Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1337

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 4. jul 2016, 09:32

Guilded_Lily skrev:
kidkomb skrev:
Sophies-mor skrev:Jeg er så hammer fløjtende ligeglad med, at Rasmus Seebach skal være far!
Men ok, så holder han vel op med "huhuhuhu kl. lidt i 5"
:tie:

Nah, så bliver det da først huhuhu lidt i 5 (ingen småbørnsforældre sover der :lol:) og føøøøølelsesladede tekster :devil:

Jeg frygter også hyldestsange til barnet og den smååååke mor. Jeg har en kollega, der i forvejen er meget stor fan; jeg forudser våde trusser, når hun analyserer på, hvordan "han bare forståååår at forkæææle sin kvinde og sit barn - det er bare så småååååkt" :dåne: :dåne: :dåne: :puke:

KidComb: Det gjorde jeg/ vi :devil2: :lol:
Lily: Åh ja, den jeg havde jeg overset, den vinkel :tie:
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Mamaseraptor
Kort karma: 19
Likede indlæg: 226

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligeve

Indlægaf Mamaseraptor » 4. jul 2016, 10:37

At det er så svært for kommende forældre at finde det helt rigtige unikke navn til deres pode, når barnet alligevel kun hedder skat, når han/hun tiltales :gruble:
3
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 4. jul 2016, 14:42

Smiling_Goat skrev:Jeg synes i det hele taget, det er noget sært noget at gøre sig til talsperson for, hvad der er sjovt, og hvad der ikke er sjovt. Der hersker vel generelt set ikke tvivl om, at det skifter fra person til person.

I virkeligheden kan jeg slet ikke se behovet for at skulle understrege, at man da bestemt ikke synes noget er sjovt. Det er fair nok, at man ikke griner, men hvad pokker skal andre bruge den oplysning til? Så kan dem, der måske klasker sig på lårene af grin, måske sidde dér og føle sig "humorisitisk umusikalske" og sære.

Hvad får nogen ud af det?

Det er ikke målrettet kun dig ManicNinja men generelt de, der sidder og nærmest ytrer sig i kap om, hvor lidt underholdt de var af det opslag. Jeg forstår ikke behovet.

Det formoder jeg, at man ikke må sige, og selvom det måske lider stridslysten, så er det egentligt ikke tilfældet. Det er en oprigtig undren.

Men hvis man ikke må komme med sin mening her på forum, hvad må man egentlig så?
Må man Heller ikke sige noget negativt om Rasmus Seebach, om veganere, om DF, om hængerøvsbukser, om pulled pork, om hæstepærer, om luksusfælden?
Her kan man jo bruge den samme indvending, nemlig at dem som bryder sig om fænomenet kan risikere at gå hen og blive stødt.
Humor er ikke en speciel sårbar kategori som karakteriserer et menneskes inderste følelser, snarere tværtimod imod.
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Smiling_Goat » 4. jul 2016, 14:53

Kommodedyret skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg synes i det hele taget, det er noget sært noget at gøre sig til talsperson for, hvad der er sjovt, og hvad der ikke er sjovt. Der hersker vel generelt set ikke tvivl om, at det skifter fra person til person.

I virkeligheden kan jeg slet ikke se behovet for at skulle understrege, at man da bestemt ikke synes noget er sjovt. Det er fair nok, at man ikke griner, men hvad pokker skal andre bruge den oplysning til? Så kan dem, der måske klasker sig på lårene af grin, måske sidde dér og føle sig "humorisitisk umusikalske" og sære.

Det er ikke målrettet kun dig ManicNinja men generelt de, der sidder og nærmest ytrer sig i kap om, hvor lidt underholdt de var af det opslag. Jeg forstår ikke behovet.

Det formoder jeg, at man ikke må sige, og selvom det måske lider stridslysten, så er det egentligt ikke tilfældet. Det er en oprigtig undren.

