Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2240

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 17. aug 2016, 14:37

LadyFox skrev:Udover det du poster her har jeg kun læst det omtalte blogindlæg fra hende om hvor røvsyge alle andre er. Og jeg synes det er meget tydelig at målet med indlægget er et forsøg på at provokerer - og så er det vel ikke så mærkeligt a nogen bliver provokeret af det, når nu det er intentionen fra afsenders side af?

Altså, fair nok at der er nogle der gerne vil give den gas som provokatører, men det er altså sjældent noget man bliver synderlig populær i alle kredse af.

Helt sikkert! Som sagt ved jeg heller ikke selv hvorfor jeg tog det så nært. Jeg tror bare at jeg syntes at nogle af de ting hun blev dømt på var unfair, og netop fordi jeg selv synes rigtig godt om bloggen, ville jeg gerne vise hvad hun også kan.
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8412
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. aug 2016, 17:36

Jeg synes vitterligt bare ikke hun var sjov i det indlæg. Det virkede som om hun overkompenserede for et eller andet. Og så nej...ikke min kop te.
Om hendes andre indlæg er bedre, aner jeg ikke. Jeg har ikke læst dem. Men gud, hvor det virkede skingert.

Og nu tog jeg lige og skimmede andre indlæg hurtigt og heldigvis ligner det da, at hun generelt ikke skriver i sådan en "genre".
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 17. aug 2016, 21:59

Hende dér med tinderbabyen ... Hvor er det aldeles pragtfuldt med den bloghenvisning! Jeg har været så ulykkelig hele sommeren, fordi der ingen nye afsnit er af De unge Mødre.

Jeg indrømmer det: Jeg elsker freakshows af den type. Og hende her er jo nærmest skønnere end DUM og Ninka til sammen.

Åh. Jeg har trængt til at blive forarget. :love:

EDIT: Nu bliver jeg da nærmest lidt skuffet, hvis resten af hendes indlæg er bare tilnærmelsesvis fornuftige ... :rulle:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2713

Indlægaf Urtekussen » 18. aug 2016, 04:21

Min chef ville ikke fyre mig, hvis jeg havde sæd løbende ud af røven.
For det meste har jeg både trusser og bukser på...
5
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6015

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2016, 06:56

ManicNinja skrev:Hende dér med tinderbabyen ... Hvor er det aldeles pragtfuldt med den bloghenvisning! Jeg har været så ulykkelig hele sommeren, fordi der ingen nye afsnit er af De unge Mødre.

Jeg indrømmer det: Jeg elsker freakshows af den type. Og hende her er jo nærmest skønnere end DUM og Ninka til sammen.

EDIT: Nu bliver jeg da nærmest lidt skuffet, hvis resten af hendes indlæg er bare tilnærmelsesvis fornuftige ... :rulle:

Kan du ikke bare begynde at følge Nadia-Shila fra DUM på youtube? :shock:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1634

Indlægaf dykkersild » 18. aug 2016, 08:28

Urtekussen skrev:Min chef ville ikke fyre mig, hvis jeg havde sæd løbende ud af røven.
For det meste har jeg både trusser og bukser på...

Du cykler ikke på job :lol:
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2240

Indlægaf Moxy-lady » 18. aug 2016, 15:00

LadyFox skrev:
ManicNinja skrev:Hende dér med tinderbabyen ... Hvor er det aldeles pragtfuldt med den bloghenvisning! Jeg har været så ulykkelig hele sommeren, fordi der ingen nye afsnit er af De unge Mødre.

Eller Hannah Melissas facebook :rulle:
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1293

Indlægaf hotlips » 18. aug 2016, 19:45

Jeg falder ikke om af overraskelse hvis det viser sig at de der har fået hældt syre i haven igen selv har gjort det, der er noget ved det der minder mig om om tulle sagen.

Men uanset hvad synes jeg det er ret alvorligt at der bliver hældt syre ud gentagne gange det er skidt for miljøet
1
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. aug 2016, 05:25

hotlips skrev:Jeg falder ikke om af overraskelse hvis det viser sig at de der har fået hældt syre i haven igen selv har gjort det, der er noget ved det der minder mig om om tulle sagen.

