Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 29. aug 2015, 15:24

Min vilde ungdom var fantastisk! Og jeg ville gøre det hele om igen. Men mine børn ser jeg helst lidt mere fornuftige og knapt så promiskuøse...
3
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 29. aug 2015, 15:45

ManicNinja skrev:
Skumfidusen skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg fortryder på ingen måde min vilde ungdom.

Det virker det som om nogen mennesker mener jeg burde det.

Never.

Meget få fortryder deres vilde ungdom, tror jeg. Det er derfor vi gamle, sure mennesker siger at ungdommen er spildt på de unge. Vi ville gerne have danset mere, scoret mere, tosset mere rundt...der er ikke noget mere deprimerende end en 21-årig, der opfører sig som en på 50.

Se, @Lækre Arne - præcis, hvad jeg mente: Der vil altid være nogen, der mener noget. Uanset hvad man gør.

:P

Det provokerer også mig helt vildt det der med, at det er deprimerende, hvis man ikke følger konventionerne.
Jeg er 23, og jeg synes, det er sjovt at gå i byen. 2 gange om året ca. Og så 1-3 private fester eller rødvinsaftener udover dét. Det der med adskillige byture hele tiden siger mig bare ikke så meget. Jeg gjorde det 2 gange om ugen hele 2.G, og der fik jeg stillet det behov.
Jeg vil oprigtigt hellere bruge de fleste af mine weekends på familiehygge, middag/en gåtur/whatever med en eller flere venner og få tale om alting og ingenting, kærestehygge, træning, arbejde, praktiske ting osv, fordi jeg har en tætpakket hverdag.
Og jeg er simpelthen så træt af at blive skudt i skoene, at jeg ikke er "ung" nok. Hvad fanden er der i vejen med bare at synes, at det er røvkedeligt at gå i byen hver og hveranden weekend, og at det er sjovere at se en god film, gå en lang tur og spise 200 gram bland selv slik med sin veninde eller kæreste fredag aften og være klar til træning eller arbejde lørdag?

Ps jeg nød også mit vilde år i 2.G :lol:
6
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 15:54

Karkluden skrev:Det provokerer også mig helt vildt det der med, at det er deprimerende, hvis man ikke følger konventionerne.
Jeg er 23, og jeg synes, det er sjovt at gå i byen. 2 gange om året ca. Og så 1-3 private fester eller rødvinsaftener udover dét. Det der med adskillige byture hele tiden siger mig bare ikke så meget. Jeg gjorde det 2 gange om ugen hele 2.G, og der fik jeg stillet det behov.
Jeg vil oprigtigt hellere bruge de fleste af mine weekends på familiehygge, middag/en gåtur/whatever med en eller flere venner og få tale om alting og ingenting, kærestehygge, træning, arbejde, praktiske ting osv, fordi jeg har en tætpakket hverdag.
Og jeg er simpelthen så træt af at blive skudt i skoene, at jeg ikke er "ung" nok. Hvad fanden er der i vejen med bare at synes, at det er røvkedeligt at gå i byen hver og hveranden weekend, og at det er sjovere at se en god film, gå en lang tur og spise 200 gram bland selv slik med sin veninde eller kæreste fredag aften og være klar til træning eller arbejde lørdag?

Ps jeg nød også mit vilde år i 2.G :lol:

Jeg forstår virkelig ikke problemet. Jeg tager til (og afholder selv) en hel del middage med rødvin. Og drikker mig lidt bimmelim til dem. Så har man ligesom kombineret alle gode interesser. Eller...? :P
Senest rettet af ManicNinja 29. aug 2015, 16:37, rettet i alt 1 gang.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4159

Indlægaf decibell » 29. aug 2015, 16:25

HappyHippo skrev:Min vilde ungdom var fantastisk! Og jeg ville gøre det hele om igen. Men mine børn ser jeg helst lidt mere fornuftige og knapt så promiskuøse...

