Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Oveditlevsen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 417

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 25. jul 2016, 15:23

Lave mad i varmt klima battle... :forvirret2:
10
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 25. jul 2016, 17:24

kidkomb skrev:
Flora skrev:
kidkomb skrev:Det gjorde mig glad :banan:
Jeg synes langt det meste vejr er dejligt. Og jeg nyder at vejret i Danmark er så forskelligartet.
Jeg har meget at byde ind med. Yay :banan:

Så er spørgsmålet bare om det faktum at du kan lide alt slags vejr betyder at både varmeelskere og kuldeelskere hader dig, eller at alle elsker dig :gruble:

Åh :( Det havde jeg ikke tænkt på :trist:
De fleste der har opdaget det synes jeg er en sær snegl. Og måske også en lidt irriterende snegl.
Akkeja, man kan ikke få det hele.

Jeg har det som dig med vejret og jeg synes du er skøøøøn :lun: :blush:
3
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 26. jul 2016, 07:19

Jeg synes, det er røvsygt at nærme sig sin årlige vinterdepression i juli måned.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 26. jul 2016, 07:31

Jeg ville ønske man kunne fjerne NSFW flashtråden fra oversigten. Er flere gange kommet til at trykke på den med mine fede fingre, når mobilen ikke har loaded færdigt og skærmen hopper LIGE når jeg trykker :whine:
Magter ikke at glo på fremmede pikke og patter :tie:
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Indlægaf DD_81 » 26. jul 2016, 23:04

Når jeg ser på børnene i den ene del af vores familie, så kan jeg for alvor godt se at folk har ret når de siger vi har nogle kønne drenge.
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Indlægaf Bimmerdyret » 26. jul 2016, 23:07

FruDulle skrev:
Bimmerdyret skrev:
FruDulle skrev:
Jeg synes det er ret morsom at folk synes det er en led FUGTIG varme. Hvikken fugt? Jeg må være hardcore efter mange år i Asien. Skru gerne op til 30-35 grader for min skyld

Jeg har stegt krebinetter i Phnom Phen i 38 graders varme.
Det vil jeg hellere end den danske sommerhede/fugt

Det rør mig ikke. Regntid i både Vietnam og Bangladesh med 40+ grader gjorde det dog lidt besværligt når der skulle laves wienerbrød ;)

:lol: Ok, så er du også megahardcore at intet kan slå dig ud :D
2
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3480

Indlægaf FruDulle » 27. jul 2016, 04:47

Bimmerdyret skrev:
FruDulle skrev:
Bimmerdyret skrev:
FruDulle skrev:
Jeg synes det er ret morsom at folk synes det er en led FUGTIG varme. Hvikken fugt? Jeg må være hardcore efter mange år i Asien. Skru gerne op til 30-35 grader for min skyld

Jeg har stegt krebinetter i Phnom Phen i 38 graders varme.
Det vil jeg hellere end den danske sommerhede/fugt

Det rør mig ikke. Regntid i både Vietnam og Bangladesh med 40+ grader gjorde det dog lidt besværligt når der skulle laves wienerbrød ;)

:lol: Ok, så er du også megahardcore at intet kan slå dig ud :D

Sådan er jeg bare :cool: ej, jeg havde også mit eget firma i VN med cooking classes og catering, så jeg er jo vant til at lave mad på den måde.
1
Whatever
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 27. jul 2016, 21:56

Minou skrev:
Pixie88 skrev:Jeg ville ønske man kunne fjerne NSFW flashtråden fra oversigten. Er flere gange kommet til at trykke på den med mine fede fingre, når mobilen ikke har loaded færdigt og skærmen hopper LIGE når jeg trykker :whine:
Magter ikke at glo på fremmede pikke og patter :tie:

Du kan minimere afsnittet så du ikke kan se det.

Det kan man nemlig. Men hvis man fx bruger "nye indlæg", dukker tråden jo op der hvis der er skrevet i den og jeg tror det er fra "nye indlæg" der menes :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9722

Indlægaf kidkomb » 27. jul 2016, 22:50

Jeg synes det er top fesent at min veninde vælger at aflyse vores ferie, fordi hendes kat er syg.
Den har lidt helt åndssvagt de sidste 14 dage og jeg synes det er ondskabsfuldt at blive ved at holde den i live.
Jeg er stor dyreelsker og jeg har selv dyr, men afliv dog den kat og hold dine aftaler.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1499

Indlægaf Fuck.exe » 28. jul 2016, 00:04

Minou skrev:Jeg kan ikke forstå at man skulle opfinde Pokemon Go for at få folk til at bevæge sig. Det synes jeg egentlig er en rigtig trist udvikling.

