Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2422

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 4. jul 2016, 20:17

englishchannel skrev:
Bøtte skrev:Min undrer går primært på, hvorfor hun skriver det så tit?
Altså en gang må da være nok?

Men hendes måde at kritisere det på, synes jeg måske heller ikke er særlig fin, det er dog ikke det, jeg reagerer på, trådens titel taget i betragtning.

Der er da så mange herinde, der har kæpheste, at jeg ikke forstår hvorfor Karkluden skal udpeges. Der er folk, der bruger enhver lejlighed til at brokke sig over en bestemt ekskæreste, der er folk der inddrager deres hund i alting og der er folk, der virkelig ikke kan lide hjemmeværnet. Det bliver i bedste fald behandlet lidt som et running gag og i værste fald bare ignoreret.

Karkludens antipati kommer da i det mindste op i en relevant tråd, og tydeligvis fylder det jo meget i hendes omgangskreds, hvorfor det giver god mening at få luft herinde, hvor man burde kunne skrive den slags.

Men alt det der, kommer der vel også til tider diskussioner ud af?
Det mindes jeg da i hvert fald at have set.

Men ud fra hendes første indlæg, kunne man altså ikke læse at det fylder meget i hendes omgangskreds pt. Jeg forstår bare slet ikke hvorfor det er 'forbudt' at vi reagerer på det? Det er der da så mange, der gør i denne tråd, så sent som med indlægget om Adele-joken.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jul 2016, 20:19

IrmaPigen skrev:
ShuruQ skrev:Jeg synes egentligt bare det meste af det der sønderjyske mad så lidt nasty ud. Selvom jeg ikke kan lide at sige det om mad, men bare det der surrib, det så altså lidet appetitligt ud :badr:.

Jeg syntes faktisk det så rigtig godt ud :blush: Men mit fædrende ophav er også sønderjysk.

I min verden var det skøn mormor-mad. Især det med gulerødderne og persillen på toppen, tror jeg smager skide godt.

Der var bestemt ting jeg syntes så lækkert ud også, selvom jeg ikke ville spise det, pga svinekødet, men ringriderpølserne, kkålpølserne og skrædderduelsen tror jeg smager fantastisk. Og så kaffebordet :D.

Det var kun surribben jeg synes så uappetitlig ud.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 4. jul 2016, 20:21

IrmaPigen skrev:
Purple Haze skrev:Det var godt, så fik i da lige indført censur...

Er der andre emner vi ikke må nævne her i tråden, der handler om at sige det "man ikke må sige"?

Nå men det er sq da ikke anerledes end at man ikke må skrive i "Jeg undrer mig" tråden om man undrer sig over tørshampo-konceptet, og at man vælger at putte en masse kemikalier i sit.

Straks kom der en sur kommentar om, så kunne jeg jo bare lade være med at bruge det.

Øh, nej jeg bruger det så heller ikke - men det forhold at jeg ikke selv bruger det, fjerner så ikke min forundring.

Ej men det er da også sort :forvirret2:
For det ER da noget mærkeligt noget, hvis man tænker nærmere over det - altså at fylde en masse kemikalier i håret for at det ikke skal virke beskidt.

Det er godt nok nogle sære ting folk bliver stødt over.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 927

Indlægaf IrmaPigen » 4. jul 2016, 20:21

ShuruQ skrev:
IrmaPigen skrev:
ShuruQ skrev:Jeg synes egentligt bare det meste af det der sønderjyske mad så lidt nasty ud. Selvom jeg ikke kan lide at sige det om mad, men bare det der surrib, det så altså lidet appetitligt ud :badr:.

Jeg syntes faktisk det så rigtig godt ud :blush: Men mit fædrende ophav er også sønderjysk.

I min verden var det skøn mormor-mad. Især det med gulerødderne og persillen på toppen, tror jeg smager skide godt.

Der var bestemt ting jeg syntes så lækkert ud også, selvom jeg ikke ville spise det, pga svinekødet, men ringriderpølserne, kkålpølserne og skrædderduelsen tror jeg smager fantastisk. Og så kaffebordet :D.

Det var kun surribben jeg synes så uappetitlig ud.

Jeg googlede lige surrib, og jeg tror ikke, jeg nåede at se det dersens surrib.
1
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 114
Likede indlæg: 1120

Indlægaf englishchannel » 4. jul 2016, 20:23

Desuden synes jeg altså, at det er lidt sjovt med de parallelle og totalt forskellige diskussioner, der kører i denne tråd lige nu :love:

Dels en seriøs diskussion om en blanding af bryllupper, censur og god debatskik.

