Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 12. jul 2016, 22:57

Sangius skrev:
Dr_bp skrev:Jeg synes at Pokemon go lyder mega sjovt :blush:

Det er også ret underholdende. Har lige været ude med min mand og en af mine gode venner, vi løb rundt og fangede en håndfuld hver :D

Hvordan har i installeret appen?
Har lige prøvet st finde den, men det var voldsomt besværligt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1814

Indlægaf Sangius » 12. jul 2016, 23:26

Purple Haze skrev:
Sangius skrev:

Det er også ret underholdende. Har lige været ude med min mand og en af mine gode venner, vi løb rundt og fangede en håndfuld hver :D

Du kan hente den ned her:
http://www.apkmirror.com/apk/niantic-in ... -download/
Så bare hent den på telefonen
Aner ikk hvordan man gør til andet end android. Og man kan nok ikke overføre progress til den rigtige app når den kommer, men ved det ikke helt :)
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1285

Indlægaf hotlips » 13. jul 2016, 01:19

DenSyngendeLussing skrev:
Novella skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Fodbold er noget af det mest ligegyldige og uinteressante, jeg kan komme i tanke om. Det er ulideligt, som folk går i massepsykose over noget så åndssvagt. Det er værre end håndbold.

Der er mænd... ? :genert:

Jojo, men den forkerte slags. Jeg tænder på gråstænkte Marlboro-mænd eller eks-punkere, ikke fimsede boldtrillere med glatte brystkasser og gel i håret. :D

Jeg må anbefale ishockey der er fimsethed ikke noget man værdsætter men så er fodbold nok definitivt udelukket bagefter, der er en noget anden kultur omkring det der med at falde sig og se mest lidende ud og man får hurtigt trang til at give dem noget at hyle over når man ser de der faldballetter hvert andet minut.
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Lemonella » 13. jul 2016, 06:18

Sangius skrev:
Purple Haze skrev:
Sangius skrev:

Aner ikk hvordan man gør til andet end android. Og man kan nok ikke overføre progress til den rigtige app når den kommer, men ved det ikke helt :)

Man skal bare lige være opmærksom på, at firmaet bag pokemon go, advarer folk med android telefoner mod, at downloade apps til deres mobil.
Der er flere personer med android mobiler, der har fået en grim overraskelse, fordi nogen har lavet snyde-apps som lænser folks mobiler for personlige oplysninger.
Der anbefales, at man venter til der kommer en app til det land man bor i og det tager åbenbart tid, da der simpelthen ikke er server-plads nok endnu.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3685

Indlægaf Novella » 13. jul 2016, 06:27

DenSyngendeLussing skrev:
Novella skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Fodbold er noget af det mest ligegyldige og uinteressante, jeg kan komme i tanke om. Det er ulideligt, som folk går i massepsykose over noget så åndssvagt. Det er værre end håndbold.

Der er mænd... ? :genert:

Jojo, men den forkerte slags. Jeg tænder på gråstænkte Marlboro-mænd eller eks-punkere, ikke fimsede boldtrillere med glatte brystkasser og gel i håret. :D

Det er derfor, jeg manglede Island og Wales i finalen :(
1
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 13. jul 2016, 07:46

Jeg synes, der er gået inflation i fakkeloptog.

Jeg forstår godt, at det er tragisk at en balkanveteran tager livet af sine forældre, men et fakkeloptog?
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/oest ... t-aegtepar

Hvis noget skal virke, skal det vel være veteraner, der går i optog i en større by for at få opmærksomheden ledt over på de skader og senskader, som disse her stakkels mennesker render rundt med.
12
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1814

Indlægaf Sangius » 13. jul 2016, 08:20

:ivrig:
Lemonella skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev:
Sangius skrev:

Man skal bare lige være opmærksom på, at firmaet bag pokemon go, advarer folk med android telefoner mod, at downloade apps til deres mobil.
Der er flere personer med android mobiler, der har fået en grim overraskelse, fordi nogen har lavet snyde-apps som lænser folks mobiler for personlige oplysninger.
Der anbefales, at man venter til der kommer en app til det land man bor i og det tager åbenbart tid, da der simpelthen ikke er server-plads nok endnu.

