Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. sep 2015, 18:10

Jeg vil helst ikke arbejde på en skole med en alt for homogen og ressourcestærk elevgruppe.
Når en af mine medstuderende begejstret fortæller om al den cooperative learning, han har kørende med sin nordsjællandske 4. klasse, og stolt flasher den dyre arbejdscomputer, han automatisk får udskiftet hver tredie år, tænker jeg: "Virkelig dejligt for dig. Jeg ville kede mig ihjel i det lange løb."
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 18:29

Jeg er skide træt af af være ledig og vil rigtig gerne have et arbejde. Bare ikke for enhver pris og slet ikke hvis prisen potentielt kan blive at jeg går ned med flaget (igen)

Det lyder måske som en helt legal udtalelse men nøj hvor bliver der stille hvis man siger sådan noget til f.eks. folk i a-kassen eller på jobcenteret selvom man har gjort rede for sin sygdomshistorie
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Re: MODERATOR

Indlægaf Aima » 25. sep 2015, 18:36

Fru Sunshine skrev:Og så tager jeg lige mod-kasketten på og spørger, om det ikke var en ide at flytte dindebat-indlæggene til den tråd, vi har til det?

Forslag:
Måske kunne I i mod-teamet hjælpe os lidt på vej, når I modererer i debatter som denne? Jeg synes det er fint, I stopper snakken, når I synes den ikke længere er passende, men en alternativ løsning kunne være, at I, i egenskab af jeres mod-funktion, bare selv gjorde dét, du opfordrer til her. Snup de sidstkommende indlæg, smid dem over, hvor de hører til, og smid et link og et "Det er på tide, vi rykker snakken til passende omgivelser, jeg har rykket de seneste indlæg, så I kan fortsætte her *link*"-indlæg.

Så dør snakken ikke i det der limbo der opstår, når man, som menig debattør, egentlig gerne ville knytte en kommentar til, men alligevel ikke helt ved om man er den eneste og hvordan og hvorledes. :)

viewtopic.php?f=21&t=467&start=225
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9236

Indlægaf Fru Sunshine » 25. sep 2015, 18:46

Aima skrev:
Fru Sunshine skrev:Og så tager jeg lige mod-kasketten på og spørger, om det ikke var en ide at flytte dindebat-indlæggene til den tråd, vi har til det?

Forslag:
Måske kunne I i mod-teamet hjælpe os lidt på vej, når I modererer i debatter som denne? Jeg synes det er fint, I stopper snakken, når I synes den ikke længere er passende, men en alternativ løsning kunne være, at I, i egenskab af jeres mod-funktion, bare selv gjorde dét, du opfordrer til her. Snup de sidstkommende indlæg, smid dem over, hvor de hører til, og smid et link og et "Det er på tide, vi rykker snakken til passende omgivelser, jeg har rykket de seneste indlæg, så I kan fortsætte her *link*"-indlæg.

Så dør snakken ikke i det der limbo der opstår, når man, som menig debattør, egentlig gerne ville knytte en kommentar til, men alligevel ikke helt ved om man er den eneste og hvordan og hvorledes. :)

http://www.debatten.net/forum/viewtopic ... &start=225

Jo, det var også tanken, men der kom lige noget lagkage til i morgen i vejen. :-D
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 25. sep 2015, 18:52

Fru Sunshine skrev:
Aima skrev:

Forslag:

viewtopic.php?f=21&t=467&start=225

Jo, det var også tanken, men der kom lige noget lagkage til i morgen i vejen. :-D

Åh, universalsvaret der overruler ALT! :D

Jeg har ikke spist endnu, nu overvejer jeg lagkage til aftensmad.
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 25. sep 2015, 19:02

Hooold da kæft mand. Aldrig har jeg set så meget lort postet på så kort tid. Jeg skulle aldrig have sagt ja til den anmodning :D
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 25. sep 2015, 19:16

Svar på grøn forespørgsel: på Fb :lol:
1
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 25. sep 2015, 19:24

Det er besværligt. Du kunne jo også bare skrive et eller andet, så jeg kan grønne et (maaajet hemmeligt) svar til dig.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 25. sep 2015, 19:27

Jeg har lyst til at drikke mig fuld men jeg har hverken penge eller alkohol.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 25. sep 2015, 19:31

Jeg synes ikke at RokokoPosten er særlig sjov.
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 216
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 25. sep 2015, 19:57

Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at drikke mig fuld men jeg har hverken penge eller alkohol.
Hvis lysten stadig er der til næste filmaften, (hvor jeg også er tilstede ;) ), så giver jeg gerne noget sprut. Kan du lide grappa og/eller whisky?
Eller bare øl?
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 25. sep 2015, 20:06

Lurende Peber skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at drikke mig fuld men jeg har hverken penge eller alkohol.
Hvis lysten stadig er der til næste filmaften, (hvor jeg også er tilstede ;) ), så giver jeg gerne noget sprut. Kan du lide grappa og/eller whisky?
Eller bare øl?

:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad:
2
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 25. sep 2015, 20:18

Kommodedyret skrev:
Lurende Peber skrev:
Eller bare øl?

:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad:

Er det jubii filmklubben I refererer til eller noget helt andet? :ninja:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 216
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 25. sep 2015, 20:23

Garfield skrev:
Kommodedyret skrev: ....:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D Selvfølgelig gør du det :slem:
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad: Lyder godt :gogo:

Er det jubii filmklubben I refererer til eller noget helt andet? :ninja: Ja :devil2:

Altså jubii-filmklubben :ninja:
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 20:23

Jeg savner nogle gange et større netværk. Vel at mærke hvor jeg rent faktisk mødes med folk af og til. Selvom jeg sætter pris på alenetid så gad jeg godt mødes med andre af og til.

Jeg bliver en lille smule misundelig på folk der mødes til film hygge f.eks. :genert: :blush2:

God I sound like a loser :(
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"