Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Oveditlevsen
Kort karma: 22
Likede indlæg: 522

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 16. jul 2016, 21:04

Reggae og Jazz(og JO det gælder alle former for jazz :cuss: ) burde kategoriseres som støjforurening i stedet for musik, og der burde være en afgift på det som gik til at hjælpe dem der ufrivilligt blev udsat for det.
4
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 17. jul 2016, 15:53

Jeg ville fandeme nogle gange ønske mine forældre hen hvor pebret gror. Tidligere i dag var det min far der vil have mig med på ferie, selvfølgelig kun hvis jeg smider tørklædet imens, nu begynder han igen i telefonen.

Min mor kæfter op i baggrunden om deres skide flæskesteg med sprød sværd de skal hjem om æde. Hvad helvede rager det mig, hun kan kraftedme tage den fucking flæskesteg og stoppe den skråt op. Jeg ved ikke hvad hun vil opnå, jeg forstår heller ikke hun kan synes det er så morsomt gentagende gange at komme med de der svinekødsantydninger, jeg vil storskide på hvad de æder, de rager mig en fjer og NEJ jeg har ikke lyst til at spise det.

Og jeg kan ikke fordrage når mit sprog bliver sådan her, men jeg bliver idiot. Mest fordi jeg ikke kan slippe ud, da jeg lidt føler de har en klemme på mig, pga at jeg ligesom har to børn der har mistet nok og som gerne vil have et forhold til deres bedsteforældre.

REND MIG DOG I RØVEN!
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1092
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10103

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jul 2016, 16:20

Oveditlevsen skrev:Reggae og Jazz(og JO det gælder alle former for jazz :cuss: ) burde kategoriseres som støjforurening i stedet for musik, og der burde være en afgift på det som gik til at hjælpe dem der ufrivilligt blev udsat for det.

Sådan har jeg det med techno, house og den slags. Det skal dø!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 18. jul 2016, 09:41

Det har edderbankeme taget mere end overhånd når politiet begynder at modtage dyngevis af anmeldelser om folk der rager rundt i private haver mm for at finde pokemon. Fred med spillets popularitet, det må folk sgu selv om, men de behøver altså ikke at slå hjernen fra i jagten på de der gule sataner.

Det der er sgu for dumt.
7
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4199

Indlægaf dgd2007 » 18. jul 2016, 10:14

ShuruQ skrev:Det har edderbankeme taget mere end overhånd når politiet begynder at modtage dyngevis af anmeldelser om folk der rager rundt i private haver mm for at finde pokemon. Fred med spillets popularitet, det må folk sgu selv om, men de behøver altså ikke at slå hjernen fra i jagten på de der gule sataner.

Det der er sgu for dumt.

Der var også nogle, der havde være inde at søge efter dem på et Holocaust-museum :genert:
Men hvad er det egentlig, der bestemmer, hvor de dukker op? En eller anden server, der udsender random koordinater, eller hvad?
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10937

Indlægaf kidkomb » 18. jul 2016, 10:52

Jeg ønsker mig en have og en iskold haveslange.
SÅ ville jeg gå på jagt (sidde på jagt faktisk)
Jeg vander og går man ind i min have, så bliver man vandet :devil:
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 299
Likede indlæg: 4082

Indlægaf Lemonella » 18. jul 2016, 12:11

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Det har edderbankeme taget mere end overhånd når politiet begynder at modtage dyngevis af anmeldelser om folk der rager rundt i private haver mm for at finde pokemon. Fred med spillets popularitet, det må folk sgu selv om, men de behøver altså ikke at slå hjernen fra i jagten på de der gule sataner.

Det der er sgu for dumt.

Der var også nogle, der havde være inde at søge efter dem på et Holocaust-museum :genert:
Men hvad er det egentlig, der bestemmer, hvor de dukker op? En eller anden server, der udsender random koordinater, eller hvad?

Det er, så vidt jeg ved, fuldstændig random, hvor der dukker Pokémons op.
De Portaler der bruges i spillet Ingress, er i Pokémon Go, lavet til "Pokéstop" og der kan man spinne et billede og få flere bolde og æg.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 897
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9408
Kontakt:

Indlægaf Ado » 18. jul 2016, 19:57

Jeg bliver så træt af veganernes propaganda og pegefingre.
7
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5439

Indlægaf ManicNinja » 18. jul 2016, 22:16

Oveditlevsen skrev:Reggae og Jazz(og JO det gælder alle former for jazz :cuss: ) burde kategoriseres som støjforurening i stedet for musik, og der burde være en afgift på det som gik til at hjælpe dem der ufrivilligt blev udsat for det.

Åh, jazz :love: Lytter nærmest aldrig til andet end P8 :dåne:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5439

Indlægaf ManicNinja » 18. jul 2016, 22:18

Ado skrev:Jeg bliver så træt af veganernes propaganda og pegefingre.

Virkelig? Det var ellers rummeligt af dig. Jeg bliver bare så træt af veganere ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4199

Indlægaf dgd2007 » 18. jul 2016, 23:43

Hvor møder I alle de veganere? :)
2
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 757
Likede indlæg: 4297

Indlægaf FruDulle » 19. jul 2016, 04:12

dgd2007 skrev:Hvor møder I alle de veganere? :)

Jeg kender en del veganere og ingen af dem opfører sig som der ofte bliver udlagt herinde.
4
Whatever
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. jul 2016, 06:42

dgd2007 skrev:Hvor møder I alle de veganere? :)

På Facebook.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. jul 2016, 06:49

ManicNinja skrev:
Ado skrev:Jeg bliver så træt af veganernes propaganda og pegefingre.

Virkelig? Det var ellers rummeligt af dig. Jeg bliver bare så træt af veganere ...

Jeg magter simpelthen ikke deres kroniske pegefingre mod dem, der er så slemme, at sætte tænderne i kød. I går var det en tegneserie med fire billeder, der lige skulle gøre kødspiserne til nogle halve analfabeter. Jeg kan desværre ikke poste den herinde, for efter jeg kommenterede det og spurgte hende, hvorfor det var nødvendigt at føre en konstant skinger krig mod kødæderne, slettede hun billedet.
2
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Sjo » 19. jul 2016, 06:58

Jeg er lidt træt af at debattere på nettet, der mangler nuancer.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"