Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5084

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. jul 2016, 18:51

Jeg skal bare lige sige noget til min kollega, hypokonder-Marianne.

KNYT! med dine evindelige hypokonder livstilssygdomme i kantinen.
Hvorfor fanden skal jeg altid sidde og høre om dine skavanker? De er resultatet af din proppen i hovedet med billigt bras i det meste af dette årstusinde.
Skriv for helvede til doktoren i Femina om dine defekte ledbånd, knæ og tarme. De er eksperter i at hjælpe ædedolke, som flår alt muligt ulækkert ned fra hylderne hver gang disse er i en grænsehandel, Lidl eller Aldi….eller hvor der nu er billigt og fyldt med farvet fedt og brusk..
Poser fyldt med transfedtsyrer, farvet slik og kager i spandevis, big packs, 20% extra-poser, litervis af Sprite og frossen lasagne lavet på 70% margarine…..slæbt ud i din mands bil, som målløs må overvære, hvordan du æder halvdelen inden I når hjem.

Spis nu for helvede noget frugt og grønt. Og også melon. Og uden puddersukker på. Gå dig en tur og drik noget vand.

Og jeg gider heller ikke at høre om, hvor din veninde bor. Det er fudlstændig ligegyldigt i sammenhængen. Fuldstændigt. Om hun så boede oppe i Karin Nellemoses røv.
7
Peace!
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2016, 21:08

Jeg holder ferie uden mine børn :D

Har 10 ugers ferie, og holder 4 uger med dem. Resten af tiden holder jeg FERIE!
1
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 28. jul 2016, 21:17

^ Jeg har 7 ugers ferie og mine børn har 5,5 uger. Den sidste halvanden uge skal bruges på oprydning, rengøring og forberedelse til nyt studieår. :gogo:
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2016, 22:11

ina skrev:^ Jeg har 7 ugers ferie og mine børn har 5,5 uger. Den sidste halvanden uge skal bruges på oprydning, rengøring og forberedelse til nyt studieår. :gogo:

Jeg sover bare :D

Bare kald mig supermor
4
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3255

Indlægaf DD_81 » 28. jul 2016, 22:19

ina skrev:
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....

Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!

Vi har været I sommerhus i 6 dage, det gik ret fint :) heldigvis.
4 drenge enes usædvanligt godt når de ligger på en bådebro og fisker krabber, så der fik de lov til at timesvis.

Men værst er den 6 årige, han tester alle grænser og går langt over dem. Og han bliver så arrig og vred når man irettesætter ham, spruttede arrig.
I dag har han, sjasket hele køkkenbordet til og ville ikke tørre op, ment at han havde eneret på tv i stuen, klippet lig i låret med en 3i1'er og sagde det ikke var med vilje :stoned: smadret sin lillebror i gulvet pga en bagatel og efterfølgende bidt ham. Gået/faldet i badebassinet 3 gange, sådan hovsa ups.... og så sluttede han dagen af med at klippe sig selv, kun 2 dage efter han var til frisør, 2 store og meget korte områder og pandehår, og 3 striber/hak i nakken. Og så var han skide hysterisk over at nej ikke ville sidde/ligge hos ham da han skulle sove.

Han har været split sekunder fra at havne i den blå avis,.eller at køre sin mor til lufthavnen til uges solo ferie, åh jeg ku godt!
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 29. jul 2016, 06:05

DD_81 skrev:
ina skrev:
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....

Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!

Vi har været I sommerhus i 6 dage, det gik ret fint :) heldigvis.
4 drenge enes usædvanligt godt når de ligger på en bådebro og fisker krabber, så der fik de lov til at timesvis.

