Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8295
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 10. jul 2016, 15:51

Vi er enige om, at der kun er to dage til afstemningen er slut, ikke?
11
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4232

Indlægaf Flora » 10. jul 2016, 17:15

Allmost_Famous skrev:
Flora skrev:Jeg ved egentlig ikke om vi kender logikken. Indtil videre er det vel bare moderatorene der siger at det kun er Patrick der kan oprette, så vi må lige vente på ham. Andet kan de jo sådan set ikke gøre. Hvad årsagen er til at Patrick så venter er vist ikke fremgået? Måske kræver det lidt ekstra plads at oprette et ekstra forum og når der i forvejen er ved at være mangel på plads er det måske rart at vide om der overhovedet er interesse for det. Måske har han bare haft travlt med sine studier eller andet. Måske er der en helt tredie årsag...

Uanset hvad synes jeg ikke der er grund til en masse brok bare fordi vi skal vente et par dage med at få det afklaret. I skal da nok få jeres forum. Og hvis ikke er jeg sikker på der vil være en god grund :).

Der er kommet noget statistik, der er blevet drejet til, at der ikke er ret meget tilslutning. Det er dét, jeg finder latterligt. Man kunne bare have svaret "Vi har travlt. Der bliver set på det, og så giver vi lige lyd". Færdig bum. Men det blev jo for det første helt overset, og så skulle der oprettes en afstemning, som der så ikke umiddelbart blev sagt noget til, og derfor spurgte jeg om ikke man kunne konkludere, at der var tilslutning. Det kom der så heller ikke svar på.

For min skyld kan de da bare beslutte, at der ikke kommer sådan et rum. Det er jo ikke fordi nogen dør uanset om der kommer eller ikke kommer et. Det er bare alt det der pjat omkring det, der er latterligt.

Men der blev jo også henvist til at det er Patricks beslutning og vi lige må vente på ham. At han gerne vil have en afstemning og lige lodde stemningen har han sikkert en god grund til. Og at han ikke lige svarer på om der er tilslutning nok kan jo bare skyldes han har travlt. Moderatorerne kan jo ikke svare på det da det ikke er deres beslutning. Det med statistikken er jeg enig i var overflødigt, men det er jo bare hvad det er.
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 775

Indlægaf Bimmerdyret » 10. jul 2016, 17:36

Delfin skrev: Man har jo ikke en ærlig chance for at besvare sådan et rødt kort, medmindre man netop vil starte en rød kort krig. Så må det blive pb, hvis man ikke er i stand til bare at ignorere det og gå videre.

Hånden på hjertet - så ved jeg ikke særlig meget om hvad der foregår bag kulisserne i kortkrigen ( :genert: hvis man kan kalde det det)
Men jeg indrømmer gerne at jeg fik et rødt kort - jeg fattede seriøst ikke hvorfor jeg fik det røde kort.
Så jeg spurgte stille og roligt hvorfor jeg havde fået det i en pb.
Jeg fik en ganske fin tilbagemelding og vi snakkede så frem og tilbage om det - og ja...jeg skylder en kop kaffe når vi kan mødes i Kbh.
Men det var egentlig meget godt at spørge ind, eller bare i det mindste tage det op i en pb, hvis man synes det er card-bashing (ikke fordi jeg fandt det som card-bashing fordi vedkommende der gav mig kortet er rigtig sød :kram: )

Jeg må nok kalde mig røde-kort jomfru for jeg har (hvilket kan undre mig udfra denne tråd) ikke fået nogen, hvilket jeg nok burde have haft???
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 18:33

Min søster har lige liket et opslag af Ninka på Fb!! :ad!:
Hun er seriøst rablende.
Jeg får kvalme af at tænke på hende :tie: -altså min søster.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. jul 2016, 09:59

Kriminelle indvandrere ødelægger det for alle de andre indvandrere, på samme måde som racister ødelægger det for alle de andre ordblinde.
10
Peace!
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1818

Indlægaf Sangius » 11. jul 2016, 10:08

kidkomb skrev:Min søster har lige liket et opslag af Ninka på Fb!! :ad!:
Hun er seriøst rablende.

