Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 28. sep 2015, 21:37

dgd2007 skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg troede ikke, at det var muligt, men moden er grimmere end nogensinde. Muligvis overgået af starten af 90erne, men ellers...
Da jeg kiggede i H&M forleden, var det eneste, jeg fik lyst til at have på, noget af børnetøjet.

Til herre er skomoden åbenbart Beatles-støvletter fra 1963 :D

Cool nok - så er du vel ved at kunne finde dine de gamle frem af skabet igen? :lol:

- Genbrug er jo også übermoderne!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 28. sep 2015, 21:38

Flora skrev:Jeg er lidt træt af at alle slankekure efterhånden kaldes livsstilsændringer. Ja, det er da helt rigtigt at det er meningen det skal være en livsstilsændring, men det bliver det altså først i det øjeblik du rent faktisk fortsætter de sunde spisevaner resten af livet. Men når du spiser på en bestemt måde for at tabe dig, så er det altså en slankekur. Uanset hvor fancy det andet så end lyder.

Men det må man nok ikke sige :ninja:

Overvejelse ved nattetide: Gad vide, hvad det så hedder, hvis det, man ændrer, er sin mangel på stil...? :gruble:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10174

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. sep 2015, 21:39

ManicNinja skrev:Cool nok - så er du vel ved at kunne finde dine de gamle frem af skabet igen? :lol:

Åh gud, jeg troede, at det var til mig, og at du ville have mig til at finde mit karryfarvede tøj fra julen 92 frem :shock:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 28. sep 2015, 21:41

DetSorteCirkus skrev:
ManicNinja skrev:Cool nok - så er du vel ved at kunne finde dine de gamle frem af skabet igen? :lol:

Åh gud, jeg troede, at det var til mig, og at du ville have mig til at finde mit karryfarvede tøj fra julen 92 frem :shock:

Hahahaha! Havde da helt glemt det, men jeg havde også i den periode et - hold fast i noget! - sort og karrygult sæt. :badr:
Senest rettet af ManicNinja 28. sep 2015, 21:44, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10174

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. sep 2015, 21:43

ManicNinja skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Hahahaha! Havde da helt glemt det, men jeg havde også i den periode et - hold fast i noget! - sort og karrygult sæt i den periode. :badr:

Jeg havde også et sæt. Det var dog helt karrygult.
Hvorfor havde man forresten altid sæt dengang? :gruble:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Æske » 29. sep 2015, 05:40

HappyPaww skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Æske skrev:Jeg ved det ikke helt, de har jo selvfølgelig haft besøg af bedsteforældre og sådan, men havde bare lige håbet at jeg kunne være kommet en halv time, du ved :)
Hun skulle være kommet til frokost den dag hun fødte og jeg talte med hende om formiddagen, så jeg vil egentlig gerne høre detaljerne. Jeg kender heller ingen mål og vægt eller om hun har fået et navn endnu.

Okay, det virker mærkeligt. Men så er det vel heller ikke til at sige, om fødslen på en eller anden måde har været anderledes end forventet.

Ej, så mærkeligt er det altså ikke -og slet ikke noget man skal tage personligt... Det er kæmpe stort pludselig at have den der nyfødte baby, og det kan være svært at forholde sig til nogen eller noget som helst andet. Hver gang man måske vil til at skrive en SMS til veninden, øffer baby og man bliver slået væk fra tanken igen..

Og det kan altså godt være lang tid at overskuddet bare ikke er der til andet end den mest insisterende nærmeste familie... Det er ikke med vilje eller for at være strid - men man er altså bare i en bobbel i den første tid.

Selvfølgelig er man det, og jeg kunne aldrig drømme om at sige noget til hende. Min fornuft er med på hvordan det fungerer, men derfor var mine følelser ikke mindre reelle af den grund og så længe jeg tackler dem rigtigt, så er der ingen is på koen :)
Fx ved jeg nu, at hun skal hedde Clara :lun:
9
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 29. sep 2015, 07:25

Min svigerfamilie opfører sig sindssygt barnligt for tiden, og det er åbenbart umuligt at tale med dem om det, for følelser og opførsel og sådan noget taler man ikke om i deres familie... Gaaaaah.... :puke:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2015, 09:09

Jeg vil skide på, om folk ikke gider se på tuttenut-opdateringer mellem min mand og mig.
Hvis jeg har lyst til at skrive på hans væg, at jeg elsker ham, så gør jeg det - og vi er altså ikke ved at gå fra hinanden.

Jeg vil også skide på, om folk er ved at brække sig over, at jeg kalder mine veninder for smuksakker - for det er de nemlig.

I det hele taget vil jeg skide en hatfuld, om folk har et problem med min FB-adfærd. De kan jo bare afnotificere, slette eller ligefrem blokere mig.

(Jeg bruger det forresten også til at pylre på, når jeg føler at verden er for ond.)
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2015, 10:22

Fru Sunshine skrev:Jeg vil skide på, om folk ikke gider se på tuttenut-opdateringer mellem min mand og mig.
Hvis jeg har lyst til at skrive på hans væg, at jeg elsker ham, så gør jeg det - og vi er altså ikke ved at gå fra hinanden.

