Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1316

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 21. aug 2016, 17:27

BlueBunny skrev:
hotlips skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg er egentlig mest vred over, at sådan en bro ikke er bedre sikret og ikke engang er blevet det efter sagen med flisen. Jeg tror ikke nødvendigvis, at man behøver være den inkarnerede ondskab for at angribe biler med sten. Man kan også bare være virkelig dum, altså i betydningen dårligt begavet og understimuleret.

Det tror jeg du har fuldstændig ret i og jeg tror også det er sådan et tilfælde hvor der trods den umådelige mangel på simpel omtanke så er konsekvenser der slet ikke står mål med det der egentlig ligger bag.
Jeg tror der går nogle teenagere rundt i chok og at det meget vel kan være sådan nogen hvor det kommer bag på deres omgivelser at de bliver rodet ud i sådan en sag.

Men når det er sagt så synes jeg klart det må være noget med at få dem i døgnbehandling, selvom jeg ikke tror vi er ude i Rasmus popenda typer så må de alligevel have størrelse hvor de burde kunne tænke så langt når de kan slæbe sådan en sten derop

Når man tager flere store sten og smider ud på en motorvej. Op til 30kg stykket. Så vil jeg ikke mene det kan undskyldes med noget. Så er det overlagt og skal dømmes hårdt.

HVIS der er tale om uagtsomhed, så er det i sådan en grad at det må kræve tidsubestemt forvaring. Så kan gerningsmanden/mændene være i stand til hvad som helst med fatale konsekvenser. De skal bures inde - væk fra andre de kan gøre fortræd.

Jeg tror folk her har brugt mere tid på at udtænke hvordan man gør andre fortræd med vilje end de der har smidt den sten.

Selv de største fjolser kan normalt godt finde på måder at skade andre hvor de med sikkerhed vil lykkes med det så hvorfor skulle man bruge en metode hvor ingen i Danmark hidtil havde haft held med det?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1726

Indlægaf Guilded_Lily » 21. aug 2016, 17:31

Pandesteg skrev:Mikkel Hansen ligner en usoigneret udgave af chewbacca. Bliv dog klippet og barberet mand :tie:

Og hvis han bevarer hulemandslooket, skal han dælme holde sin mund lukket! Den der pibestemme passer overhovedet ikke ind i det image!

Han skal også lære at se folk i øjnene, når han taler med dem. Uanset, hvor genert man er, kan man godt prøve at gøre en indsats (jeg kæmper selv med det, men er dog opmærksom!)
5
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 41
Likede indlæg: 757

Indlægaf BlueBunny » 21. aug 2016, 17:42

hotlips skrev:
BlueBunny skrev:
hotlips skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg er egentlig mest vred over, at sådan en bro ikke er bedre sikret og ikke engang er blevet det efter sagen med flisen. Jeg tror ikke nødvendigvis, at man behøver være den inkarnerede ondskab for at angribe biler med sten. Man kan også bare være virkelig dum, altså i betydningen dårligt begavet og understimuleret.

Det tror jeg du har fuldstændig ret i og jeg tror også det er sådan et tilfælde hvor der trods den umådelige mangel på simpel omtanke så er konsekvenser der slet ikke står mål med det der egentlig ligger bag.
Jeg tror der går nogle teenagere rundt i chok og at det meget vel kan være sådan nogen hvor det kommer bag på deres omgivelser at de bliver rodet ud i sådan en sag.

Men når det er sagt så synes jeg klart det må være noget med at få dem i døgnbehandling, selvom jeg ikke tror vi er ude i Rasmus popenda typer så må de alligevel have størrelse hvor de burde kunne tænke så langt når de kan slæbe sådan en sten derop

Når man tager flere store sten og smider ud på en motorvej. Op til 30kg stykket. Så vil jeg ikke mene det kan undskyldes med noget. Så er det overlagt og skal dømmes hårdt.

HVIS der er tale om uagtsomhed, så er det i sådan en grad at det må kræve tidsubestemt forvaring. Så kan gerningsmanden/mændene være i stand til hvad som helst med fatale konsekvenser. De skal bures inde - væk fra andre de kan gøre fortræd.

Jeg tror folk her har brugt mere tid på at udtænke hvordan man gør andre fortræd med vilje end de der har smidt den sten.

Selv de største fjolser kan normalt godt finde på måder at skade andre hvor de med sikkerhed vil lykkes med det så hvorfor skulle man bruge en metode hvor ingen i Danmark hidtil havde haft held med det?

