Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ShuruQ » 19. jul 2016, 14:33

:devil:.

mt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 20. jul 2016, 07:59

3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 20. jul 2016, 21:18

Jeg synes at det er lidt prolle når folk (primært mødre) styrter ud og shopper igennem når børnepengene endelig tikker ind. Af samme årsag sætter jeg ikke mine ben i div indkøbscentre og butikker i de dage. Alt for mange mennesker :tie:
7
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Persnikedy » 20. jul 2016, 22:04

Jeg ved at man i hvert fald nødigt skal sige det herinde men....

Edderkoppe sæsonen er igang her hos mig. Fandt lige endu en af de bæster i min seng og smadrede en anden en tidligere idag.
Jagt edderkopper :puke:
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. jul 2016, 10:57

:klap:.

trump.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3775

Indlægaf Sophaya » 21. jul 2016, 17:03

Folk giver deres børn de mærkeligste navne.
10
x
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 15:09

Alle omkring mig på min alder eller yngre bliver gift, får børn - eller begge dele. Jeg orker det virkelig ikke mere :genert:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5089

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 16:27

Animi skrev:Alle omkring mig på min alder eller yngre bliver gift, får børn - eller begge dele. Jeg orker det virkelig ikke mere :genert:

Fordi du gerne selv vil det samme - eller fordi du IKKE selv ønsker dig børn og giftermål?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 17:47

ManicNinja skrev:
Animi skrev:Alle omkring mig på min alder eller yngre bliver gift, får børn - eller begge dele. Jeg orker det virkelig ikke mere :genert:

Fordi du gerne selv vil det samme - eller fordi du IKKE selv ønsker dig børn og giftermål?

Ingen af delene - mere fordi min facebook drukner i bryllup- og babyopdateringer og det er det eneste folk åbenbart kan tale om når man møder dem
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5089

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 17:50

Animi skrev:
ManicNinja skrev:

Ingen af delene - mere fordi min facebook drukner i bryllup- og babyopdateringer og det er det eneste folk åbenbart kan tale om når man møder dem

Ah, okay. Den variant havde jeg ikke overvejet.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Oveditlevsen
Kort karma: 21
Likede indlæg: 413

Indlægaf Oveditlevsen » 24. jul 2016, 20:02

Er sikkert en klassiker i denne tråd, men skru lige lidt ned for varmen tak :sol: :whip:
5
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5883

Indlægaf Smiling_Goat » 24. jul 2016, 20:54

Jamen solen har også skinnet i tre dage.. Det er virkelig alt for galt :P

Og, så tror jeg måske, jeg har en teori om, hvorfor solelskere bliver provokerede af ikke-solelskere, der beder om koldere vejr. Jeg føler, det er et udtryk for egoisme et eller andet sted. Solen skinner sammenlagt 14 dage om året, ca. Jeg sukker efter de 14 dage. Jeg drømmer om dem. De er højdepunktet på mit år. De resterende 351 dage er det efterår og køligt, og det synes jeg er træls, og jeg bliver tit deprimeret af det.

Så kommer vi ind i en periode, hvor solen skinner tre dage, og så er der én eller anden, der har haft sit favoritvejr i 234 dage eller sådan noget, der beder mit begrænsede favoritvejr om at forsvinde, så han/hun kan få sit tilbage. Selvom det er der størstedelen af året - og det ikke kan komme som en overraskelse, at vi er en del, der hader det vejr inderligt.

I har efterår 351 dage om året, lad mig nu nyde mine 14 dage.

Nej, det giver ikke mening. Ja, det er fjollet. Men det er sådan jeg føler, tror jeg (og det må man vist ikke sige, fordi det simpelthen er så latterligt.)
29
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 21:02

Ak ja, jeg ville også ønske at jeg rigtig kunne nyde solskinsvejret. Men når varme og sol betyder migræne, søvnløse nætter og følelsen af at være i en bageovn 24/7, så er det bare ikke særligt rart :( Jeg er ret følsom overfor varme.
3
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 24. jul 2016, 21:04

Jeg vil ikke dele min chokolade med andre.
4
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 780

Indlægaf Bimmerdyret » 24. jul 2016, 21:10

Smiling_Goat skrev:Jamen solen har også skinnet i tre dage.. Det er virkelig alt for galt :P

Og, så tror jeg måske, jeg har en teori om, hvorfor solelskere bliver provokerede af ikke-solelskere, der beder om koldere vejr. Jeg føler, det er et udtryk for egoisme et eller andet sted. Solen skinner sammenlagt 14 dage om året, ca. Jeg sukker efter de 14 dage. Jeg drømmer om dem. De er højdepunktet på mit år. De resterende 351 dage er det efterår og køligt, og det synes jeg er træls, og jeg bliver tit deprimeret af det.

Så kommer vi ind i en periode, hvor solen skinner tre dage, og så er der én eller anden, der har haft sit favoritvejr i 234 dage eller sådan noget, der beder mit begrænsede favoritvejr om at forsvinde, så han/hun kan få sit tilbage. Selvom det er der størstedelen af året - og det ikke kan komme som en overraskelse, at vi er en del, der hader det vejr inderligt.

I har efterår 351 dage om året, lad mig nu nyde mine 14 dage.

Nej, det giver ikke mening. Ja, det er fjollet. Men det er sådan jeg føler, tror jeg (og det må man vist ikke sige, fordi det simpelthen er så latterligt.)

Det er fordi den danske varme er for fugtig.
Kamplider pt... og det efter en ferie med 40 grader og skyfri himmel
2

Tilbage til "Generelt"