Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1927

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 14. aug 2016, 14:52

Ado skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Ado skrev:1 stk. belastende kvindemenneske.

http://migogmintinderbaby.dk/2016/08/de ... ing-vildt/

:ad!: Kysser hun sin baby med den mund?

:wacko:

" Hvis du får kvalme, så skrid da ud på toilettet, fistfuck dig selv i halsen med klør 5, indtil de saftige sager vælter ud af gabet på dig. Fortsæt så din rejse videre ud til baren igen og drik noget fucking mere. Opfør dig som en retarderet teenager på drugs. Gnid din røv op af samtlige fyres pikkemænd, og stik dem derefter en flad for at prøve på noget. Lev i nuet".

Ja jeg da helt sikker fyret hvis jeg møder op på jobbet imogen "iført bollehår og sperm løbende ud af hulet bag ved". Så vil jeg faktisk heller være vild på min måde - aka ikke som et lille barn der vil provokere alle de kedelige voksne. Det gode er, at nettet husker - så det der skal hun da nok blive stolt over - og fremtidigt arbejdsgivere vil tænke: hende der - hende skal vi bare have snittern i - asap.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1543
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13893

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 14:52

TheAuthor skrev:
kidkomb skrev:
TheAuthor skrev:
Havde du tænkt det samme, hvis en mand sagde det?

Absolut!
EDIT: Jeg tror ikke jeg forstår, hvorfor du stiller det spørgsmål? -du ved godt jeg selv er kvinde, ikke?

Tænkte bare, at mange unge mænd da snakker sådan og det oplever jeg sjældent at nogen studser over, så det var nu bare en undren/tanke. ;)

Jeg har ikke oplevet ret meget forskel på den front vil jeg sige. De (unge) mænd og kvinder jeg kender kan sagtens finde på at tale sådan.
Og jeg bliver bestemt heller ikke stødt, når det sker. Og jeg gør det også selv.

Men som offentlig person synes jeg virkelig, at man bør stramme an og lade den slags vente til efter kameraerne er slukket.
Jeg kunne da heller ikke drømme om, at tale sådan på arbejde. Der er man professionel.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 884
Likede indlæg: 13515

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. aug 2016, 16:55

Engagement eller ej - jeg synes, at det lyder dybt latterligt, når sportskommentatorer decideret hepper på atleterne, som om de kunne høre deres råben og skrigen.
5
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 187
Likede indlæg: 2162

Indlægaf Badesandalen » 15. aug 2016, 07:51

zembra1986 skrev:Jeg har ikke noget i mod Natasja Crone

Vil faktisk gå så langt som at sige at.....jeg godt kan lide hende lidt :shock: :D

Hvorfor må man ikke sige det?
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1161

Indlægaf BlueBunny » 15. aug 2016, 08:10

Badesandalen skrev:
zembra1986 skrev:Jeg har ikke noget i mod Natasja Crone

Vil faktisk gå så langt som at sige at.....jeg godt kan lide hende lidt :shock: :D

Hvorfor må man ikke sige det?

Fordi Natasja, siden den uheldige rim-værtsrolle i det internationale melodi grand prix,(desværre) har været en smule hadet af mange.

Og når nogen er genstand for masse haderi, så man ikke sige man kan lide personen.

Som hvis nogen kunne lide Amalie, eller hende der bloggeren som bander vildt meget, eller Pia K m.fl.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 187
Likede indlæg: 2162

Indlægaf Badesandalen » 15. aug 2016, 11:02

BlueBunny skrev:Fordi Natasja, siden den uheldige rim-værtsrolle i det internationale melodi grand prix,(desværre) har været en smule hadet af mange.

Og når nogen er genstand for masse haderi, så man ikke sige man kan lide personen.

Som hvis nogen kunne lide Amalie, eller hende der bloggeren som bander vildt meget, eller Pia K m.fl.

Ah. Det vidste jeg ikke. Jeg kan ikke rigtigt følge med i hvem man må kunne lide og hvem man ikke må kunne lide. :stoned:
1
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Karkluden » 17. aug 2016, 12:06

Arabisk er så grimt. Jeg kan slet ikke have det. Sådan som nogle har det med fx tysk eller andre sprog, de bare får myrekryb af, sådan har jeg det med arabiske sprog :tie: det er noget med ordlyden og udtalen.
Jeg har ingen bøf med personerne, det er simpelthen lydene.. Godt jeg snart skal af toget.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 519
Likede indlæg: 6061

Indlægaf dgd2007 » 17. aug 2016, 12:08

Karkluden skrev:Arabisk er så grimt. Jeg kan slet ikke have det. Sådan som nogle har det med fx tysk eller andre sprog, de bare får myrekryb af, sådan har jeg det med arabiske sprog :tie: det er noget med ordlyden og udtalen.
Jeg har ingen bøf med personerne, det er simpelthen lydene.. Godt jeg snart skal af toget.

De har i hvert fald sådan nogle "harkelyde", der ikke er særlig iørefaldende :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1543
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13893

Indlægaf kidkomb » 17. aug 2016, 12:08

Karkluden skrev:Arabisk er så grimt. Jeg kan slet ikke have det. Sådan som nogle har det med fx tysk eller andre sprog, de bare får myrekryb af, sådan har jeg det med arabiske sprog :tie: det er noget med ordlyden og udtalen.