Men uanset hvad synes jeg det er ret alvorligt at der bliver hældt syre ud gentagne gange det er skidt for miljøet

Det kan jeg så garantere dig, at de ikke har gjort.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 19. aug 2016, 22:04

LadyFox skrev:

Altså, det kan da altid være bedre end sport of any kind.

Gider bare ikke rigtigt det dér med at følge nogen derinde. Det er sgu også lidt synd for socialklasse fem, hvis jeg ligefrem skal til at (for)følge dem. Er der jo nok, der gør i forvejen ... :fløjt:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6015

Indlægaf LadyFox » 20. aug 2016, 06:41

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:

Altså, det kan da altid være bedre end sport of any kind.

Gider bare ikke rigtigt det dér med at følge nogen derinde. Det er sgu også lidt synd for socialklasse fem, hvis jeg ligefrem skal til at (for)følge dem. Er der jo nok, der gør i forvejen ... :fløjt:

Jeg ser slet ikke De Unge Mødre, jeg kender kun hende der fordi jeg har venner på facebook der mener hun er en idiot. Men hold da op, jeg har sjældent oplevet noget ligene, den pige er jo... mildest talt speciel. :wacko:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 20. aug 2016, 07:34

Jeg troede lige, de der håndboldmænd spillede finale i nat. Så jeg er sgu ret pissed over, at jeg er tvunget til et "Hånbold-finale på DR1 1 dag og 09:26:xx" på skærmen, hvis jeg vil se atletik.

Pis nu af med det håndbold! Hvorfor var der ikke sådan nogle skilte ved alle de andre danske medaljemuligheder? Det er fandme favorisering af værste skuffe. Jeg håber, de taber guldet!
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. aug 2016, 09:47

(Disclaimer: Dette er ikke et angreb mod hotlips)

Men nu har jeg flere steder set folk lege detektiver og komme med antydninger om, at det måske er ægteparret selv, der har hældt syre i deres have. Og jeg begynder at få lyst til at brøle dem ind i hovedet: Gider I for fanden lige stoppe? Den have er de menneskers ét og alt og det har den været i mange år.

Det er to søde mennesker, som lever og ånder for den have. Gu' har de ikke en skid selv ødelagt den. Og jo, det har jeg sådan set belæg for at udtale mig om.
Luk dog røven og spar på dramagenet. De mennesker lider nok under, at nogen smadrer deres have. De har ikke brug for at autodidakte detektiver sidder og anklager dem for sådan en gang fis.

For helvede!
8
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1834

Indlægaf Sangius » 20. aug 2016, 10:03

Ado skrev:(Disclaimer: Dette er ikke et angreb mod hotlips)

Men nu har jeg flere steder set folk lege detektiver og komme med antydninger om, at det måske er ægteparret selv, der har hældt syre i deres have. Og jeg begynder at få lyst til at brøle dem ind i hovedet: Gider I for fanden lige stoppe? Den have er de menneskers ét og alt og det har den været i mange år.

Det er to søde mennesker, som lever og ånder for den have. Gu' har de ikke en skid selv ødelagt den. Og jo, det har jeg sådan set belæg for at udtale mig om.
Luk dog røven og spar på dramagenet. De mennesker lider nok under, at nogen smadrer deres have. De har ikke brug for at autodidakte detektiver sidder og anklager dem for sådan en gang fis.

For helvede!

Hvad er det for en sag...? :)
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. aug 2016, 10:07

Sangius skrev:
Ado skrev:(Disclaimer: Dette er ikke et angreb mod hotlips)

For helvede!

Hvad er det for en sag...? :)

Et ægtepar i SIlkeborg, som har en fantastisk have de har brugt 25 år på at skabe. I starten af sidste måned, blev dele af haven overhældt med syre. En lokal planteskole donerede nye planter til dem og de fik rettet lidt på skaderne. Lige indtil i denne uge, hvor det skete igen.

http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-07-27 ... gt-den-med

http://www.bt.dk/krimi/joern-og-ingers- ... vet-udsat-
0

Tilbage til "Generelt"