Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 782

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 3. jun 2016, 20:45

Pølsemix skrev:
Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:
Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:Det er folks egen skyld hvis deres overarbejde ikke bliver udbetalt eller afspadseret...

;) I mit tilfælde kan jeg så sige at nej, det er det ikke, hvis overarbejde ikke udbetales på den organisationsaftale man er ansat på og der indenfor en tidsperiode faktisk ikke er mulighed for at afspadsere.

:forvirret:

Bare en forklaring på at det ikke altid er folks egen skyld - i mit tilfælde er det ikke min skyld.
Hvis du er mere forvirret, så oprettede du indlægget ret kort tid efter det indlæg hvor jeg skrev om overarbejde der ikke blev udbetalt og at jeg ikke kunne afspadsere...

..og nej jeg tror heller ikke på nisser :)

Nå... :træt:

:stoned: :stoned: at ya..
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 3. jun 2016, 20:52

Jeg har aldrig brugt leggings under korte kjoler/nederdele før, så nu har jeg købt mine første par, fordi jeg synes det ser ret godt ud, og det er skide smart, når jeg cykler :D
5
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2713

Indlægaf Urtekussen » 3. jun 2016, 21:06

Hold nu kæft, er det varmen, der stiger jer til hovedet?
12
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 3. jun 2016, 21:25

Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Det kan man alligevel ikke se, og man kan altså ikke undvære lommer til arbejdstelefon og div. nøgler
5
14 11 14 :banan:
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 3. jun 2016, 21:28

Ja, alle kan tage bikini på. Tykke, tynde, høje, lave... Er det virkelig en nyhed og behøver ALLE at dele det billede på facebook? Hun ser i øvrigt helt normal ud i mine øjne, og så er jeg da ligeglad med hvad et par unge fyre har kaldt hende...
11
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jun 2016, 21:53

Delfin skrev:Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Det kan man alligevel ikke se, og man kan altså ikke undvære lommer til arbejdstelefon og div. nøgler

Gid, jeg kunne sy! Så kunne jeg også have leggings og kjole på på arbejde. Jeg kan have 1½ ben i ét bukseben på alle mine sommerbukser, og jeg kunne ikke finde nogen, der passede til markedsdage i år :boo:
2
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 3. jun 2016, 22:09

Guilded_Lily skrev:
Delfin skrev:Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Gid, jeg kunne sy! Så kunne jeg også have leggings og kjole på på arbejde. Jeg kan have 1½ ben i ét bukseben på alle mine sommerbukser, og jeg kunne ikke finde nogen, der passede til markedsdage i år :boo:

Jeg lavede bare den simple udgave med en påsyet lomme, så det er faktisk ikke så svært. Klip en firkant, buk kanter ind, og sy fast på de tre af siderne.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jun 2016, 22:40

Delfin skrev:
Guilded_Lily skrev:

Jeg lavede bare den simple udgave med en påsyet lomme, så det er faktisk ikke så svært. Klip en firkant, buk kanter ind, og sy fast på de tre af siderne.

Jeg må se, om jeg kan låne en symaskine i håndarbejdslokalet - jeg tror, jeg kan huske, hvordan den bruges. Dog kan jeg ikke sætte tråd i :lol:
2
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 4. jun 2016, 00:56

Jeg sad ved siden af en lækker (og virkelig nedringet) thailandsk-udseende kvinde i bussen i dag. Med nervøst flakkende blik messede jeg for mig selv: "Få nu for guds skyld ikke erektion"... Men det gjorde hun!
16
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jun 2016, 05:46

Jeg synes virkelig det er så pinligt og decideret kvalmende på kvindekønnets vegne, hvordan nogle kvinder i den grad forstår at sætte sig selv og alle andre kvinder i en eller anden selvvalgt offerrolle i ligestillingens navn.

Jeg er kvinde, jeg er stolt af det, men jeg er fandme ikke noget offer pga mit køn. Pak klynkeriet væk og kom videre i stedet for at vælge at være offer for alle mulige fantasiforestillinger i forbindelse med dit køn. Dit valg, men lad vær med at trække mig med, blot fordi jeg også er kvinde.

Det er snart mændene der skal i gang med en ligestillingskamp. Nogle helmer vel ikke, før videnskaben har fundet metoden til hvordan mænd kan blive gravide og føde børn. Alt med måde, tak.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9684

Indlægaf kidkomb » 4. jun 2016, 07:41

Den der åndede reklame for Momondo, der "går verden rundt" ( :rulle: ) er virkelig irriterende dårlig.
Jeg var ikke spor overrasket? Jeg havde ikke regnet med andet (heller ikke før jeg så den reklame) end at der kun findes meget få (hvis nogen. Stammefolk osv er mere sandsynligt) pære-nogetsomhelst.
Og hvorfor bliver de så rørte over det?
Og hvorfor skal de alle fremstilles så hovne og nederen?
Gah :tie:
7
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4433

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. jun 2016, 08:09

kidkomb skrev:Den der åndede reklame for Momondo, der "går verden rundt" ( :rulle: ) er virkelig irriterende dårlig.
Jeg var ikke spor overrasket? Jeg havde ikke regnet med andet (heller ikke før jeg så den reklame) end at der kun findes meget få (hvis nogen. Stammefolk osv er mere sandsynligt) pære-nogetsomhelst.
Og hvorfor bliver de så rørte over det?
Og hvorfor skal de alle fremstilles så hovne og nederen?
Gah :tie:

Jeg ville være lidt ligeglad med at møde en grandfætter/kusine :genert:
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1539

Indlægaf Bad Samaritan » 4. jun 2016, 13:00

Jeg bor et sted i Østafrika lige pt., og der er en hel del ting, jeg ikke må sige - så nu får I lige lov til at lægge øre til:

Jeg "pendler" frem og tilbage mellem to større byer med mine teams, og her på disse breddegrader er det jo nu engang sådan, at imamerne synger højt og længe fra minaretternes tag et par gange om dagen, og desværre også den første gang kl. halvlort om morgenen. Men skik følge eller land fly, som de siger - og jeg er egentlig også helt cool med det.

