Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fuck.exe » 5. jul 2016, 20:58

landsbytossen skrev:Mænd går ikke til lægen, fordi de først kan få tid efter 4 ugers venten.

For alle ved, at kvinder og børn kommer først, når lægesekretæren tildeler lægetider. Det er jo nærmest Titanic om igen.
10
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 5. jul 2016, 21:06

Fuck.exe skrev:
landsbytossen skrev:Mænd går ikke til lægen, fordi de først kan få tid efter 4 ugers venten.

For alle ved, at kvinder og børn kommer først, når lægesekretæren tildeler lægetider. Det er jo nærmest Titanic om igen.

Det har jeg ikke påstået
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1147
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9636

Indlægaf kidkomb » 5. jul 2016, 21:32

En kollega har slået det der super upassende billede op, som Danskernes Parti har delt. Dét med "Frankrig-Danmark" og skrevet:
Hvis blå blok ikke ønsker at blive slået i hartkorn med racisme, så må de tage tydelig afstand fra sådan noget her.

Hold nu k*ft.
Jeg har meget, meget lyst til at skrive:
-ligesom muslimer skal tage tydelig afstand fra terrorister for ikke at blive slået i hartkorn med dem?
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5701

Indlægaf Animi » 5. jul 2016, 21:55

Der er i Jyllandsposten en artikel ned en ung mor, der ammer sit barn på snart 2 år.
Alle har lov til at have deres egne meninger om amning, men dem der i kommentarfeltet kalder hende for "klam", "pervers" og "idiot" burde have en highfive. I ansigtet. Med en stol. Af Hulk.

Og jeg vil vædde med at 9 ud af 10 af de mennesker der kalder det ulækkert, unaturligt osv gladeligt hælder koens modermælk med i halsen på deres unger :rulle:
Senest rettet af Animi 6. jul 2016, 09:23, rettet i alt 1 gang.
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. jul 2016, 21:56

Åh, ja, og i samme boldgade; en tidligere (god og afholdt og simpelthen så sød) kollega, som er begyndt at dele ting på facebook om, hvor slemt det er med flygtninge og yada yada.
Dér har jeg meget lyst til at skrive, at han måske har glemt, at han selv er "bekvemmelighedsflygtning" og selvom han har været i Danmark i over 10 år, stadig taler ret dårlig dansk....
3
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4279

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2016, 22:10

kidkomb skrev:Åh, ja, og i samme boldgade; en tidligere (god og afholdt og simpelthen så sød) kollega, som er begyndt at dele ting på facebook om, hvor slemt det er med flygtninge og yada yada.

Sådan én har jeg også. Nogle gange ville jeg ønske, jeg aldrig havde accepteret hendes venneanmodning, så jeg stadig havde det positive minde om hende.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. jul 2016, 22:15

Og helt ærligt, så forstår jeg virkelig ikke det med, at "bekvemmelighedsflygtninge" er så frygteligt?
Altså, hvis jeg boede et sted, der var så skidt, at jeg gad at GÅ tværs over Europa, så ville jeg fandenfløjtemig også tage til et land, hvor mælk og honning flyder.
Hvem ville ikke det? Lad den kaste den første sten....
10
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3087

Indlægaf Rakel » 6. jul 2016, 06:50

Hvis man ikke kan styre sit 2 årige barn, så lad være med at rejse med toget :tie:
2
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 6. jul 2016, 08:51

ShuruQ skrev:"Danskernes Parti". Fuck hvor ville jeg gerne de ville finde et andet navn, jeg er dansker, men jeg vil fandeme ikke sættes i relief til dem. Det er simpelthen for ulækkert :badr:.

Nu har de fået lavet denne lille "fine" plakat. Selvom det ikke kommer bag på mig er min mave i oprør.

Daniel Carlsen og ligesindede, ikke den generelle højreorienterede borger, men de der er helt ude på fløjen med Daniel er den største skamplet for danskerne i nyere tid.

dp.jpg

Ej, men hold kæft, hvor er det der dog pinligt!

Hvad så med de utallige sportsfolk af ikke-europæisk oprindelse, der har været med til at sikre europæiske lande medaljer ved div. VM og OL? :forvirret: :ad!: :nerve: :forvirret2: :s :stoned: :puke: :rulle: :boo: :cuss: :shock: :trist: :whine: :badr: :nej:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. jul 2016, 08:55

Tanten skrev:
ShuruQ skrev:"Danskernes Parti". Fuck hvor ville jeg gerne de ville finde et andet navn, jeg er dansker, men jeg vil fandeme ikke sættes i relief til dem. Det er simpelthen for ulækkert :badr:.

Nu har de fået lavet denne lille "fine" plakat. Selvom det ikke kommer bag på mig er min mave i oprør.

Daniel Carlsen og ligesindede, ikke den generelle højreorienterede borger, men de der er helt ude på fløjen med Daniel er den største skamplet for danskerne i nyere tid.

dp.jpg

Ej, men hold kæft, hvor er det der dog pinligt!

Hvad så med de utallige sportsfolk af ikke-europæisk oprindelse, der har været med til at sikre europæiske lande medaljer ved div. VM og OL? :forvirret: :ad!: :nerve: :forvirret2: :s :stoned: :puke: :rulle: :boo: :cuss: :shock: :trist: :whine: :badr: :nej:

De er bare pinlige, tåkrummende, historieløse, generelt uoplyste om mange ting osv. Generelt folk der virkelig decideret ser sig selv som værende en anden race overlegne og mere værd er i virkeligheden meget meget underlegne, ikke som race, men som menneske.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 568
Likede indlæg: 5073

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligeve

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 09:07

Mamaseraptor skrev:At det er så svært for kommende forældre at finde det helt rigtige unikke navn til deres pode, når barnet alligevel kun hedder skat, når han/hun tiltales :gruble:

Bidrag til Undretråden?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10159

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. jul 2016, 10:56

Tour de France-start i Danmark. Øh, hvorfor?
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2341

Indlægaf paint » 7. jul 2016, 11:10

DetSorteCirkus skrev:Tour de France-start i Danmark. Øh, hvorfor?

Måske får vi cykelløbet 'Danmark Rundt', med start i Paris, til gengæld? ;)
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Jasmin
Kort karma: 17
Likede indlæg: 252

Indlægaf Jasmin » 7. jul 2016, 12:18

Jamen skat!
Hvordan kunne fodboldkampen ende 0-0?
De har da et mål hver når de starter. :gruble:
3
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 7. jul 2016, 18:35

DetSorteCirkus skrev:Tour de France-start i Danmark. Øh, hvorfor?

Giro de Italia startede i Danmark (Herning - hvor var det dog 'spændende' :wacko: ), så de har nok fået endnu mere blod på tanden. Og TdF har flere gange startet i andre lande, jeg mener de var i England sidste år? :gruble:

Men bare det ikke kommer til Herning, er jeg pisseligeglad. Ellers kan vi ikke holde sommerferie :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"