Jeg vil også skide på, om folk er ved at brække sig over, at jeg kalder mine veninder for smuksakker - for det er de nemlig.

I det hele taget vil jeg skide en hatfuld, om folk har et problem med min FB-adfærd. De kan jo bare afnotificere, slette eller ligefrem blokere mig.

(Jeg bruger det forresten også til at pylre på, når jeg føler at verden er for ond.)

Du kan heller ikke rigtig gøre andet. End at være ligeglad. Man kan jo ikke gøre alle tilpas. Det er heller ikke meningen.

Og jeg kan snildt klare en tuttenutopdatering. Faktisk kan jeg sagtens blive rigtig glad over at læse dem, hvis folk faktisk virker glade og lykkelige i deres parforhold. Men 37 af dem om dagen... De bliver bare fravalgt i mit feed. Og så er den ikke længere. Men nu er det jo ikke det, denne tråd handler om.
Alternativet ville være at skrive til folk: "Hvor dum tror du, jeg er? Vi ved alle, at I ikke er lykkelige" Men dét må man jo ikke sige, så...
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9653

Indlægaf kidkomb » 29. sep 2015, 10:24

Ninjawho skrev:
kidkomb skrev:Apropos slankekure osv, så er jeg ved at få et meltdown, hver gang jeg hører nogen udbrede sig om, hvor nemt der er at tabe sig og at sundhedsvæsnet ikke burde hjælpe tykke mennesker eller give dem gratis behandling, for "det er jo deres egen skyld".
Åh, min gud, hvor er det nævenyttigt og ubegavet. Men det må man vist ikke sige om normalvægtige mennesker.

"Det er deres egen skyld og derfor skal de ikke hjælpes"-argumentet plejer jeg at lukke ned med, "så skal sportsskader heller ikke have gratis behandlinger eller hvad?"

Som desværre er blevet modargumeneret med: "Livstilssygdomme er langt dyrere, at behandle"
Og når man spørger; Hvad så med rygere? Eller alkoholikere? : "Det er jo en afhængighed. Det kan du da ikke sammenligne"

Jeg har heldigvis kun mødt et par stykker af ovenstående.
Jeg er virkelig glad for, at jeg ikke er fed. Jeg har ellers problemer nok med mad, jeg har bare været "heldig", at det ikke er så grelt.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2015, 10:50

ManicNinja skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg vil skide på, om folk ikke gider se på tuttenut-opdateringer mellem min mand og mig.

Du kan heller ikke rigtig gøre andet. End at være ligeglad. Man kan jo ikke gøre alle tilpas. Det er heller ikke meningen.

Og jeg kan snildt klare en tuttenutopdatering. Faktisk kan jeg sagtens blive rigtig glad over at læse dem, hvis folk faktisk virker glade og lykkelige i deres parforhold. Men 37 af dem om dagen... De bliver bare fravalgt i mit feed. Og så er den ikke længere. Men nu er det jo ikke det, denne tråd handler om.
Alternativet ville være at skrive til folk: "Hvor dum tror du, jeg er? Vi ved alle, at I ikke er lykkelige" Men dét må man jo ikke sige, så...

Så det her er jo lige den rette tråd :-D

(Jeg har bare fået et par sure opstød fra nogen, der mener, at jeg "bruger FB forkert" - så vupti, var de lige pludselig væk fra listen.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Indlægaf lulu-p » 29. sep 2015, 10:51

Åååhh jeg får fnidder. Jeg følger nogle blogs lidt fra og til..og jeg ved godt man ikke kender folk og hvad de måske og måske ikke kæmper med.

Men hold da op, hvor kan der klynkes...og det eneste jeg tænker er "har du nogen som helst ide om hvor priviligeret du egentlig er? Men det må man ikke sige, så jeg siger slet ikke noget og lader alle andre stemme i med "åååhh hvor jeg føler med dig.." Jeg tror jeg unfollower
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 10:56

Gider du forklarer din sikkert også stereoodeoppustede hjerne at du skal holde dig væk. For helvede altså. Savner en god blokeringsmulighed på visse sites og i visse tilfælde.
Senest rettet af ShuruQ 29. sep 2015, 11:19, rettet i alt 1 gang.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 29. sep 2015, 11:05

Ej men hold nu kæft med at "fotofælder er pengemaskiner"

Ja, hvorfor mon, Brian-T.Hansen er min ynglingsbutik???? Nok fordi det er folk som dig, der sørger for der kommer penge i kassen.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 29. sep 2015, 11:10

ShuruQ skrev:Gider du forklarer din sikkert også stereoodeoppustede hjerne at du skal holde dig væk. For helvede altså. Savner en god blokeringsmulighed her.

Jeg ved godt, tråden er til det, man ikke må sige, men jeg synes alligevel ikke, sure stikpiller til unavngivne debattører hører hjemme her.
0

Tilbage til "Generelt"