Jeg ved ikke, om jeg ville gøre alt om igen, men jeg er helt med på den anden med, at ens "afkom" ikke skal opføre sig lige sådan. Det ville jeg slet ikke kunne holde til. :nerve: :lol2:
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 29. aug 2015, 17:11

Dikus skrev:
Marott skrev:jeg er ualmindelig dygtig til mit job. Faktisk så god, at jeg i krisetider fik kastet jobtilbud i nakken og nej, det har ikke været på bekostning af min familie. Som om kvinder med børn ikke kan være dygtige til noget uden det går ud over børnene :rulle:

Det der må man SÅ meget ikke sige. Helt enig.

Men derfor kan det jo godt passe alligevel.

Der, hvor jeg arbejder nu, er de klar over jobtilbuddene. En tidligere chef er helt ublu og har spurgt min nuværende chef om de ikke kan deles om mig :lol:
0
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 29. aug 2015, 22:19

Jeg er i en alder af 33 ikke vokset fra min vilde ungdom. Og har egentlig ingen planer om at gøre det. Selvfølgelig er drukturerne færre, men jeg opfører mig ikke mindre tåbeligt
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2015, 22:21

D.itsen skrev:Jeg er i en alder af 33 ikke vokset fra min vilde ungdom. Og har egentlig ingen planer om at gøre det. Selvfølgelig er drukturerne færre, men jeg opfører mig ikke mindre tåbeligt

Jeg stoppede ikke mine vilde byture og min soven alle mulige steder og opføre mig uansvarligt under påvirkning af spiritusholdige drikke før jeg var 36.
Så carry on! :gammel:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 29. aug 2015, 22:25

kidkomb skrev:
D.itsen skrev:Jeg er i en alder af 33 ikke vokset fra min vilde ungdom. Og har egentlig ingen planer om at gøre det. Selvfølgelig er drukturerne færre, men jeg opfører mig ikke mindre tåbeligt

Jeg stoppede ikke mine vilde byture og min soven alle mulige steder og opføre mig uansvarligt under påvirkning af spiritusholdige drikke før jeg var 36.

Hvorfor holdt du op?
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2015, 22:30

Hvis mine unger havde været lige så trælse pubertetsbomber og lige så vilde, som jeg selv var, tror jeg nok, jeg havde låst dem inde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 29. aug 2015, 22:32

Jeg fornemmer en vis dobbeltmoral i denne tråd :fløjt:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2015, 22:33

D.itsen skrev:
kidkomb skrev:

Hvorfor holdt du op?

Jamen, jeg blev pludselig bare træt og magelig.
Men, altså jeg fik altså også noget angst, som gjorde det lidt svært.
Det har fortaget sig lidt, så måske bliver jeg vild igen :-p :banan:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2015, 22:41

Flora skrev:Jeg fornemmer en vis dobbeltmoral i denne tråd :fløjt:

Mine forældre burde måske have låst mig inde....
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 31. aug 2015, 06:35

Altså, det er sgu da lidt fedt at ham Tobias eller hvad han lige hedder skal sendes ud i rummet.... men så er nyheden vel heller ikke større?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 31. aug 2015, 06:45

Skumfidusen skrev:
icelady skrev:Altså, det er sgu da lidt fedt at ham Tobias eller hvad han lige hedder skal sendes ud i rummet.... men så er nyheden vel heller ikke større?

Hvis vi sender en enkelt dansker ud i rummet, ikke, hvorfor så vælge en egentlig ret ok familiefar, når vi kunne tage Karl-Mar?

Karl-Mar har vel ikke den gode kondition, det kræver. :gruble:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 31. aug 2015, 06:54

Jeg fortryder heller ikke min ungdom, hvor jeg til tider var lidt af en vandrepokal. For det gjorde jeg kunne trække mig tilbage som 24 årig og nyde mit skøge otium med min søde håndværker i stedet :lun:
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"