I den ene af de to byer, er imamerne nemlig ret ferme til det dér - eller i hvert fald ham, som bor tættest på mit hus. Han har en god, lettere flødet Hansi Hinterseer-agtig tenor, krydret med en snert af ham dér duden fra Cannibal Corpse - og så er han lidt af en virtuos i den forstand, at han flittigt genfortolker bønnesangen med små personlige twists over temaet "Allan er stor" (for det ER han jo!) - og han er i det hele taget god til at gøre det velkendte til noget nyt uden at blive alt for vovet på den dér Kandis-agtige måde. Når jeg så sidder dér i dagens sidste sol og nyder det rødlige skær over byens tage, mens muezinnerne pludrer lystigt om Allah og englenes fald fra himlen, og dronerne forsigtigt fylder aftenluften med deres stille summen, så er det NÆSTEN som at være med i et af de mere kedelige afsnit af Homeland - og man fyldes nærmest af en salig sjælefred, som ikke burde være en gammel hedning som mig forundt...

... og så er der ham den anden imam i den anden by. Når HAN åbner munden, så lyder det seriøst som om nogen sparker en gennemtæsket søløve ned af en trappe og hele vejen op i røven på en kamel med endetarmsforsnævring. Det er sådan en forfærdelig karkofoni af helt igennem rærlig strubesang, at jeg ser flere lokale glemme alt om bønnen, flygte indenfor og knalde vinduerne i, hvilket er ret imponerende i et land med over 40 graders varme - og egentlig overraskes jeg nok mest af, at nogen ikke har sprunget både ham og sig selv i luften for Guds skyld, eller at der ikke i det mindste kunne være bare eet vers i koranen om, hvad straffen er for at få sine medmennesker til at bløde fra øregangen. Kors - eller hvad man nu ellers måtte have at gøre godt med - i røven for en fucking jammer, og hvis han nogensinde vil gøre en troende ud af mig, så skulle han blot love at holde sin kæft for bestandigt.
19
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 4. jun 2016, 14:37

Pixie88 skrev:
Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:
Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:Folk der skærer alle over én kam, såsom at sige håndværkere er trælse, velhavende mennesker er arrogante og føler sig bedre end andre, alle muslimer i landet er samfundsnassere, alle danskere er racister og lignende, kan ikke være helt rigtige i hovedet.

Jamen tak for stikpillen.

Hvad præcis er det du mener at der er i vejen inde i mit hoved?

Nåå, så jeg må ikke skære alle over én kam, men du må gerne?

Du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvad er det med mit hoved som du taler om?

Jeg har ikke sagt noget om at du ikke må skære alle over en kam, jeg vil bare gerne vide hvad det er du mener.

Det kunne blive et langt indlæg, og det er ikke min opfattelse at tråden også er et sted hvor man skal forsvare sine upopulære ytringer? Ligesom jeg heller ikke har bedt dig forklare, kan du heller ikke rigtig forlange det af mig.

Så for ikke at fylde tråden med vores fnidder, lukker jeg den her. Hvis du vil diskutere videre kan du gøre det i en pb :)

Selvfølgelig står det dig frit for at svare eller lade være. Her er ingen debattvang.

Hvad der derimod ikke står dig frit for, er at skrive svinere til andre debattører, sådan som du gjorde til mig i det indlæg jeg reagerede på. Det er simpelthen ikke okay. Det er forventeligt at man udbeder sig en forklaring på den slags og siger fra, og nej det bør ikke pakkes væk i en PB da den slags opførsel påvirker den generelle stemning på debatten.
5
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 4. jun 2016, 15:00

Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:
Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:
Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:Folk der skærer alle over én kam, såsom at sige håndværkere er trælse, velhavende mennesker er arrogante og føler sig bedre end andre, alle muslimer i landet er samfundsnassere, alle danskere er racister og lignende, kan ikke være helt rigtige i hovedet.

Jamen tak for stikpillen.

Hvad præcis er det du mener at der er i vejen inde i mit hoved?

Nåå, så jeg må ikke skære alle over én kam, men du må gerne?

Du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvad er det med mit hoved som du taler om?

Jeg har ikke sagt noget om at du ikke må skære alle over en kam, jeg vil bare gerne vide hvad det er du mener.

Det kunne blive et langt indlæg, og det er ikke min opfattelse at tråden også er et sted hvor man skal forsvare sine upopulære ytringer? Ligesom jeg heller ikke har bedt dig forklare, kan du heller ikke rigtig forlange det af mig.

Så for ikke at fylde tråden med vores fnidder, lukker jeg den her. Hvis du vil diskutere videre kan du gøre det i en pb :)

Selvfølgelig står det dig frit for at svare eller lade være. Her er ingen debattvang.

Hvad der derimod ikke står dig frit for, er at skrive svinere til andre debattører, sådan som du gjorde til mig i det indlæg jeg reagerede på. Det er simpelthen ikke okay. Det er forventeligt at man udbeder sig en forklaring på den slags og siger fra, og nej det bør ikke pakkes væk i en PB da den slags opførsel påvirker den generelle stemning på debatten.

Snak med en moderator om det.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"