Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2412

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 26. sep 2015, 16:08

sigge skrev:Altså, ham der Christopher måtte da godt kysse min "tulipan", hvis det skulle være.

Jeg synes han er lidt for nuttet til at være sådan fuckable. Men han kan vel overraske i virkeligheden...
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3893

Indlægaf Delfin » 26. sep 2015, 16:19

Bør man vide hvem Christoffer er?
4
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 26. sep 2015, 16:25

Delfin skrev:Bør man vide hvem Christoffer er?

Vi er undskyldt, han blev født efter vi fik hår på den. :-D

Christoffer.
3
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 16:29

Hold nu kæft med den folkevognsskandale. ALLE bilproducenter pynter på deres tal.
Amerikanerne himler op om det, men fiser selv rundt i biler der triller to meter på en liter benzin.

Er meget enig med tyskeren i denne artikel: http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-09- ... overdrevet
Volkswagen har manipuleret testene i forbindelse med dieseludstødning. Det kan ikke diskuteres. Det er uacceptabelt og skal have konsekvenser. Men det skal understreges endnu engang, at vi taler om forskønnede emissionsværdier og ikke om airbags, der ikke fungerer, svigtende bremsesystemer eller bevidst defekte tændingslåse, der har ført til en lang række dødsfald, således som det er tilfældet hos andre bilproducenter. Det er blot tale om forskønnet emissioner, siger Dirk Müller i et interview til den tyske tv-station n-tv.
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 17:35

Jeg bryder mig ikke om mænd med halskæde. I'm sorry - jeg tænder bare slet ikke på det og formår ikke at abstrahere fra det uanset hvor sød og/eller lækker manden er :genert:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Joe

Indlægaf Joe » 26. sep 2015, 17:39

Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9262

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 17:44

Jahon skrev:Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?

Det kunne vi da sagtens, men der ryger godt nok meget morskab, hvis man ikke må drille hinanden med småting.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Joe

Indlægaf Joe » 26. sep 2015, 18:01

Fru Sunshine skrev:
Jahon skrev:Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?

Det kunne vi da sagtens, men der ryger godt nok meget morskab, hvis man ikke må drille hinanden med småting.

Du har ret i, at det ville gøre visse samtaler meget tomme. Men brunsvigeren var også bare et eksempel, som jeg havde set det for nylig.
Jeg tænkte endnu mere over det, da je tjekkede Jubii, hvor en tråd i Sex og Samliv hed noget i stil med "Bør man date en kollega?"
Det handler egentlig ikke så meget om Jubii, eller om den tråd, eller om brunsviger, men om, at folk (og jeg kan sikkert også være slem til det) kan have et helt katalog af principielle holdninger til, hvordan andre mennesker bør leve deres liv, som de udgyder til folk, uden overhovedet at tage højde for den enkelte person.
Vi skal endelig driller hinanden kærligt med de mindre ting, men nogle gange skal man måske (i de større problemstillinger) tænke over, at andre mennesker ikke altid er som en selv, og at ens personlige principper ikke er universielle.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 18:06

Jahon skrev:
Fru Sunshine skrev:

Du har ret i, at det ville gøre visse samtaler meget tomme. Men brunsvigeren var også bare et eksempel, som jeg havde set det for nylig.
Jeg tænkte endnu mere over det, da je tjekkede Jubii, hvor en tråd i Sex og Samliv hed noget i stil med "Bør man date en kollega?"
Det handler egentlig ikke så meget om Jubii, eller om den tråd, eller om brunsviger, men om, at folk (og jeg kan sikkert også være slem til det) kan have et helt katalog af principielle holdninger til, hvordan andre mennesker bør leve deres liv, som de udgyder til folk, uden overhovedet at tage højde for den enkelte person.
Vi skal endelig driller hinanden kærligt med de mindre ting, men nogle gange skal man måske (i de større problemstillinger) tænke over, at andre mennesker ikke altid er som en selv, og at ens personlige principper ikke er universielle.

Se det er jeg så slet ikke uenig i.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3893

Indlægaf Delfin » 26. sep 2015, 18:38

Whoosh skrev:
Delfin skrev:Bør man vide hvem Christoffer er?

Vi er undskyldt, han blev født efter vi fik hår på den. :-D

Christoffer.

Han ser da ud som en sød bette knajt

Det med hår. Han må vel så være årsagen til at byen er overrendt af halvstore drenge med pandelok for tiden.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3474

Indlægaf dgd2007 » 26. sep 2015, 20:43

Flygtninge/migranter er ikke ens! Her fra et interview med nogle sysriske flygtninge i Weekendavisen :)

interview.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 22:48

Jeg synes Marie Key har en afsindigt irriterende stemme og måde at synge på. Det gælder også for Sys Bjerre :badr:
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 22:50

Marie Key er slem, Medina er værre, men den der får mine ører til at bløde mest er Barbara Moleko.
Hold nu kæft med de underlige nasale lyde.
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 26. sep 2015, 22:53

Nogle gange skal man bare tie stille med musik, man alligevel ikke lytter til. Undskyld, men det skal man.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 23:00

Puffi skrev:Nogle gange skal man bare tie stille med musik, man alligevel ikke lytter til. Undskyld, men det skal man.

Jo jo men nu hedder tråden jo "Det må man ikke sige så det gør jeg alligevel" ;) Normalt siger jeg ikke noget om det så jeg synes det er fair nok at lufte det her
3

Tilbage til "Generelt"