Hvad er Ninka for noget? Eller hvem er Ninka? :P
1
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 51
Likede indlæg: 387

Indlægaf TheAuthor » 11. jul 2016, 10:11

Sangius skrev:
Hun er seriøst rablende.

Hun har sin egen tråd herinde, hvis du vil vide mere om Ninja :lol: :fløjt:
0
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 10:13

Sangius skrev:
Hun er seriøst rablende.

Jeg tror man kan kalde hende selvbestaltet guru.
Kæmpe plattenslager. Spelt på den syge og fordrejede og usunde måde.
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
computermus
Kort karma: 41
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 893

Indlægaf computermus » 11. jul 2016, 10:25

At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.
Han udtalte " JEG har fortjent at vinde - JEG har bedt om at vinde - JEG vil gerne takke drengene,træneren og fans - JEG har grædt meget- JEG troede hele tiden på at vi ville vinde.
Okay, Ronaldo, nu er du altså ikke landsholdet alene. Det så samtidig ret pudsigt ud da han stod og nærmest legede assistenttræner.
7
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 10:30

computermus skrev:At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.
Han udtalte " JEG har fortjent at vinde - JEG har bedt om at vinde - JEG vil gerne takke drengene,træneren og fans - JEG har grædt meget- JEG troede hele tiden på at vi ville vinde.
Okay, Ronaldo, nu er du altså ikke landsholdet alene. Det så samtidig ret pudsigt ud da han stod og nærmest legede assistenttræner.

Han har et kæmpe ego :lol:
Det må man da gerne sige tror jeg.
Meget indbildsk dude.
Jeg tror det er nødvendigt for at blive helt stor, at man tror så meget på sig selv.
Tilsyneladende kan han jo også være en rigtig flink fyr.
3
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Oveditlevsen
Kort karma: 20
Likede indlæg: 384

Indlægaf Oveditlevsen » 11. jul 2016, 10:31

computermus skrev:At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.

Han har et stort ego, men hans evner berettiger det også. Uden ham var det portugisiske hold ikke meget værd, og var nok ikke kommet i finalen.
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3404

Indlægaf dgd2007 » 11. jul 2016, 10:40

Han havde en helt forfærdelig start på turneringen. Det var hele tiden ham, der skyde på mål og han ramte ved siden af hver gang - og hver gang kiggede han sig fornærmet omkring, som efter nogen han give skylden. Min kone får knopper af ham :)

Jeg mener endda, han brændte et straffespark på et tidspunkt (altså ikke straffesparkkonkurrence til sidst, men et almindeligt).
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 150
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 11. jul 2016, 20:41

Jeg er vild med Ronaldo og de knopper jeg får er gåsehud. Han er en ener :love:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. jul 2016, 20:57

Jeg havde ikke den store beef med Ronaldo før denne EM-turneringen. Det fik jeg dog, sådan som han skabte sig da de spillede mod Island. Det var SÅ pinligt.

Helt hen mod slutningen havde jeg tænkt jeg godt kunne ende portugiserne en sejr, fordi Frankrig jo har prøvet at vinde før, både i VM-sammenhæng og i EM-sammenhæng, mest for den almene befolknings skyld, men de primadonnanykker jeg for alvor så hos Ronaldo igennem turneringen gjorde jeg ikke helt heppede på dem. Det man så nok ikke må sige er at jeg for alvor virkelig krydsede fingre for dem efter han var båret ud :fløjt:.

Men at han så tager æren som han gør nu, er lidt meget klamt. Det er ok at være god, det er også ok at vide man er god, men man behøver fandeme ikke være så arrogant man nærmest giver sig selv gudestatus. Så er det nok tid til lige at stoppe op og tænke på man trods alt kun er et menneske.

Jeg tror faktisk lidt han har været i lære hos Luis Figo :P.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5933

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2016, 21:02

Jeg holder med Frankrig i fodbold, altid, hver gang, også når Danmark er med. Det er ikke lige populært alle steder.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"