Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2064

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tibbler » 25. sep 2015, 20:28

2SHY skrev:Jeg savner nogle gange et større netværk. Vel at mærke hvor jeg rent faktisk mødes med folk af og til. Selvom jeg sætter pris på alenetid så gad jeg godt mødes med andre af og til.

Jeg bliver en lille smule misundelig på folk der mødes til film hygge f.eks. :genert: :blush2:

God I sound like a loser :(

Jeg ved, hvad du mener. Har det lidt på samme måde.

Nogle gange kan jeg også godt misunde de debattører, som alle andre ved hvem er. Dem der altid bliver nævnt i "rygklapper-trådene" osv. At blive lagt mærke til.
Men det tænker jeg også ofte kræver, at man giver noget mere af sig selv; og det er jeg nok ikke helt parat til. :gruble:
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 20:31

Tibbler skrev:Jeg ved, hvad du mener. Har det lidt på samme måde.

Nogle gange kan jeg også godt misunde de debattører, som alle andre ved hvem er. Dem der altid bliver nævnt i "rygklapper-trådene" osv. At blive lagt mærke til.
Men det tænker jeg også ofte kræver, at man giver noget mere af sig selv; og det er jeg nok ikke helt parat til. :gruble:

Altså jeg har forsøgt at få noget på benene med en debatkomsammen i Aalborg området men det blev bare aldrig til noget. Og så gik det nok bare i stå for mig. Især fordi jeg ikke har mulighed for at lægge hus til f.eks. noget spisning og den slags
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. sep 2015, 21:10

2SHY skrev:
Tibbler skrev:Jeg ved, hvad du mener. Har det lidt på samme måde.

Altså jeg har forsøgt at få noget på benene med en debatkomsammen i Aalborg området men det blev bare aldrig til noget. Og så gik det nok bare i stå for mig. Især fordi jeg ikke har mulighed for at lægge hus til f.eks. noget spisning og den slags

Det er ikke første gang, at noget socialt er løbet ud i sandet i første forsøg :) Du kan roligt prøve igen, vil jeg mene. Hvis du har lyst, selvfølgelig.
Måske kunne I finde ud af at mødes på en café eller lignende til at starte med, så det ikke er særlig forpligtende eller omfattende for nogen af jer?
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 25. sep 2015, 21:20

Lurende Peber skrev:
Garfield skrev:
Kommodedyret skrev: ....:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D Selvfølgelig gør du det :slem:
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad: Lyder godt :gogo:

Er det jubii filmklubben I refererer til eller noget helt andet? :ninja: Ja :devil2:

Altså jubii-filmklubben :ninja:

Jeg har overvejet at spørge om jeg kunne deltage... Men det er jo en masse mennesker fra kinky rummet, så jeg ved ikke om jeg tør... :blush:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 21:22

DetSorteCirkus skrev:Det er ikke første gang, at noget socialt er løbet ud i sandet i første forsøg :) Du kan roligt prøve igen, vil jeg mene. Hvis du har lyst, selvfølgelig.
Måske kunne I finde ud af at mødes på en café eller lignende til at starte med, så det ikke er særlig forpligtende eller omfattende for nogen af jer?

Det var også sådan noget jeg foreslog sidst hvis jeg husker ret. Jeg har også været omkring bowling og lidt andet.

Men jo det kunne godt være man skulle forsøge sig igen og se om der kunne være lidt go i det denne gang
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 25. sep 2015, 22:29

2SHY skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det er ikke første gang, at noget socialt er løbet ud i sandet i første forsøg :) Du kan roligt prøve igen, vil jeg mene. Hvis du har lyst, selvfølgelig.

Det var også sådan noget jeg foreslog sidst hvis jeg husker ret. Jeg har også været omkring bowling og lidt andet.

Men jo det kunne godt være man skulle forsøge sig igen og se om der kunne være lidt go i det denne gang

Jeg kan erklære blankt, at jeg godt gider fra 25/1 2016. Jeg flytter, midlertidigt, til Aalborg 1/12, men indtil der slut-januar kommer jeg til at være for optaget af sammenflytning (det er stort efter 3,5 års pendleri :lol:), færdiggørelse af bachelor, lidt jul og nytår, eksamen, dimission, fejring osv. Men jeg bor der som minimum indtil 15/6 2016 og muligvis 2016 ud alt efter boligtilbud, så jeg skal gerne være på fra januar :)
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 06:53

Jeg gider også at mødes i Aalborg. Jeg var også i gruppen, da 2HY forsøgte at stable noget på benene for lang tid siden.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 07:47

Yay! :banan: Jeg savner debatkomsammener. Der ryger naturligvis lidt anonymitet men jeg er så ringe til at huske navne så jeg alligevel primært husker dem på deres alias :genert:
2

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 26. sep 2015, 08:47

2SHY skrev:Yay! :banan: Jeg savner debatkomsammener. Der ryger naturligvis lidt anonymitet men jeg er så ringe til at huske navne så jeg alligevel primært husker dem på deres alias :genert:

Jeg føler mig ret game :cool2:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Moderation

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 08:56

Nu er vi vist på vej væk fra trådens emne igen.
I er velkomne til at oprette en debat-komsammen-tråd, men det er ikke denne tråd

Moderator
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
2SHY

Re: Moderation

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 12:07

Elvispop skrev:Nu er vi vist på vej væk fra trådens emne igen.
I er velkomne til at oprette en debat-komsammen-tråd, men det er ikke denne tråd

Moderator

Tak for påmindelsen og opfordringen :)

viewtopic.php?f=30&t=651&p=25113#p25030
0

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 12:34

Jeg synes de fleste mennesker er klamme at røre ved,og når jeg har været i "nærkontakt" med en mand, og vi fx har været igang med at kysse, har jeg ofte siddet med tanken "Oh Gud hvornår kan det her stoppe?"
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 12:39

Jeg er fucking ligeglad med at det er usundt/dræbende o.s.v. at ryge.
Jeg ved det godt, jeg træffer selv valget at ryge, og jeg kan li' at ryge.
Så flet næbbet med alle de formaninger om at jeg skal stoppe.
3
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 115
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 26. sep 2015, 15:03

Altså, ham der Christopher måtte da godt kysse min "tulipan", hvis det skulle være.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 26. sep 2015, 16:08

Ado skrev:Jeg er så sygt træt af at "inderkredsen" igen skal være et emne. Det er mig en gåde, hvordan fanden det kan blive et problem, at denne debat er opstået og hvorfor det netop skal resultere i "dem og os". "Nu er inderkredsen skredet, nu er her rart at være". Jamen, bu-fucking-hu, går vi i 9. klasse?

Hov, jo, det må jeg jo egentlig gerne sige.

Hvis inderkredsen er et emne (et eller andet sted), og jeg ikke har opdaget det, så må jeg vel høre til yderkredsen. Hm...

Anyway. Er der nogen, der gider række mig sovsen dernede?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"