Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 491
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 5513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. jul 2016, 22:19

ina skrev:
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....

Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!

Vi har været I sommerhus i 6 dage, det gik ret fint :) heldigvis.
4 drenge enes usædvanligt godt når de ligger på en bådebro og fisker krabber, så der fik de lov til at timesvis.

Men værst er den 6 årige, han tester alle grænser og går langt over dem. Og han bliver så arrig og vred når man irettesætter ham, spruttede arrig.
I dag har han, sjasket hele køkkenbordet til og ville ikke tørre op, ment at han havde eneret på tv i stuen, klippet lig i låret med en 3i1'er og sagde det ikke var med vilje :stoned: smadret sin lillebror i gulvet pga en bagatel og efterfølgende bidt ham. Gået/faldet i badebassinet 3 gange, sådan hovsa ups.... og så sluttede han dagen af med at klippe sig selv, kun 2 dage efter han var til frisør, 2 store og meget korte områder og pandehår, og 3 striber/hak i nakken. Og så var han skide hysterisk over at nej ikke ville sidde/ligge hos ham da han skulle sove.

Han har været split sekunder fra at havne i den blå avis,.eller at køre sin mor til lufthavnen til uges solo ferie, åh jeg ku godt!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
ina
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1462

Indlægaf ina » 29. jul 2016, 06:05

DD_81 skrev:
ina skrev:
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....

Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!

Vi har været I sommerhus i 6 dage, det gik ret fint :) heldigvis.
4 drenge enes usædvanligt godt når de ligger på en bådebro og fisker krabber, så der fik de lov til at timesvis.

Men værst er den 6 årige, han tester alle grænser og går langt over dem. Og han bliver så arrig og vred når man irettesætter ham, spruttede arrig.
I dag har han, sjasket hele køkkenbordet til og ville ikke tørre op, ment at han havde eneret på tv i stuen, klippet lig i låret med en 3i1'er og sagde det ikke var med vilje :stoned: smadret sin lillebror i gulvet pga en bagatel og efterfølgende bidt ham. Gået/faldet i badebassinet 3 gange, sådan hovsa ups.... og så sluttede han dagen af med at klippe sig selv, kun 2 dage efter han var til frisør, 2 store og meget korte områder og pandehår, og 3 striber/hak i nakken. Og så var han skide hysterisk over at nej ikke ville sidde/ligge hos ham da han skulle sove.

Han har været split sekunder fra at havne i den blå avis,.eller at køre sin mor til lufthavnen til uges solo ferie, åh jeg ku godt!

Det lyder velfortjent med en solo ferie til dig! Puha, det lyder anstrengende! :ae:

Jeg har en to årig i trodsalderen og en 3 årig teenager. Især den 3 årige tester alle grænser pt og hører ikke efter. Skriger og smider sig ned og spørger igen og igen trods et nej. Vi var hjemme hos deres onkel og tante i går og de opførte sig ikke særlig pænt. Æv!
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 686
Likede indlæg: 3970

Indlægaf Bøtte » 29. jul 2016, 06:41

Jeg har kun 1 barn, der er ekstern og jeg tæller timerne til faderen kommer fra arbejde i dag :genert:
Hun har faltisk været sød, denne uge, men hun roder, roder, roder konstant. Og vi har også nogle af de der kaste-sig-på-gulvet-scener og hun er også til tider pænt utilfreds med ledelsen i huset.

Hende, der stadig er intern laver dog også ballade i form af opkast, plukveer og mega dårlig søvn, så jeg er træt :træt: på en god nat jeg er vågen mindre end 5 gange. I nat var en dårlig nat :tie:

Mandag slutter ferien for barnet og jeg har lavet en aftale med sofaen :love:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 914
Likede indlæg: 14833

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2016, 07:40

Jeg føler med jer, for det er bestemt heller ingen dans på roser at få børnene tilbage efter ferien :genert:
0
Tingene er uden tvivl mere komplekse end jeg har nogen idé om.
Ukendt konspirationsteoretiker
Brugeravatar
paint
Kort karma: 220
Likede indlæg: 7289

Indlægaf paint » 29. jul 2016, 08:33

Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

Hendes mand, har en kedelig forhistorie med sine cigarer (og hvad han ellers diskede op med) overfor de kvindelige praktikanter. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 305
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 5483

Indlægaf HappyPaww » 29. jul 2016, 08:36

paint skrev:Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

Hendes mand, har en kedelig forhistorie med sine cigarer (og hvad han ellers diskede op med) overfor de kvindelige praktikanter. ;)

De lader til at være kommet over hele Lewinsky-affæren - det burde resten af verden også. Og nu var det jo altså ikke (hvad vi ved af) andre end hende, så mon ikke det nok skal gå alt sammen?
7
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4454

Indlægaf Sophaya » 29. jul 2016, 08:37

Det er sjovt, når folk ikke forstår at ATS er Politikens satiredel :lol:
Senest rettet af Sophaya 29. jul 2016, 08:42, rettet i alt 1 gang.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 359
Likede indlæg: 2944

Indlægaf Mulan » 29. jul 2016, 08:41

Sophaya skrev:Det er sjovt, når folk ikke forstår at ATS er Politikebs satiredel :lol:

Ligesom The Onion og Rokokko Posten :D
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
paint
Kort karma: 220
Likede indlæg: 7289

Indlægaf paint » 29. jul 2016, 08:43

HappyPaww skrev:
paint skrev:Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

De lader til at være kommet over hele Lewinsky-affæren - det burde resten af verden også. Og nu var det jo altså ikke (hvad vi ved af) andre end hende, så mon ikke det nok skal gå alt sammen?

Helt sikkert. Men det var nu mest ment som en lille joke :)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 343
Likede indlæg: 3390

Indlægaf Guilded_Lily » 29. jul 2016, 08:54

DetSorteCirkus skrev:Jeg føler med jer, for det er bestemt heller ingen dans på roser at få børnene tilbage efter ferien :genert:

Jeg elsker dette (omend platte) billede lidt:

13413076_1263946773623179_8322871345705659152_n.jpg

(men jeg skal så også være ærlig, at jeg rent faktisk begynder at savne dem. Lidt)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Sjo » 29. jul 2016, 09:26

"Ironi kan forekomme"... Jeg bliver så træt! :træt:
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 722
Likede indlæg: 5956

Indlægaf Rapfisk » 29. jul 2016, 09:40

Man lader sig ikke pensionere fra et landshold. Hvis man er dygtig nok til at blive udtaget, stiller man op.

Tag jer sammen, sportstyper!
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jul 2016, 09:44

5 ugers ferie er overhovedet ikke nok.
Jeg gad godt at arbejde 43 timer om ugen og have 7 ugers skemafri. Så var der også mere plads til forberedelse i hverdagen.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2016, 09:45

Jeg fryder mig helt ud i tæerne over, at det er lykkes nogle brasilianske demonstranter at snuppe og slukke den olympiske fakkel.
Når man vælger at sende så dyrt et arrangement til land med massiv fattigdom, bestemmer man selv, at sport bliver politisk.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2016, 09:51

Guilded_Lily skrev:Jeg elsker dette (omend platte) billede lidt:

(men jeg skal så også være ærlig, at jeg rent faktisk begynder at savne dem. Lidt)

Jamen, det gør man jo (eller jeg gør så ikke i år, fordi jeg endnu ikke kender dem), men de første dage efter en ferie kan godt trække tænder ud.
Hurra for i det mindste ikke at skulle være særlig meget i indskolingen i år.
0

Tilbage til "Generelt"