Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 11. aug 2016, 18:44

Gamle mennesker i supermarkedet, grrrrrr!
Der burde indføres officielle tidsrum for pensionister at færdes i det offentlige rum, og der burde i alle forretninger oprettes specielle pensionistkasser, for folk som ynder at stå og rode med deres pung i 10 minutter mens de får betalt og undersøgt alle mønterne.
7
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 11. aug 2016, 18:46

Modtodel skrev:
icelady skrev:
Modtodel skrev:Jeg er skide træt at, at folk har en mening om vores måde at være familie på - vores datter er introduceret for mad ud fra BLWprinceppet, vi samsover og jeg langtidsammer. Altså hold nu kæft! Vi gør dét der føles rigtigt for os og ændrer ikke livsstil fordi DU tror, at du har fundet de vises sten!

Særligt vores DP kommer med små stikpiller (hun mener det sikkert godt, men jeg er TRÆT af at høre på det), og spørger ladet "Ammer du stadig om natten, Modtodel?" Når jeg siger, at hun ikke har spist så meget morgenmad.
Eller kommentarer om, at vores datter absolut ikke burde vågne om natten og KUN gør det, fordi vi sover i samme rum og jeg lugter af mad.
Kan vi snart få manet den myte til jorden om, at små børn skal sove som en sten fra 18:30-07:00 uden opvågninger og helst på eget værelse i den anden ende af huset, for at være "normale".

Nå sorry, det blev langt. Jeg er virkelig træt af det.

At udenforstående, som måske ikke kender dig/jer gør det, kan jeg til nød forstå.

Men at DP, som man burde mene kender jer og kan se barnet trives, skal da holde sine stikpiller for sig selv.

Hun bruger lige så meget krudt på at understrege, at man ikke skal være bekymret for noget som helst, så længe hun trives, og det er der ingen tvivl om at hun gør. Og særligt ernæringsmæssigt, mangler hun absolut ingenting! Så hun sender virkelig blandede signaler :forvirret2: :forvirret2: :forvirret2:

Hvorfor lægger du så mest vægt på, det du synes er, stikpillerne?
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10270

Indlægaf icelady » 11. aug 2016, 19:56

Jeg er træt af OL.

eller rettere sagt at de gængse TV-kanaler (dvs DR, TV og DR3) ofte viser det samme i deres genudsendelser.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. aug 2016, 20:02

Der er ikke meget camouflage over en neger i sne.
Der var en afro-amerikansk-afstammende-korrekt-men-anderledes-end-lyserød-hudfarvet dværg, der skyggede for solen sidst.

Ps det var russerne der startede den globale opvarmning. I kridttiden. Deraf diskutionen.

Vi har ret dårlig humor herhjemme. Jeg er ret sikker på, at man ikke må sige ret meget af det vi lukker ud, når vi er alene.
Disclaimer: Vi joker ligeså meget om andre farver mennesker end brun. Just saying. Og vi siger ikke neger offentligt.
4
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. aug 2016, 21:22

En veninde har lige postet et billede af to killinger på facebook og min første tanke var; "De er altså ikke spor nuttede", straks efterfulgt af; "deres øjne har præcis samme farve som min morgenurin" :stoned:

Jeg tror det er på tide at gå i seng.
4
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. aug 2016, 16:48

Øeh, de der nye billeder der er kommet på cigaretpakkerne. Det med ham/hende der har haft strubekræft, det ligner altså en barberet og meget åben fisse ved første øjekast :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3862

Indlægaf Delfin » 13. aug 2016, 00:33

ShuruQ skrev:Øeh, de der nye billeder der er kommet på cigaretpakkerne. Det med ham/hende der har haft strubekræft, det ligner altså en barberet og meget åben fisse ved første øjekast :genert:.

Det kan du da ikke skrive uden at vise et billede
3
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. aug 2016, 06:07

Delfin skrev:
ShuruQ skrev:Øeh, de der nye billeder der er kommet på cigaretpakkerne. Det med ham/hende der har haft strubekræft, det ligner altså en barberet og meget åben fisse ved første øjekast :genert:.