Men hvis man ikke må komme med sin mening her på forum, hvad må man egentlig så?
Må man Heller ikke sige noget negativt om Rasmus Seebach, om veganere, om DF, om hængerøvsbukser, om pulled pork, om hæstepærer, om luksusfælden?
Her kan man jo bruge den samme indvending, nemlig at dem som bryder sig om fænomenet kan risikere at gå hen og blive stødt.
Humor er ikke en speciel sårbar kategori som karakteriserer et menneskes inderste følelser, snarere tværtimod imod.

Hrm.. Jeg sagde ikke, at du ikke må komme med din mening. Jeg kom egentligt bare med min :P
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 4. jul 2016, 14:59

Smiling_Goat skrev:
Kommodedyret skrev:

Hrm.. Jeg sagde ikke, at du ikke må komme med din mening. Jeg kom egentligt bare med min :P

Okay. Jeg troede at hele pointen med dit indlæg var at kritisere os som har skrevet at vi ikke finder Adele-tingen sjov.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 4. jul 2016, 15:05

En bekendt har lige postet et nyt profilbillede.
Med teksten: "Embrace your flaws".
Denne bekendte er en meget smuk pige, men med ret meget akne.
Man skulle så tro at lige dette billede med denne tekst ikke var tiden til, at voldredigere, så man netop ikke kan skimte noget som helst andet end retoucheret hud i hendes ansigt :stoned:
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Smiling_Goat » 4. jul 2016, 15:08

Kommodedyret skrev:
Smiling_Goat skrev:
Kommodedyret skrev:

Okay. Jeg troede at hele pointen med dit indlæg var at kritisere os som har skrevet at vi ikke finder Adele-tingen sjov.

Jeg skriver jo direkte: "selvom det måske lider stridslysten, så er det egentligt ikke tilfældet. Det er en oprigtig undren."

Jeg kan godt forstå, hvis du bliver provokeret, men jeg forsøger virkelig ikke at fortælle dig, hvordan du skal opføre dig. Jeg forstår som sagt bare ikke behovet for at udpensle, hvor lidt sjov man synes en joke var. Havde det nu været en enkelt kommentar eller to om det, havde jeg kørt forbi det og ikke tænkt videre over det, men det en længere samtale som udmundede i, at man var "humoristisk umusikalsk" hvis man grinede, og så begyndte jeg at undre mig over, hvad I egentligt havde gang i.

Men I gør selvfølgelig som I vil og lyster og alt det der. Jeg undrede mig bare.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jul 2016, 15:13

Den skid der skal slås hedder vel bare at folk har forskellig humor og det ene ikke er mere rigtigt end det andet. Og at det i øvrigt er lige legalt at udtrykke man ikke morer sig som det er at ytre man morer sig over noget givent.

I går åd jeg i øvrigt en wienerschnitzel der var lige så stor som min tallerken, tog lidt gulerødder og kartofler også, mest for syns skyld og delte schnitzlen i halv for ikke at virke grådig. Mæskede schnitzlen (den halve) i mig og spiste lidt af grøntsagerne, tænkte så fuck det og tog resten af schnitzlen og spiste lidt gulerødder til. I virkeligheden kunne jeg godt have nøjes med kødet. Forbandede pli :fløjt:.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5679

Indlægaf Animi » 4. jul 2016, 16:17

Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. jul 2016, 16:21

Animi skrev:Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:

Jeg tænker kun "you go girl" :D
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2406

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel

Indlægaf Joe » 4. jul 2016, 17:04

Animi skrev:Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:

Jamen, hvem dater hun så for tiden? :D
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5679

Indlægaf Animi » 4. jul 2016, 17:08

Joe skrev:

Tom Hiddleston åbenbart :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. jul 2016, 17:10

Joe skrev:

Loki.

Billede
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 4. jul 2016, 18:06

Jeg er skideligeglad med hvor mange hun har datet, jeg vil bare gerne overtage den nuværende :lol:
6
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 4. jul 2016, 18:12

Jazz er larm i mine ører :genert:
8
Mor til 4... :pompom: :preggo1:

Tilbage til "Generelt"