Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1057
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 25. jun 2016, 19:16

DetSorteCirkus skrev:Jeg gider helt ærligt ikke til sommerfest i morgen og har lyst til at finde på noget sygdom.

Jeg foreslår diarré eller migræne :fløjt:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 61
Likede indlæg: 849

Indlægaf Tux » 25. jun 2016, 19:18

Alle danskere som mener vi skal ud af EU, er lige så fatsvage som de gamle landsbytosser der stemte UK ud.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 813
Likede indlæg: 11244

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jun 2016, 19:23

2SHY skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg gider helt ærligt ikke til sommerfest i morgen og har lyst til at finde på noget sygdom.

Jeg foreslår diarré eller migræne :fløjt:

Jeg er også fristet, men jeg har allerede købt ind til den ret, jeg skal have med.
Jeg har lige fået at vide, at vi bliver 32, så det er til gengæld ikke, fordi værtsparret kommer til at mangle selskab.
"Gider" er egentlig også en underdrivelse. Jeg er træt og ugidelig efter en uge med eksamensresultat, jobsamtale og -tilbud, endnu en (mindre) operation for min mors vedkommende og dårlig søvn pga. varme og uvejr, og jeg er ikke typen, som får energi ved at være i selskab med andre.
Dertil kommer, at festen betyder 1½ time transport hver vej.

Indtil i går glædede jeg mig faktisk, og det gør jeg også stadig sådan emotionelt, men min krop og mit hoved siger nej.
Jeg ville ønske, at aftalen havde været om et par dage.
0
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1966

Indlægaf Mani » 25. jun 2016, 19:56

Jeg har egentlig ikke brug for at se mine forældre mere. Jeg gør det kun for deres skyld.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 958
Likede indlæg: 13368

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jun 2016, 11:50

Nu har alle mulige lige pludselig en eller anden personlig relation til Island, som det er meget vigtigt for dem at fortælle om på Facebook. Det er Anker Jørgensen om igen.
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 294
Likede indlæg: 6098

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. jun 2016, 12:07

Dirtylittledevil skrev:Nu har alle mulige lige pludselig en eller anden personlig relation til Island, som det er meget vigtigt for dem at fortælle om på Facebook. Det er Anker Jørgensen om igen.

Vi er nærmest i gang med at lave en Kipketer på dem: "De er teknisk set vores".
5
Peace!
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 220
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3933

Indlægaf HappyPaww » 28. jun 2016, 12:18

Dirtylittledevil skrev:Nu har alle mulige lige pludselig en eller anden personlig relation til Island, som det er meget vigtigt for dem at fortælle om på Facebook. Det er Anker Jørgensen om igen.

Det er i orden her - min kæreste er fuldblods- og min søn derfor -halvblodsviking :banan:

Billede
4
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 384
Likede indlæg: 4246

Indlægaf dgd2007 » 28. jun 2016, 12:19

Sure mokke! Tsk-tsk :P
Billede
2
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 149
Likede indlæg: 1788

Indlægaf dykkersild » 28. jun 2016, 12:23

En afdeling på jobbet har fået en del rygere - der er i den grad gået "skal I med ned og ryge" pis i den - det er der ikke meget 1-line support i.
1
Akehurst2
Kort karma: 301
Likede indlæg: 5132

Indlægaf Akehurst2 » 29. jun 2016, 06:22

Jeg hader russere.

Faktisk sidder jeg her ved feriemorgenbordet og overvejer, om ikke det der jerntæppe faktisk fungerede meget godt. Så kunne russerne blive hjemme i Rusland og vi andre være i fred.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 165
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2211

Indlægaf Purple Haze » 29. jun 2016, 06:29

Akehurst2 skrev:Jeg hader russere.

Faktisk sidder jeg her ved feriemorgenbordet og overvejer, om ikke det der jerntæppe faktisk fungerede meget godt. Så kunne russerne blive hjemme i Rusland og vi andre være i fred.

Russer-, englænder- og børne-fri hoteller er ikke et skidt koncept!
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2481

Indlægaf sigge » 29. jun 2016, 08:13

Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg hader russere.

Russer-, englænder- og børne-fri hoteller er ikke et skidt koncept!

Evt. også kineser-fri.
1
Kender du en VVS-ingeniør, der leder efter nye udfordringer, så vil jeg gerne have en ny kollega på en fantastisk arbejdsplads. Send PB for mere information.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 384
Likede indlæg: 4246

Indlægaf dgd2007 » 29. jun 2016, 08:16

sigge skrev:Evt. også kineser-fri.

Evt. helt turistfri ferier? :fløjt:
3
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2481

Indlægaf sigge » 29. jun 2016, 08:18

dgd2007 skrev:
sigge skrev:Evt. også kineser-fri.

Evt. helt turistfri ferier? :fløjt:

Ja! Det ville være awesome. :banan:

:lol:
1
Kender du en VVS-ingeniør, der leder efter nye udfordringer, så vil jeg gerne have en ny kollega på en fantastisk arbejdsplads. Send PB for mere information.
Smiling_Goat
Kort karma: 513
Likede indlæg: 6991

Indlægaf Smiling_Goat » 30. jun 2016, 10:47

Det her må man ikke sige, men jeg synes det er vildt langt ude at stoppe sig med kolesteroldæmpende medicin OG slik/chokolade osv. sideløbende.

Nu kender jeg én, der har haft ikke færre end 7 blodpropper, ved 7 forskellige lejligheder. Han får naturligvis kolesteroldæmpende medicin for at forhindre den 8. Alligevel vælger han at spise slik i stedet for hovedmåltider ved flere lejligheder (han skifter typisk minimum et hovedmåltid ud med kage dagligt,) det til trods for at han blev indlagt med den 7. for blot et par måneder siden. I en dokumentar om sukkerafhængighed så jeg en mand, der også fik kolesteroldæmpende medicin, men stadig var afhængig af slik. Han gav selv udtryk for, at han ikke mente forhøjet kolesterol og slik hang sammen, derfor spiste han chokolade dagligt.

Er det ikke det første man lærer, når man får konstateret forhøjet kolesterol? Mættet fedt er årsagen til åreforkalkning, og det fedt findes især i slik/chokolade osv. Altså.. Drop slikket.

Jeg kan blive vildt frustrereret over den type, for så tag dog ansvar. Jeg er med på, at det kan være svært at gøre noget ved kosten, og man faktisk ikke behøver have forhøjet kolesteroltal, selvom man er svært overvægtig, og så kan jeg godt forstå, hvis man ikke gør noget ved vægten. Men når det høje kolesteroltal ER målt, så må man da for pokker lige spænde hjelmen. Om ikke for ens egen skyld, så for ens nærmeste. Det er dæleme da ikke sjovt for børn o.lign. at være vidne til en forælder, der måske allerede har haft den første blodprop, og alligevel ufortrødent fylder sig med slik.

Det er for mig næsten at betragte som selvmord. Det går bare virkelig langsomt - og så er det stadig hamrende egoistisk.

Faktisk gider jeg slet ikke høre på, at det er svært. Gu er det svært, ellers var man jo ikke kommet så langt ud, at man var blevet syg, men så man da hanke op i sig selv og gøre noget ved situationen.

(Ja, jeg har PMS, hvis nogen skulle undre sig.)
0

Tilbage til "Generelt"