Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 409

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf TheAuthor » 15. jul 2016, 15:00

Jeg så et billede af en veninde fra min folkeskoletid, vi er nærmest præcis lige gamle, men hold op hun ser gammel ud (vi er kun omkring de 30).
Hun ryger og er fyldt med linjer og furer om munden, læberne og de der linjer fra mundvig til næse er allerede ret tydelige på hende.
0
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1148

Indlægaf zembra1986 » 15. jul 2016, 15:37

ShuruQ skrev::ninja: .

FB_IMG_1468587473968.jpg

:klap:

Den ryger direkte på fjæsen
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 15. jul 2016, 15:40

Jeg synes det er ret lækkert, at jeg, som har røget i en del år, er hyggefed, ikke har holdt mig i voldsomt god form og drukket lidt for ofte, ser meget yngre ud end min helsefanatiske, ikke-rygende, ikke-drikkende, tynde søster.
HA!
8
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1305

Indlægaf hotlips » 15. jul 2016, 17:27

Jeg håber sådan hende Emilie er blevet hapset af en halvtosse hun har mødt på nettet som har været for forvirret til at gøre andet end at skræmme livet af hende.

Ikke fordi jeg ønsker hende spor ondt men jeg tror det er eneste alternativ til at hun er i vandet.
2
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 15. jul 2016, 17:56

Sangius skrev:
Purple Haze skrev:
LadyFox skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev:
Sangius skrev:
Dr_bp skrev:Jeg synes at Pokemon go lyder mega sjovt :blush:

Det er også ret underholdende. Har lige været ude med min mand og en af mine gode venner, vi løb rundt og fangede en håndfuld hver :D

Hvordan har i installeret appen?
Har lige prøvet st finde den, men det var voldsomt besværligt.

Du kan hente den ned her:
http://www.apkmirror.com/apk/niantic-in ... -download/
Så bare hent den på telefonen
Aner ikk hvordan man gør til andet end android. Og man kan nok ikke overføre progress til den rigtige app når den kommer, men ved det ikke helt :)

Æv det virker ikke :whine:

Øv! Vi har ikke haft problemer med det herhjemme?

Man skal huske at gå ind i indstillinger og sikkerhed, og godkende "Ukendte Kilder" - ellers kan man ikke :)

Det kan jeg ikke finde - er det mon fordi jeg bruger I-Phone.

Jeg har lige fanget min første Pokemon. Det var Bulbesaur,og den stod ude i min forhave.
Jeg er helt oppe og køre over det! :klap:
8
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 261

Indlægaf Vinaia » 15. jul 2016, 18:22

Dikus skrev:Vi fik et sygesikring med forkert navn. Der var en sØd sekretær, der havde rettet vores åbenlyse fejl :cool:

Jeg opdagede engang en fejl på en bekendts sygesikringskort. Han var ikke dansk født og efternavnet var på 15 bogstaver. Han havde ikke selv opdaget fejlen. :fløjt:
1
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. jul 2016, 19:52

Langt hen af vejen handler det om manglende ressourcer, men der er nu en hvis sandhed i det her på en tragikomisk måde.

hmm.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 16:18

Nu er jeg så for alvor blevet dødtræt af pokemonsnak overalt, og da især når det snakkes af mennesker som er født før år 2006.
Jeg fryder mig og græmmes på samme tid over sådanne overskrifter:

poke.png

:nej:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 16. jul 2016, 16:27

Dirtylittledevil skrev:Nu er jeg så for alvor blevet dødtræt af pokemonsnak overalt, og da især når det snakkes af mennesker som er født før år 2006.
Jeg fryder mig og græmmes på samme tid over sådanne overskrifter:

poke.png

:nej:

I vildrede ligefrem :rulle: Er der mon nogen der har forklaret de her mennesker at det bare er et spil? Ellers burde nogen gøre det.
4
Debattens sødeste :engel:
Oveditlevsen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 416

Indlægaf Oveditlevsen » 16. jul 2016, 21:04

Reggae og Jazz(og JO det gælder alle former for jazz :cuss: ) burde kategoriseres som støjforurening i stedet for musik, og der burde være en afgift på det som gik til at hjælpe dem der ufrivilligt blev udsat for det.
4
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. jul 2016, 15:53

Jeg ville fandeme nogle gange ønske mine forældre hen hvor pebret gror. Tidligere i dag var det min far der vil have mig med på ferie, selvfølgelig kun hvis jeg smider tørklædet imens, nu begynder han igen i telefonen.

Min mor kæfter op i baggrunden om deres skide flæskesteg med sprød sværd de skal hjem om æde. Hvad helvede rager det mig, hun kan kraftedme tage den fucking flæskesteg og stoppe den skråt op. Jeg ved ikke hvad hun vil opnå, jeg forstår heller ikke hun kan synes det er så morsomt gentagende gange at komme med de der svinekødsantydninger, jeg vil storskide på hvad de æder, de rager mig en fjer og NEJ jeg har ikke lyst til at spise det.

Og jeg kan ikke fordrage når mit sprog bliver sådan her, men jeg bliver idiot. Mest fordi jeg ikke kan slippe ud, da jeg lidt føler de har en klemme på mig, pga at jeg ligesom har to børn der har mistet nok og som gerne vil have et forhold til deres bedsteforældre.

REND MIG DOG I RØVEN!
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jul 2016, 16:20

Oveditlevsen skrev:Reggae og Jazz(og JO det gælder alle former for jazz :cuss: ) burde kategoriseres som støjforurening i stedet for musik, og der burde være en afgift på det som gik til at hjælpe dem der ufrivilligt blev udsat for det.

Sådan har jeg det med techno, house og den slags. Det skal dø!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 18. jul 2016, 09:41

Det har edderbankeme taget mere end overhånd når politiet begynder at modtage dyngevis af anmeldelser om folk der rager rundt i private haver mm for at finde pokemon. Fred med spillets popularitet, det må folk sgu selv om, men de behøver altså ikke at slå hjernen fra i jagten på de der gule sataner.

Det der er sgu for dumt.
7
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 18. jul 2016, 10:14

ShuruQ skrev:Det har edderbankeme taget mere end overhånd når politiet begynder at modtage dyngevis af anmeldelser om folk der rager rundt i private haver mm for at finde pokemon. Fred med spillets popularitet, det må folk sgu selv om, men de behøver altså ikke at slå hjernen fra i jagten på de der gule sataner.

Det der er sgu for dumt.

Der var også nogle, der havde være inde at søge efter dem på et Holocaust-museum :genert:
Men hvad er det egentlig, der bestemmer, hvor de dukker op? En eller anden server, der udsender random koordinater, eller hvad?
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 18. jul 2016, 10:52

Jeg ønsker mig en have og en iskold haveslange.
SÅ ville jeg gå på jagt (sidde på jagt faktisk)
Jeg vander og går man ind i min have, så bliver man vandet :devil:
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"