Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 411

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf TheAuthor » 13. aug 2016, 11:41

Ado skrev:
TheAuthor skrev:
Ado skrev:1 stk. belastende kvindemenneske.

http://migogmintinderbaby.dk/2016/08/de ... ing-vildt/

wauw...

"Nu har i hilst på mit indre vilddyr.. ..mine tanker når frustrationen over folks velovervejede og fucking kedelige beslutninger rammer mig. Det kan da forhelvede ikke passe, at jeg er det eneste sjove pigebarn i denne verden? "

Sjove pigebarn? Hvad med virkelighedsfjern?

Haha, ja - den krøllede jeg også tæer over. Du er ikke sjov, for helvede! Du er belastende og hyperaktiv. Kend forskellen.

Jeg læste lige det indlæg hun linker til deri, om hvordan tinderbaby blev til ; de fik åbenbart besøg af "Klamme Lydia" efter deres møde. :nerve:
3
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8462
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. aug 2016, 11:42

DetSorteCirkus skrev:

:ad!: Kysser hun sin baby med den mund?

:wacko:

" Hvis du får kvalme, så skrid da ud på toilettet, fistfuck dig selv i halsen med klør 5, indtil de saftige sager vælter ud af gabet på dig. Fortsæt så din rejse videre ud til baren igen og drik noget fucking mere. Opfør dig som en retarderet teenager på drugs. Gnid din røv op af samtlige fyres pikkemænd, og stik dem derefter en flad for at prøve på noget. Lev i nuet".
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. aug 2016, 11:42

TheAuthor skrev:
Ado skrev:
TheAuthor skrev:

wauw...

"Nu har i hilst på mit indre vilddyr.. ..mine tanker når frustrationen over folks velovervejede og fucking kedelige beslutninger rammer mig. Det kan da forhelvede ikke passe, at jeg er det eneste sjove pigebarn i denne verden? "

Sjove pigebarn? Hvad med virkelighedsfjern?

Haha, ja - den krøllede jeg også tæer over. Du er ikke sjov, for helvede! Du er belastende og hyperaktiv. Kend forskellen.

Jeg læste lige det indlæg hun linker til deri, om hvordan tinderbaby blev til ; de fik åbenbart besøg af "Klamme Lydia" efter deres møde. :nerve:

Ej, for helvede.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5790

Indlægaf Animi » 13. aug 2016, 11:43

Det er også lidt vildt, hvis man i hendes øjne er røvsyg og ikke særlig spontan, medmindre man opfører sig som det beskrevne.
Bevares, jeg er egentlig enig i at det kan være sundt at slå sig lidt lys og gøre noget vildt - men det betyder jo ikke at man så skal være fuldkommen uhæmmet og respektløs overfor andre...
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11831

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. aug 2016, 11:46

Hvis jeg nogensinde kommer i tvivl om hvad skriftlig prolle er, så vil jeg huske på den blog.
Jeg er overbevist om at hun er 1000 gange sødere end hun lyder.
9
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10298

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. aug 2016, 11:51

Dirtylittledevil skrev:Hvis jeg nogensinde kommer i tvivl om hvad skriftlig prolle er, så vil jeg huske på den blog.
Jeg er overbevist om at hun er 1000 gange sødere end hun lyder.

Helt uden at overdrive tror jeg, at samtlige elever i min udskolingsklasse på Vestegnen, og de spænder ellers vidt, også retorisk, ville synes, at hun har et grimt og ulækkert sprog.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 670

Indlægaf Chatsy » 13. aug 2016, 15:19

Hvor blev jeg dog træt af at læse bare et afsnit af den blog. Det ryger fløjten, at hun partout skal forklare sin "rebelske" formulering (hvad det på sin vis også er, bare på en rigtig ærgerlig måde) og så i øvrigt anprise sig selv på den måde, som hun gør. Sådan lidt tomme tønder buldrer mest agtigt?
5
Oveditlevsen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 425

Indlægaf Oveditlevsen » 13. aug 2016, 16:36

Ej, stakkels barn at være kendt som tinderbaby når man vokser op.. :/
4
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1167
Likede indlæg: 6837

Indlægaf Wizzze » 13. aug 2016, 16:59

At være restløs, er det når man har brugt alle resterne i køleskabet, og så brækket dem op igen efter at have fistfucket sig selv i halsen? :gruble:
19
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 394
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3894

Indlægaf Delfin » 13. aug 2016, 17:54

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:Øeh, de der nye billeder der er kommet på cigaretpakkerne. Det med ham/hende der har haft strubekræft, det ligner altså en barberet og meget åben fisse ved første øjekast :genert:.

Det kan du da ikke skrive uden at vise et billede

Da jeg så det først sådan ud af øjenkrogen havde jeg et "wtf-moment", men nu kan jeg selvfølgelig godt se hvad det egentligt forestiller :).

cigaret.jpg

(kunne ikke lige finde et billede med det alene, kun det hvor alle de nye billeder er samlet på).

Du har ret :lol2:

Bortset fra det er det nogle klamme billeder, jeg tvivler bare på, de gør nogen forskel.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3487

Indlægaf FruDulle » 13. aug 2016, 17:58

Jeg har prøvet at læse hendes blog on and of men giver altid op. Hun er simpelthen for træls
0
Whatever
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1732

Indlægaf Guilded_Lily » 13. aug 2016, 19:26

Wow! Hvis hun var min datter, så havde hun....havde jeg....havde hun....fået stuearrest!

Helt seriøst, hvad gør man egentlig, hvis man opdager sin datter formulere sig på den måde? Jeg er lørdagsramt, jeg kan slet ikke tænke!
4
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3780

Indlægaf Novella » 13. aug 2016, 20:13

Du er fucking vild og spontan, Tulle? :træt3:

"Ih se, hvad jeg tør skrive". Jamen godt for dig, finke. Du ved sådan set heller ikke, om din bankrådgiver sidder med fire piercinger eller er overtatoveret. Og er dét virkelig vildt og spontant nu til dags? Jeg har haft min navlepiercing i 19 år - det er ikke ligefrem spontant.

Jeg får bare lyst til at svare "næh" til hendes infantile udbrud. Det der gider jeg ikke. Næh. Det gider jeg heller ikke.
5
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10298

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. aug 2016, 20:22

Novella skrev:Du er fucking vild og spontan, Tulle? :træt3:

"Ih se, hvad jeg tør skrive". Jamen godt for dig, finke. Du ved sådan set heller ikke, om din bankrådgiver sidder med fire piercinger eller er overtatoveret. Og er dét virkelig vildt og spontant nu til dags? Jeg har haft min navlepiercing i 19 år - det er ikke ligefrem spontant.

Jeg får bare lyst til at svare "næh" til hendes infantile udbrud. Det der gider jeg ikke. Næh. Det gider jeg heller ikke.

Åhr, kom NUUU! Det der hals-fisting lyder da vildt sjawt :klap:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. aug 2016, 20:32

"Mød op på arbejde døddrukken, med racerrøv, bollehår og sperm løbende ud af hullet bag i"

Selv Uffe Holm ville protestere over det nivau.
4

Tilbage til "Generelt"