Ja, man skal have styr på hvad man henter. Dette link er dog sikkert - det er fra en hjemmeside der hedder APKmirror, og de tjekker alle apk filer før lægges ud. :)
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 13. jul 2016, 09:08

:lol:
wtf pokemon.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
23
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 13. jul 2016, 10:22

En leder på mit arbejde er sur over ikke at være blevet inddraget i en sag som har kørt over et stykke tid. Han har aldrig været interesseret før men nu tager han så denne her sag ret personligt. Nu vil han være cc. på ALLE den type sager.

:lol: jeg giver det to uger og jeg skal med GLÆDE sætte ham cc. på ALT hvad jeg laver.
10
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jul 2016, 10:45

Sjo skrev:Jeg synes, der er gået inflation i fakkeloptog.

Jeg forstår godt, at det er tragisk at en balkanveteran tager livet af sine forældre, men et fakkeloptog?

Hvis noget skal virke, skal det vel være veteraner, der går i optog i en større by for at få opmærksomheden ledt over på de skader og senskader, som disse her stakkels mennesker render rundt med.

Jeg har det umiddelbart på samme måde, men når jeg tænker nærmere over det, er det største irritationsmoment for mig nok egentlig mediernes dækning og spillen på den sentimentale violin. Hvis det giver mening og ro for lokalsamfundet med sådan et fakkeltog, er det fint med mig, men tv-transmissioner og udsendte reporterer med store øjne og påtaget hængemule blæser noget intimt op til en national begivenhed, som det ikke er, og DET får det til at virke overgjort på mig.
1
Je suis un tableau noir.
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 13. jul 2016, 10:49

DetSorteCirkus skrev:
Sjo skrev:Jeg synes, der er gået inflation i fakkeloptog.

Jeg har det umiddelbart på samme måde, men når jeg tænker nærmere over det, er det største irritationsmoment for mig nok egentlig mediernes dækning og spillen på den sentimentale violin. Hvis det giver mening og ro for lokalsamfundet med sådan et fakkeltog, er det fint med mig, men tv-transmissioner og udsendte reporterer med store øjne og påtaget hængemule blæser noget intimt op til en national begivenhed, som det ikke er, og DET får det til at virke overgjort på mig.

Det kan sagtens være, at det er den der overeksponering, som går mig på. Jeg fik umiddelbart lyst til at rulle med øjnene og stønne "nu igen"...
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 13. jul 2016, 10:58

Bill Gates var lidt pæn som ung.

Eller måske er jeg blevet rummelig på mine gamle dage.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1618

Indlægaf dykkersild » 13. jul 2016, 11:06

Rapfisk skrev:Bill Gates var lidt pæn som ung.

Eller måske er jeg blevet rummelig på mine gamle dage.

Solstik uden at der er sol - how did that happen?
5
Bluemoon
Kort karma: 5
Likede indlæg: 7

Indlægaf Bluemoon » 13. jul 2016, 18:24

Hvis man er indehaver af et grimt barn bør man venligst afholde sig fra at blive "mor-blogger". Ingen gider se billeder af en grim unge - heller ikke selvom denne er iklædt dyrt og "smart" tøj. Det er bare kikset og pinligt, at du ikke selv kan se, at dit afkom ikke er faldet særlig heldigt ud.
:genert:
1
Mariajensen83
Kort karma: 4
Likede indlæg: 18

Indlægaf Mariajensen83 » 13. jul 2016, 18:30

Bluemoon skrev:Hvis man er indehaver af et grimt barn bør man venligst afholde sig fra at blive "mor-blogger". Ingen gider se billeder af en grim unge - heller ikke selvom denne er iklædt dyrt og "smart" tøj. Det er bare kikset og pinligt, at du ikke selv kan se, at dit afkom ikke er faldet særlig heldigt ud.
:genert:

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig :genert:
0

Tilbage til "Generelt"