handler 80% på nettet :lol:
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 2. jun 2016, 22:22

Kirstenkp skrev:
Karkluden skrev:
Sorenspige skrev:Jeg venter vores 2. barn, og jeg har desværre oplevet, at rigtig mange har haft brug for at fortælle, hvor hårdt det bliver med 2 børn - og hvor stor og svær en omvæltning det bliver for vores søn.

Især det sidste gør mig ked af det, fordi jeg i forvejen er bange for, at han kommer til at føle sig svigtet.

Dernæst synes jeg, det var svært at blive mor første gang (mest følelsesmæssigt), og derfor har jeg ikke brug for at høre, at det bliver dobbelt så hårdt.

Jeg har ikke engang nr 1 endnu. vi går sandsynligvis først i gang om 1,5-2 år. Tidligst. Og både min mor og hendes veninder samt nogle jævnalderende veninder med børn er allerede nu i gang med hvor hååååårdt det bliver, og hvor meget vi må ofre. Vi kan ikke helt selv se alle de ting vi skal ofre..
Men altså min mor mener jo også, at vi ikke kan lære vores børn om at købe ind, fordi vi køber en del dagligvarer på nettet samt køber meget tøj på nettet. Igen; flere år før vi overhovedet er i gang med at prøve. Og gu' gider jeg da røv rende nede i netto og H&M, når jeg kan slippe for det. Det kan jeg så gøre, når jeg vil vise et barn hvordan sådan noget fungerer.
I dag bad jeg hende om at holde sin mening for sig selv. På en mindre pæn måde. Jeg gider simpelthen ikke høre hvor hååååårdt det er, og hvilke ting der er "forkerte" (men jeg er jo bare sart fordi jeg tager det som en kritik) flere ÅR før vi overhovedet har undfanget den der unge.
Jeg er i øvrigt 24 år og min mors eneste barn. Burde hun ikke ligesom snart være kommet sig over hvor hårdt det var :stoned:

Har vi samme mor?
Ej, det er virkelig for sjovt. Jeg kan afsløre at min 4 årige fint kan gennemskue hvordan både dagligvarer og tøjbutikker fungere selv om vi handler 80% på nettet :lol:

Næppe, for jeg er enebarn :lol: (og der er sateme ikke noget overbeskyttelse der. Min mor er meget kærlig og elskelig. På sin egen måde..).

Og det er jo nemlig det. Jeg prøvede at forklare hende, at hvis du spurgte min mormor for 15-18 år siden (eller 5...) ville jeg ALDRIG lære at lave mad eller smøre madpakke, fordi min mor naturligt er sådan lidt "rugbrød 5 dage om ugen"-typen, og synes madlavning er kedeligt og jeg har smurt mine egne madpakker (med støtte i starten) fra jeg var meget lille. Jeg er så den eneste i familien, der laver stort set alt fra bunden, laver madplaner, og har det pæneste madbudget.
Min mor syntes slet ikke det var det samme. Madlavning og madpakker er jo kedeligt, indkøb er lærerigt og sjovt. Nej, mor. Ikke for alle :D
Ps jeg elsker min mor meget højt, men forældre er mærkelige..
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3847

Indlægaf Delfin » 2. jun 2016, 23:29

Jeg elsker sol og varme, og lad så være at ødelægge min glæde over de der par måneder om året, hvor der er chance for, at temperaturen når over 22 grader, hvis det da ikke pisser ned hele sommeren. Denne sommer tegner lovende indtil videre :lun:
19
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 308
Likede indlæg: 5718

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 09:57

Jeg er ret ligeglad med, om de ting jeg køber er testet på dyr...
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3303

Indlægaf Kommodedyret » 3. jun 2016, 10:15

Mennesker som er trælse:
Gamle sure damer der brokker sig konstant.
Håndværkere.
Skrankepaver.
Uduelige kundeservicemedarbejdere.
Ammehjerner.
Folk som stinker i bussen.
Folk som snaver deres (skøde) hund.
Blottere.
Cykeltyve.
Folk som spiller højt midt om natten.
Dem som spytter på gaden konstant.
Narcissister.
Folk der kører ræs på gaderne.
Harleyejere.

Aarhh, det føltes rart.
9
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. jun 2016, 10:31

Dem som jubler mest over grænsekontrollen, er også dem som ærgrer sig mest over den, når de løber tør for Slots og 2 kilos Matador Mix.
16
Peace!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8367
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 11:11

Fyrst Eberhard skrev:Dem som jubler mest over grænsekontrollen, er også dem som ærgrer sig mest over den, når de løber tør for Slots og 2 kilos Matador Mix.

Haha, ja! :D

Slots øl er proletar-øl.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. jun 2016, 11:28

Ado skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Dem som jubler mest over grænsekontrollen, er også dem som ærgrer sig mest over den, når de løber tør for Slots og 2 kilos Matador Mix.

Haha, ja! :D

Slots øl er proletar-øl.

..og sikkert skidegode til at genskabe mundens fugtbalance, hvis man får lyst til at spytte fra en motorvejsbro.
3
Peace!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2141

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 12:38

Jeg bager bedre chokolademuffins end Langenæs Bageri. Og jeg kalder dem altså chokolademuffins, selvom der "kun" er kakao i dejen. Til gengæld putter jeg store stykker chokolade i.
4

Tilbage til "Generelt"