Og lige midt imellem de indlæg, en diskussion om sønderjysk mad, krydret med lidt onani :lol:
22
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1979

Indlægaf Lurende Peber » 4. jul 2016, 20:24

englishchannel skrev:Og lige midt imellem de indlæg, en diskussion om sønderjysk mad, krydret med lidt onani :lol:
Sure ribs og onani er da en kendt kombination :fløjt:
Nå ...pille- og sengetid for gamle grise :wave:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8462

Indlægaf 2SHY » 4. jul 2016, 20:25

Purple Haze skrev:
IrmaPigen skrev:
Purple Haze skrev:Det var godt, så fik i da lige indført censur...

Er der andre emner vi ikke må nævne her i tråden, der handler om at sige det "man ikke må sige"?

Nå men det er sq da ikke anerledes end at man ikke må skrive i "Jeg undrer mig" tråden om man undrer sig over tørshampo-konceptet, og at man vælger at putte en masse kemikalier i sit.

Straks kom der en sur kommentar om, så kunne jeg jo bare lade være med at bruge det.

Øh, nej jeg bruger det så heller ikke - men det forhold at jeg ikke selv bruger det, fjerner så ikke min forundring.

Ej men det er da også sort :forvirret2:
For det ER da noget mærkeligt noget, hvis man tænker nærmere over det - altså at fylde en masse kemikalier i håret for at det ikke skal virke beskidt.

Det er godt nok nogle sære ting folk bliver stødt over.

Jeg tilføjede en ;) til min kommentar der i øvrigt ikke var surt ment

Men nu vi er ved emnet så kommer jeg til at spekulere over om der er mest kemi i almindeligt shampoo eller tørshampoo

Men det må jeg sikkert ikke sige :fløjt:
Senest rettet af 2SHY 4. jul 2016, 20:27, rettet i alt 1 gang.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jul 2016, 20:25

englishchannel skrev:Desuden synes jeg altså, at det er lidt sjovt med de parallelle og totalt forskellige diskussioner, der kører i denne tråd lige nu :love:

Dels en seriøs diskussion om en blanding af bryllupper, censur og god debatskik.

Og lige midt imellem de indlæg, en diskussion om sønderjysk mad, krydret med lidt onani :lol:

Ja, du skal ikke sige her er kedeligt :lol:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 4. jul 2016, 20:26

englishchannel skrev:Desuden synes jeg altså, at det er lidt sjovt med de parallelle og totalt forskellige diskussioner, der kører i denne tråd lige nu :love:

Men hvis man nu synes at bryllupsdiskussionen er noget af det mest latterlige set herinde længe, og at sønderjysk mad er ulækkert - så ER der bare kun fregner og onani tilbage?!
3
:whip:
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 781

Indlægaf Bimmerdyret » 4. jul 2016, 21:06

Akehurst2 skrev:
Sådan har jeg det også. At det skrives så tit og altid med så hårde ord - kikset, vammelt, rædsomt, usmageligt. Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor det er nødvendigt.

Fordi man sprogligt understreger niveauet af sit ubehag, sin glæde, sin ,,,,,,?
Det danske sprog ville da godt nok blive fattigt hvis man kun måtte bruge et niveau af tillægsord.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Indlægaf Dikus » 4. jul 2016, 22:23

I er tossede
4
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Thestral » 5. jul 2016, 04:14

Rikke skrev:

Men hvis man nu synes at bryllupsdiskussionen er noget af det mest latterlige set herinde længe, og at sønderjysk mad er ulækkert - så ER der bare kun fregner og onani tilbage?!

Hey hvad er der nu galt med fregner :deer:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1147
Likede indlæg: 6741

Indlægaf Wizzze » 5. jul 2016, 06:02

Thestral skrev:
Rikke skrev:

Hey hvad er der nu galt med fregner :deer:

Ja det vil jeg også gerne vide :evil:
Fregner er :love: :dåne:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 5. jul 2016, 06:15

Hey! Jeg elsker mine fregner! ;)
2
:whip:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 5. jul 2016, 07:41

IrmaPigen skrev:

Snysk ER en gudespise! Men det skal laves rigtigt, ikke som Pricerne gjorde.
1

Tilbage til "Generelt"