Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HappyHippo
Kort karma: 51
Likede indlæg: 767

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 16. jun 2016, 21:57

Jeg synes marabou er vildt lækker chokolade, nå.

:D
10
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5439

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 22:04

^^ Æh okay. Jamen, jeg synes, Mogens Camre er kræs.

Dét må man hverken sige for sjov/ironisk, for så er man led ved stakkels Camre. Man må i dén grad heller ikke sige det oprigtigt, så jeg lader udsagnet stå. Mest som en kommentar til emnet Marabou ... :deer:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 225
Likede indlæg: 3005

Indlægaf Moxy-lady » 16. jun 2016, 22:14

ManicNinja skrev:^^ Æh okay. Jamen, jeg synes, Mogens Camre er kræs.

Dét må man hverken sige for sjov/ironisk, for så er man led ved stakkels Camre. Man må i dén grad heller ikke sige det oprigtigt, så jeg lader udsagnet stå. Mest som en kommentar til emnet Marabou ... :deer:

Jeg ved godt hvad jeg helst vil have i munden.

:deer:
17
Mamaseraptor
Kort karma: 24
Likede indlæg: 320

Indlægaf Mamaseraptor » 17. jun 2016, 04:35

Mamaseraptor skrev:Min søn fik topkarakter til sin kandidat eksamen i går og kan nu tituleres cand.design og ja, jeg er f.... en stolt mor! :klap:

Jeg vil gerne takke for likes og grønne kort, det varmer så meget! :kys:
1
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 566

Indlægaf Dr_bp » 17. jun 2016, 08:58

Sjo skrev:Jeg synes, bøllehatte er smarte, og jeg elsker mine egne og bruger dem tit!

Nej, det må man hverken sige, tænke eller mene! :8:

:P
1
Sorenspige
Kort karma: 234
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Sorenspige » 17. jun 2016, 09:00

Jeg bliver i dårligt humør, når jeg vågner om morgenen og solen skinner :genert:.
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 406
Likede indlæg: 7141

Indlægaf Animi » 17. jun 2016, 09:02

Sorenspige skrev:Jeg bliver i dårligt humør, når jeg vågner om morgenen og solen skinner :genert:.

:sol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 19
Likede indlæg: 557

Indlægaf catnip » 17. jun 2016, 10:41

Advocatus-Diaboli skrev:Hvis man lader sin 2-årige lege 30 cm ude i vandet i en sø, hvor der er skilte om at det er forbudt at svømme fordi der er alligatorer, og éns 2-årig bliver taget af en alligator - så har man kun sig selv at takke!

Som jeg har forstået det var der "No swimming" skilte, men ingen skilte om at der kunne være alligatorer i vandet. At det så er en selvfølge i Florida er en helt anden snak...
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 154
Likede indlæg: 872

Indlægaf Panton » 17. jun 2016, 14:57

Jeg har aldrig set Game of thrones og forstår ikke hypen :genert:
8
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 17. jun 2016, 15:07

Liseletpåtå skrev:
Panton skrev:Jeg har aldrig set Game of thrones og forstår ikke hypen :genert:

Jeg har set noget af serien og jeg forstår det heller ikke :deer:

Jeg troede nærmest jeg var en "one of a kind" her, men det er da rart jeg ikke er alene trods alt :cool:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 312
Likede indlæg: 4896

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. jun 2016, 17:46

Jeg elsker at vi i Danmark sender en dyrlæge ud ud i naturen for at undersøge om en storkeunge har noget galt i halsen. Ved godt mange vil kalde det spild af penge, men jeg elsker at vi lever i sådan et samfund hvor en stork har betydning :lol:
17
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Dr_bp

Indlægaf Dr_bp » 17. jun 2016, 18:26

Jeg forstår ikke behovet for at smide skyld-kortet i forbindelse med alligator-ulykken i Disneyworld.
7
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 72
Likede indlæg: 856

Indlægaf Bimmerdyret » 17. jun 2016, 18:42

Dr_bp skrev:Jeg forstår ikke behovet for at smide skyld-kortet i forbindelse med alligator-ulykken i Disneyworld.

Den kan jeg godt følge dig i - fordi det er så logisk at der ikke burde være noget kort at smide rundt med
0
Dr_bp

Indlægaf Dr_bp » 17. jun 2016, 18:46

Bimmerdyret skrev:
Dr_bp skrev:Jeg forstår ikke behovet for at smide skyld-kortet i forbindelse med alligator-ulykken i Disneyworld.

Den kan jeg godt følge dig i - fordi det er så logisk at der ikke burde være noget kort at smide rundt med

Det er vi naturligvis ganske uenige i. Og selv hvis det var - hvad nytte har man af at skamme forældre, der mister deres barn? Hvad nytte har du af det? For at fremstå som en der sagtens kan regne alskens konsekvenser ud på dit barns vegne? Eller for at give forældrene endnu større skyldfølelse end de formentlig allerede lider af? Helt ærligt, hvad er pointen?
15
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 72
Likede indlæg: 856

Indlægaf Bimmerdyret » 17. jun 2016, 19:20

Dr_bp skrev:
Bimmerdyret skrev:

Det er vi naturligvis ganske uenige i. Og selv hvis det var - hvad nytte har man af at skamme forældre, der mister deres barn? Hvad nytte har du af det? For at fremstå som en der sagtens kan regne alskens konsekvenser ud på dit barns vegne? Eller for at give forældrene endnu større skyldfølelse end de formentlig allerede lider af? Helt ærligt, hvad er pointen?

Helt ok :)
Som jeg svarede på indlægget, så kan jeg netop ikke se behovet for at smide et skyld-kort fordi det er så oplagt hvor problemet ligger.
Det betyder ikke at jeg ikke mener der er tragisk det er det sket.
Men de pågældende forældre repræsenterer nu forældre der logisk set har trådt i nællerne.
At der er folk der har luret dette allerede kan man vel ikke lade dem til last??

Jeg er ærligt talt ret ligeglad med de pågældende forældre, jeg kan slet ikke relatere mig til deres adfærd, fordi den logisk set er så langt fra mig og min, så jeg ville aldrig ende i den situation.
Det er som jeg har sagt - tragisk - de har mistet deres barn - og det er deres egen skyld!

And sorry - jeg havde luret faren... Det kræver ikke så meget logik...
Og det er det jeg kommenterer ud fra.

Jeg ved også godt at de ikke læser dette, eller er på dette fora osv.

Jeg udtaler mig som forældre!

Og ærlig talt...hvis jeg som person /forældre mener at de pågældende har dummet sig big time, og der er 2 forældre der tager det til sig, så er jeg mere rettiglig end dem, der bare hylder ansvarsfralæggelse
0

Tilbage til "Generelt"