Jeg vil mene at der er meget høj sandsynlighed for at det vil få fatale konsekvenser at smide så store sten ud på en motorvej. Jeg kan kun se negative formål med handlingen. Så når der spørges hvorfor? Så er der sjældent svar. Hvorfor finder pyromaner spænding ved at antænde bål. Hvorfor finder nogen spænding i andres ulykke. Jeg ved det ikke. Men et er sikkert, det skal straffes når tanke gøres til handling.
1
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 9
Likede indlæg: 157

Indlægaf Frøken Himmelblå » 21. aug 2016, 18:17

Det er fint nok at vi er i OL-finalen. Men hold nu kæft hvor er håndbold bare en dødssyg sport :badr:
12
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3585

Indlægaf Lemonella » 21. aug 2016, 18:23

Frøken Himmelblå skrev:Det er fint nok at vi er i OL-finalen. Men hold nu kæft hvor er håndbold bare en dødssyg sport :badr:

Så du brækker dig simpelthen over alle dem der spiller håndbold? Ja ja, hver sin fornøjelse.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 9
Likede indlæg: 157

Indlægaf Frøken Himmelblå » 21. aug 2016, 18:28

Lemonella skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Det er fint nok at vi er i OL-finalen. Men hold nu kæft hvor er håndbold bare en dødssyg sport :badr:

Så du brækker dig simpelthen over alle dem der spiller håndbold? Ja ja, hver sin fornøjelse.

Næh! Men jeg synes sporten er enormt kedelig og fatter ikke hvorfor danskerne går så højt op i det. Der er intet yndefuldt over den, intet imponerende ikke noget som helst. Den er bare kedelig...
6
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1726

Indlægaf Guilded_Lily » 21. aug 2016, 18:31

Frøken Himmelblå skrev:
Lemonella skrev:

Næh! Men jeg synes sporten er enormt kedelig og fatter ikke hvorfor danskerne går så højt op i det. Der er intet yndefuldt over den, intet imponerende ikke noget som helst. Den er bare kedelig...

Det må man nemlig ikke sige. Dog kan jeg godt sige, det er fortjent. Det er meget passende her 20 år efter damerne i Atlanta.

Men jeg er enig med dig. Ligesom dansk fodbold.

Engelsk fodbold, derimod...
3
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Novella » 21. aug 2016, 18:59

Frøken Himmelblå skrev:
Lemonella skrev:

Det er, fordi det blev så dyrt at købe licenserne til at sende fodbold, at DR og TV2 bevidst gik over til at vise håndbold. Det er lykkedes at træne danskerne til at gå op i håndbold i stedet, mens fodboldkampene bliver vist på Kanal 5, og der er jo en slags imponerende.

Jeg synes stadig, at håndbold er røvsygt. Jeg har noteret på Facebook, at vi har vundet et eller andet vigtigt her til aften.
1
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 13
Likede indlæg: 331

Indlægaf Myresluger » 21. aug 2016, 19:53

Inspereret....

Jeg er vild med håndbold - men synes at fodbold er dræbende kedeligt - det går aaaaalt for langsomt
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9731

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2016, 19:59

Jeg er med på håndbold-gaaaab holdet.
Til gengæld nyder jeg virkelig at se udspring. Det er så meditativt.
Jeg er ret overbevist om, at de fleste sports-elskere ville falde i søvn inden for de første 2 minutter.
Hver sin smag.

Ps jeg har engang hygget mig gevaldigt med at se verdensmesterskaberne i dart. Ja, dart. Helt alene....
Hold kæft hvor er jeg festlig.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3462

Indlægaf dgd2007 » 21. aug 2016, 20:12

kidkomb skrev:[...]
[...]
Ps jeg har engang hygget mig gevaldigt med at se verdensmesterskaberne i dart. Ja, dart. Helt alene....

I've been with you all along :cool:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2016, 20:14

dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:[...]
[...]

I've been with you all along :cool:

Hahaha, det burde ikke være muligt egentlig. Vi er virkelig kedelige!
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3462

Indlægaf dgd2007 » 21. aug 2016, 20:33

kidkomb skrev:Hahaha, det burde ikke være muligt egentlig. Vi er virkelig kedelige!

Dartfansene i England er faktisk rimeligt festlige :fløjt:
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2016, 20:35

dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:Hahaha, det burde ikke være muligt egentlig. Vi er virkelig kedelige!

Dartfansene i England er faktisk rimeligt festlige :fløjt:

Alt sport i England kalder vist på fest... :lol:
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 21. aug 2016, 21:22

Jeg er med på dart-holdet, men allermest har jeg siddet og set snooker og alm. billard - men kun fordi jeg selv har spillet både dart og billard.

Ellers har jeg aldrig gidet følge OL og sport i et hele taget på tv, kun hvis jeg lige faldt over noget, der kunne fange interessen kortvarigt - fx et år var det noget Freestyle Bmx, en anden gang fulgte jeg lidt med i skihop. Men aldrig fodbold eller håndbold.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."

Tilbage til "Generelt"