Det kan du da ikke skrive uden at vise et billede

Da jeg så det først sådan ud af øjenkrogen havde jeg et "wtf-moment", men nu kan jeg selvfølgelig godt se hvad det egentligt forestiller :).

cigaret.jpg

(kunne ikke lige finde et billede med det alene, kun det hvor alle de nye billeder er samlet på).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 771
Likede indlæg: 10234

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. aug 2016, 06:32

Ligeså stor en rummelighed jeg har overfor elever, der tydeligvis har deres grunde til ikke altid at være lige lette at omgås, ligeså utålmodig er jeg med ressourcestærke kolleger, der får spekuleret og talt sig selv ind i en masse blokeringer fremfor bare at kaste sig ud i det, de er blevet ansat til, og så bagefter evaluere på, hvad der evt. skal gøres anderledes. Især taget i betragtning af hvor og med hvem vi arbejder, kan det simpelthen ikke komme som en overraskelse, at vi har og løbende vil få nogle særlige udfordringer, og hvis man ikke kan magte eller har interesse i den del af jobbet, måtte man jo have søgt noget andet.

Og det skal lige siges, at der hverken er nogen, der truer, slår, stjæler, mobber, obstruerer undervisningen eller andet i den kaliber, så slap dog lige lidt af.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 13. aug 2016, 07:11

DetSorteCirkus skrev:Ligeså stor en rummelighed jeg har overfor elever, der tydeligvis har deres grunde til ikke altid at være lige lette at omgås, ligeså utålmodig er jeg med ressourcestærke kolleger, der får spekuleret og talt sig selv ind i en masse blokeringer fremfor bare at kaste sig ud i det, de er blevet ansat til, og så bagefter evaluere på, hvad der evt. skal gøres anderledes. Især taget i betragtning af hvor og med hvem vi arbejder, kan det simpelthen ikke komme som en overraskelse, at vi har og løbende vil få nogle særlige udfordringer, og hvis man ikke kan magte eller har interesse i den del af jobbet, måtte man jo have søgt noget andet.

Og det skal lige siges, at der hverken er nogen, der truer, slår, stjæler, mobber, obstruerer undervisningen eller andet i den kaliber, så slap dog lige lidt af.

De lyder da væsentligt mere omgængelige, end den klasse mit 7 årige barnebarn går i.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3744

Indlægaf Novella » 13. aug 2016, 08:50

Jeg hader helt oprigtigt at holde børnefødselsdag. Jeg synes ikke bare, at det er småtræls, men direkte afskyeligt. I det mindste er de nu så store, at jeg ikke bruger en uge før + en uge efter med panikanfald og koldsved.
7
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. aug 2016, 08:52

Ado skrev:Det kinesiske sprog er en rød klud for mig. Jeg kan ikke holde ud at høre (specielt kvindelige) kinesere tale. Det er så skingert og sært og grimt.

Jeg er heller ikke fan. Men i det hele taget er der ikke mange af de asiatiske sprog der lyder særligt pæne når jeg hører dem.
0
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 13. aug 2016, 09:25

ShuruQ skrev:
Ado skrev:Det kinesiske sprog er en rød klud for mig. Jeg kan ikke holde ud at høre (specielt kvindelige) kinesere tale. Det er så skingert og sært og grimt.

Jeg er heller ikke fan. Men i det hele taget er der ikke mange af de asiatiske sprog der lyder særligt pæne når jeg hører dem.

Jeg kan godt lide japansk. :genert:
2
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. aug 2016, 09:28

Vinaia skrev:
ShuruQ skrev:

Jeg kan godt lide japansk. :genert:

Jeg har noget med vietmanesisk :genert:.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3427

Indlægaf dgd2007 » 13. aug 2016, 10:08

Vinaia skrev:Jeg kan godt lide japansk. :genert:

Ja, det er fantastisk! :cool:
0

Tilbage til "Generelt"