Men værst er den 6 årige, han tester alle grænser og går langt over dem. Og han bliver så arrig og vred når man irettesætter ham, spruttede arrig.
I dag har han, sjasket hele køkkenbordet til og ville ikke tørre op, ment at han havde eneret på tv i stuen, klippet lig i låret med en 3i1'er og sagde det ikke var med vilje :stoned: smadret sin lillebror i gulvet pga en bagatel og efterfølgende bidt ham. Gået/faldet i badebassinet 3 gange, sådan hovsa ups.... og så sluttede han dagen af med at klippe sig selv, kun 2 dage efter han var til frisør, 2 store og meget korte områder og pandehår, og 3 striber/hak i nakken. Og så var han skide hysterisk over at nej ikke ville sidde/ligge hos ham da han skulle sove.

Han har været split sekunder fra at havne i den blå avis,.eller at køre sin mor til lufthavnen til uges solo ferie, åh jeg ku godt!

Det lyder velfortjent med en solo ferie til dig! Puha, det lyder anstrengende! :ae:

Jeg har en to årig i trodsalderen og en 3 årig teenager. Især den 3 årige tester alle grænser pt og hører ikke efter. Skriger og smider sig ned og spørger igen og igen trods et nej. Vi var hjemme hos deres onkel og tante i går og de opførte sig ikke særlig pænt. Æv!
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 29. jul 2016, 06:41

Jeg har kun 1 barn, der er ekstern og jeg tæller timerne til faderen kommer fra arbejde i dag :genert:
Hun har faltisk været sød, denne uge, men hun roder, roder, roder konstant. Og vi har også nogle af de der kaste-sig-på-gulvet-scener og hun er også til tider pænt utilfreds med ledelsen i huset.

Hende, der stadig er intern laver dog også ballade i form af opkast, plukveer og mega dårlig søvn, så jeg er træt :træt: på en god nat jeg er vågen mindre end 5 gange. I nat var en dårlig nat :tie:

Mandag slutter ferien for barnet og jeg har lavet en aftale med sofaen :love:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10270

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2016, 07:40

Jeg føler med jer, for det er bestemt heller ingen dans på roser at få børnene tilbage efter ferien :genert:
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2372

Indlægaf paint » 29. jul 2016, 08:33

Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

Hendes mand, har en kedelig forhistorie med sine cigarer (og hvad han ellers diskede op med) overfor de kvindelige praktikanter. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3439

Indlægaf HappyPaww » 29. jul 2016, 08:36

paint skrev:Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

Hendes mand, har en kedelig forhistorie med sine cigarer (og hvad han ellers diskede op med) overfor de kvindelige praktikanter. ;)

De lader til at være kommet over hele Lewinsky-affæren - det burde resten af verden også. Og nu var det jo altså ikke (hvad vi ved af) andre end hende, så mon ikke det nok skal gå alt sammen?
9
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 29. jul 2016, 08:37

Det er sjovt, når folk ikke forstår at ATS er Politikens satiredel :lol:
Senest rettet af Sophaya 29. jul 2016, 08:42, rettet i alt 1 gang.
2
x
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2216

Indlægaf Mulan » 29. jul 2016, 08:41

Sophaya skrev:Det er sjovt, når folk ikke forstår at ATS er Politikebs satiredel :lol:

Ligesom The Onion og Rokokko Posten :D
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2372

Indlægaf paint » 29. jul 2016, 08:43

HappyPaww skrev:
paint skrev:Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

De lader til at være kommet over hele Lewinsky-affæren - det burde resten af verden også. Og nu var det jo altså ikke (hvad vi ved af) andre end hende, så mon ikke det nok skal gå alt sammen?

Helt sikkert. Men det var nu mest ment som en lille joke :)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 29. jul 2016, 08:54

DetSorteCirkus skrev:Jeg føler med jer, for det er bestemt heller ingen dans på roser at få børnene tilbage efter ferien :genert:

Jeg elsker dette (omend platte) billede lidt:

13413076_1263946773623179_8322871345705659152_n.jpg

(men jeg skal så også være ærlig, at jeg rent faktisk begynder at savne dem. Lidt)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 29. jul 2016, 09:26

"Ironi kan forekomme"... Jeg bliver så træt! :træt:
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"