Jeg synes det lyder som om de er ved at kaste op.
Jeg har talt med Shuruq om det før faktisk.
Man laver sådan en "gkrr" lyd nede i halsen på arabisk og jeg får det fysisk dårligt af det :lol:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Karkluden » 17. aug 2016, 12:10

dgd2007 skrev:

Ja, det er nok dem. Det trigger i hvert fald et eller andet i mig :genert:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1270

Indlægaf Pixie88 » 17. aug 2016, 12:36

Karkluden skrev:
dgd2007 skrev:

Ja, det er nok dem. Det trigger i hvert fald et eller andet i mig :genert:

Jeg har det på samme måde, lydene går mig virkelig på nerverne :genert: Jeg har det også sådan med hollandsk.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1013

Indlægaf Sjo » 17. aug 2016, 12:38

Det er lige gået op for mig, at jeg virkelig ikke kan lide min chef-chef. Der er heldigvis en leder imellem os, men øj, hvor er hun bare %/#¤/¤#"/¤&

Jeg har aldrig i mit liv mødt nogen, der motivfortolker alt, som hun gør, det er godt nok belastende.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 998
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10719
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. aug 2016, 12:56

Jeg er heller ikke vild med arabisk. Og jeg forsøger ellers at lære små ord og virkelig lytte og alt det der. Men det lyder grimt. Tysk er dog stadignummer 1 på listen over sprog, som jeg ikke kan lide.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 998
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10719
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. aug 2016, 13:35

ShuruQ skrev:
Ado skrev:Jeg er heller ikke vild med arabisk. Og jeg forsøger ellers at lære små ord og virkelig lytte og alt det der. Men det lyder grimt. Tysk er dog stadignummer 1 på listen over sprog, som jeg ikke kan lide.

Fordi jeg ved hvor meget man kan udtrykke på arabisk som man ikke kan på mange andre sprog kan jeg overbevise mig selv om at det er smukt, men sandt at sige (og jeg må nok slet ikke sige det visse steder :fløjt:) så kæmper jeg altså også med virkelig at synes det lyder smukt når jeg hører det talt.

Nummer 1 for mig er og bliver hollandsk, jeg får sådan lidt en følelse af de ikke kan deres eget sprog fordi det bare i mine ører lyder som en kæmpe blanding af tysk, engelsk og dansk,

Jiddisch, hebraisk og flamsk er heller ikke just blandt favoritterne her.

Hollændere lyder som en gang båndsalat. :D
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 283
Likede indlæg: 3967

Indlægaf Moxy-lady » 17. aug 2016, 13:45

Jeg kan godt lide mig og min Tinderbaby. Det må man åbenbart ikke sige her :D

Ja, det indlæg der bliver linket til er frygteligt. Jeg var også ved at få noget galt i halsen da jeg læste det. Men normalt synes jeg faktisk at hun er ret skøn. Hun har supermange issues, og hun har det ikke nemt, med en kæreste der er væk 4/5 af tiden, hvor han fester, hænger ud og sover længe. Alt imens hun står og skal være mor og voksen og tusind andre ting. Hun elsker sin søn, det lyser igennem alle hendes indlæg, men nogle gange hænger fornuftigheden hende langt ud af halsen og hun er ved at blive kvalt i ansvar og tilbudsjagt. Og så går hun ind og skriver sådan et indlæg, og går tilbage og passer sin søn. Uden at kende hende, og uden at være uddannet så mistænker jeg måske nogle borderline-tendenser, som hun det meste af tiden holder nede fordi hun netop har et ansvar for at være en god og ordentlig mor, og som så engang imellem vælter ud af hende som skidt fra en spædekalv. Hun lavede et indlæg forleden om at hun havde haft en dag hvor hun bare græd og græd. Et andet indlæg jeg har læst, skriver hun netop om at hendes følelser leves og føles 200 % og at hun nogle gange ikke kan være i sin krop fordi hun er ved at blive væltet af de her følelser. Og så skriver hun, fordi det er hendes ventil. Og det er ikke altid kønt, men det er altid ment fra hjertet.
Jeg tror at hun føler sig meget ensom selvom jeg har opfattelsen af at hun har masser af familie og venner. Men det er svært at være en ung pige der skal være voksen og fornuftig hele tiden, mens kæresten leger jet-set livet overalt i verden mens hun tager sig af deres barn. Det er det liv de har valgt, og de har også selv valgt at få barn, men en ting er hvad man forestiller sig, noget andet er virkeligheden, og jeg tror at hun er ufatteligt ensom.

Ja, hun deler alt råt for usødet, men det kan jeg faktisk godt lide. Det er ikke alle mennesker der skal være pæne. De blogs har vi masser af. Jeg læser en del mommy-blogs, men hendes er faktisk favoritten. Hun er sjov og skæv. Og meget omsorgsfuld. Jeg synes at det er fair nok at folk synes at det quotede indlæg er bunden af bunden, men jeg synes at det er synd at dømme hende på det. Hun deler livet, råt for usødet. Og hun er sgu ikke den eneste der har fået klamydia af kæresten/et fling eller hæmorider under graviditeten. Men det bliver sjovt nok aldrig nævnt når andre bloggere snakker "åh, min graviditet var så perfekt, og min mand var sympati-gravid - han tog i hvert fald på. Tihi-fnis" eller "og så mødte vores øjne over en 50 år gammel fransk vin, mens musikken spillede og solen gik ned over de andalusiske bjerge."

Jeg kan godt lide det uperfekte. Det upolerede. At hun owner at hverken hun eller hendes kæreste er perfekt, og at hun heller ikke gider at bruge tid på at lade som om. Men hun prøver, og nogle gange er hun ved at blive kvalt i det, og så kommer der sådan et indlæg.
2
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.

Tilbage til "Generelt"