Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4203

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 13. jul 2016, 19:44

DetSorteCirkus skrev:Det er dybt tragisk, at manden, der formodentligt har slået sine forældre ihjel, ikke har fået tilstrækkelig hjælp til sin PTSD, men det fritager ham ikke fra at være dobbeltmorder, og derfor burde medierne slappe lidt af med deres sentimantilisering af ham ved fx. at omtale ham ved fornavn og forklare alt med hans veteranstatus.

Enig - men på den anden side er det vel også fair nok at bruge anledningen til at skabe lidt opmærksomhed om de skader, man kan få af sådan nogle krigsoplevelser.
Senest rettet af dgd2007 13. jul 2016, 19:48, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 813
Likede indlæg: 11247

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jul 2016, 19:44

dgd2007 skrev:
Bluemoon skrev:[...] Det er bare kikset og pinligt, at du ikke selv kan se, at dit afkom ikke er faldet særlig heldigt ud.
:genert:

Har der nogensinde været nogen, der kan det? :)

Forhåbentligt ikke. Eller det har der jo helt sikkert, men jeg synes ikke ligefrem, at det er en kvalitet.
1
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 440
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4586

Indlægaf Delfin » 13. jul 2016, 22:32

Bluemoon skrev:
Ok, så hvis ens afkom ikke lige er modelmateriale skal man gemme det væk :gruble:
Kan du ikke bare lade være at læse hendes blog, hvis det er så slemt for dig at leve med, at vi ikke alle er lige smukke :forvirret

Indlægget er da vidst havnet i den rigtige tråd ;)
Altså man må da gøre lige som vil. Jeg mener så bare, at det er kikset.

Det er det helt sikkert, men jeg går da ud fra, at du var klar over, at der kunne komme respons på dit indlæg.
0
14 11 14 :banan:
HappyHippo
Kort karma: 51
Likede indlæg: 773

Indlægaf HappyHippo » 13. jul 2016, 22:53

Nå, men nogle børn er jo pænere end andre. Jeg fryder mig lidt, når kendisser får grimme børn. De var sikkert ligeså grimme selv før de fik botox og plastikkirugi.

Og nej, det må man ikke sige. Husk nu tråden, folkens.
2
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5588

Indlægaf Aima » 13. jul 2016, 23:03

HappyHippo skrev:Nå, men nogle børn er jo pænere end andre. Jeg fryder mig lidt, når kendisser får grimme børn. De var sikkert ligeså grimme selv før de fik botox og plastikkirugi.

Og nej, det må man ikke sige. Husk nu tråden, folkens.

Det er fint nok med mig, du synes sådan der, men hvorfor gør du det, tror du? Er det fordi du selv er helt vildt grim, og gerne vil have flere medlemmer i grimmeklubben? For så kan jeg på en måde godt forstå det :)
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5588

Indlægaf Aima » 13. jul 2016, 23:04

^ PS. Spørgsmålet var ikke retorisk, jeg aner jo ikke, hvordan du ser ud.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Smiling_Goat
Kort karma: 512
Likede indlæg: 6963

Indlægaf Smiling_Goat » 14. jul 2016, 05:23

Bad Samaritan skrev:Ret beset så siger ingen i den her tråd noget som helst. De skriver en masse - sådan helt kvit og frit, og temmelig anonymt - i en eller anden formodning om, at så kommer det nok til at stå uimodsagt, og det dræber lidt trådens præmis om at man gør alt muligt naughty naughty på den dér fanden-i-voldske måde som er så hot for tiden... og det må man sikkert heller ikke sige, men jeg gjorde det alligevel! Kan I se, hvad jeg gjorde dér? :deer:

Jeg poster nu lettere provokerende indlæg med sådan en: "Ja, det sagde jeg" *kigger triumferende omkring* følelse. Jeg vil meget gerne diskutere mine holdninger. Man siger vel ikke noget, man ikke kan stå inde for?
0
IrmaPigen
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1311

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 06:14

Jeg synes ikke stenalderbrød smager godt. Og jeg synes heller ikke det er lækkert.
8
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 219
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3905

Indlægaf HappyPaww » 14. jul 2016, 06:21

IrmaPigen skrev:Jeg synes ikke stenalderbrød smager godt. Og jeg synes heller ikke det er lækkert.

Stenaldermad, Palæo, raw food og alt det hejs smager jo bare virkelig dårligt. Nej tak. Giv mig mad med gluten, mælkeprodukter og, oh gys, kulhydrater :banan:
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 06:30

Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.
Hvorfor vil de hellere købe et produkt, der kunstigt er tilsat et enzym, end den rene vare? Det er jo ikke, fordi laktosen er blevet fjernet.
10
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 946
Likede indlæg: 13111

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 07:36

DetSorteCirkus skrev:Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.
Hvorfor vil de hellere købe et produkt, der kunstigt er tilsat et enzym, end den rene vare? Det er jo ikke, fordi laktosen er blevet fjernet.

Det har jeg også tænkt over. Måske er det fordi de tror det er det samme som hvis man fx køber nikkelfri smykker uden at have nikkeleksem. Det er den eneste grund jeg har kunnet tænke mig frem til.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 07:41

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.

Det har jeg også tænkt over. Måske er det fordi de tror det er det samme som hvis man fx køber nikkelfri smykker uden at have nikkeleksem. Det er den eneste grund jeg har kunnet tænke mig frem til.

Altså at ekstra lactase skulle beskytte mod at udvikle intolerance og allergi? Det er jo det rene pladder i så fald.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 63
Likede indlæg: 701

Indlægaf Sevii » 14. jul 2016, 11:09

Jeg glæder mig ikke til det der pokémon-noget kommer til Danmark, fordi det bliver bare så meget værre. Men hvis jeg skal sige noget positivt, så glæder jeg mig da til at det er old news og folk kommer videre i livet.... (min kæreste ville blive så skuffet, hvis han læste det her) :fløjt:
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10937

Indlægaf kidkomb » 14. jul 2016, 11:25

Hæh, jeg kom lige i tanke om, at damen, der gjorde mig momentant til Joachim B. Olsen, selvfølgelig også er både glutenallergiker og lactoseintolerant.
Det kunne jeg nok også have sagt mig selv i virkeligheden.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 293
Likede indlæg: 5988

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jul 2016, 12:17

kidkomb skrev:Hæh, jeg kom lige i tanke om, at damen, der gjorde mig momentant til Joachim B. Olsen, selvfølgelig også er både glutenallergiker og lactoseintolerant.
Det kunne jeg nok også have sagt mig selv i virkeligheden.

Med andre ord, typen der kan give en Panodil hovedpine. Jeg hører dig.
1
Peace!

Tilbage til "Generelt"