Det er sjovt, for jeg synes faktisk at det er en rigtig positiv udvikling!

Tænk hvis alle på debatten skulle bevæge sig 500 meter for at skrive et indlæg. Her ville godt nok blive stille :devil:
12
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3454

Indlægaf dgd2007 » 28. jul 2016, 00:18

Fuck.exe skrev:Det er sjovt, for jeg synes faktisk at det er en rigtig positiv udvikling!

Tænk hvis alle på debatten skulle bevæge sig 500 meter for at skrive et indlæg. Her ville godt nok blive stille :devil:

:shock: :-D
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 28. jul 2016, 05:21

Minou skrev:Jeg kan ikke forstå at man skulle opfinde Pokemon Go for at få folk til at bevæge sig. Det synes jeg egentlig er en rigtig trist udvikling.

Nu er spillet nok ikke opfundet for, at få folk ud og gå. Der findes også Ingress som er et "ud og gå spil" og det var vist primært Googles idé, at folk skulle få kendskab til de spændende steder og fine gamle og nye, skulpturer og andet "kunst" der findes i byerne og på landet.

At det ligefrem skulle være en "trist udvikling" kan jeg personligt slet ikke forholde mig til. Jeg er, pgra en ret dårlig ryg, ikke rigtig god til, at komme ud og da slet ikke, hvis jeg ikke har "noget, at gå efter".

Jeg har set mennesker med autisme udtale, at de nyder spillet. De nyder, at kunne gå udenfor og hygge sig og se verden på "en ny måde".

Jeg har talt med mennesker med lidt for mange kg på sidebenene, som er glade for, at kunne gå ud og få motion og samtidig have det sjovt uden, at skulle befinde sig i et motionscenter, hvor de faktisk ikke føler sig godt tilpas.

Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor nogen altid skal nedgøre noget, som rigtig mange, unge som ældre, hygger dig med, enten alene eller sammen.

Jeg har, på mine Pokémonture mødt bedsteforældre med børnebørn, som virkelig har hygget sig ude i den friske luft og den smukke natur.

"Trist udvikling min bare røv"!
27
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Smiling_Goat » 28. jul 2016, 06:36

Ja, jeg forstår heller ikke, hvad der gør udviklingen trist. For mig at se, er det bare udvikling.

Jeg kan personligt sagtens forstå, at man ikke kommer ud at gå, hvis man ikke har et sted at gå hen. Rigtig mange gider ikke gå formålsløst rundt, og det kan jeg godt nok godt forstå.

De hygger sig med et spil, mens de motionerer, hvordan kan det på nogen tænkelig måde nogensinde blive trist?
10
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 646

Indlægaf Buller » 28. jul 2016, 06:39

men alt det der fantastiske som pokemon har bragt med sig.... det var der også før pokemon.

Det triste er at der skal være nogen der tjener penge på det før folk letter rumpen og går ud i den verden der omgiver dem. Og så ser de alligevel mest på deres telefon når de så endelig kommer derud.

Så ja, det er trist at folk skal være del af en lemmingflok før de orker at lette sig og gå en tur.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Smiling_Goat » 28. jul 2016, 07:02

Buller skrev:men alt det der fantastiske som pokemon har bragt med sig.... det var der også før pokemon.

Det triste er at der skal være nogen der tjener penge på det før folk letter rumpen og går ud i den verden der omgiver dem. Og så ser de alligevel mest på deres telefon når de så endelig kommer derud.

Så ja, det er trist at folk skal være del af en lemmingflok før de orker at lette sig og gå en tur.

Er det helt vanvittigt at antage, at du aldrig har spillet spillet?

Jeg har været ude at spille det med min kæreste, og jeg kan forsikre om, at der også blev kigget op fra skærmen. Vi havde en rigtig hyggelig aften, hvor vi gik rundt i byen, grinte lidt af andre på jagt efter Pokémons, forsøgte at udpege, hvem de var og nød den friske luft. Det eneste, der adskilte den gåtur fra andre uden et spil, var at vores telefon vibrerede engang imellem, og at vi havde bestemte steder at gå hen (Pokéstops.)

Jeg synes, det er en rigtig positiv udvikling, for den tur var vi nok ikke kommet ud på, hvis ikke for Pokémon. Vi gider nemlig ikke gå formålsløst omkring, og der var ingen steder at gå hen ellers.
Senest rettet af Smiling_Goat 28. jul 2016, 07:03, rettet i alt 1 gang.
8

Tilbage til "Generelt"